DBM Skrevet 3. september 2011 #461 Skrevet 3. september 2011 (endret) "Kopiér dette hvis blablabla" er ille, men verst er "ælske dæ førr evi og allti, koz å klæmz <3<3" (fritt fra hukommelsen), fra en mann på 27. Virker som at han må ta igjen det han gikk glipp av som fjortis. Endret 3. september 2011 av DBM 1
Gjest Hikken Skrevet 3. september 2011 #462 Skrevet 3. september 2011 (endret) Denne kom just nu: Jeg er så stolt av hjertet mitt... Det har blitt brukt... lekt med... brent og knust... men på en eller annen merkelig måte - virker det enda... <3 Må vel legge til at det er hennes egen feil at det alltid blir knust, når hun hopper fra rånetype til rånetype hver helg. Endret 3. september 2011 av Hikken
The Kitten Skrevet 3. september 2011 #463 Skrevet 3. september 2011 Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er ikke stolt av enkelte av de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er heller ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det, - Jeg er best på å være meg!!
The Kitten Skrevet 3. september 2011 #464 Skrevet 3. september 2011 (endret) Det er visstnok skostørrelse og hvor lang tid vedkommende bruker på å ordne håret. JÆVLIG irriterende, for å si det mildt og uinteressant så det holder! Det verste er at 90% av vennelista mi holder på sånn. Man kan like gjerne oppgi lengden på håret sitt. Endret 3. september 2011 av The Kitten
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #465 Skrevet 3. september 2011 Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er ikke stolt av enkelte av de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er heller ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det, - Jeg er best på å være meg!! Er det ikke rart hvor mange av de der massekopierte statusene som inneholder noe om at de er seg selv. Tenke selv klarer de tydeligvis ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #466 Skrevet 3. september 2011 Fotball og øl, øl og fotball. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å få alle disse øldrikkende fotballfantastene til venner. Ei heller hvorfor de må skrive en melding om det hver gang de drikker øl mens de ser fotball. Jeg skifter kanal vekk fra fotballen og tar meg et glass vann. Men jeg poster det ikke på facebook. Kanskje jeg bør skaffe meg noen av de vennene en annen klagde over her, som poster moraliserende ting på wallen sin. Jeg har merkelig nok ingen slike, her er det bare "ut og drekka".
Tabris Skrevet 3. september 2011 #467 Skrevet 3. september 2011 Jeg er kanskje ikke noens førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er verdifull. Jeg trenger ikke late som å være noen jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg. Jeg er ikke stolt av enkelte av de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er i dag. Jeg er heller ikke perfekt, men jeg trenger ikke å være det, - Jeg er best på å være meg!! Jeg får helt fnatt av slike oppdateringer, emo-selvdigging av verste sort. Ellers var det en farsott for en stund tilbake med: "Sett Liker på denne statusen, ellers sletter jeg deg som venn fra Facebook". Begriper ikke at noen kan skrive noe sånt, jeg trykket i hvertfall aldri liker på noen slike. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #468 Skrevet 3. september 2011 Jeg får helt fnatt av slike oppdateringer, emo-selvdigging av verste sort. Ellers var det en farsott for en stund tilbake med: "Sett Liker på denne statusen, ellers sletter jeg deg som venn fra Facebook". Begriper ikke at noen kan skrive noe sånt, jeg trykket i hvertfall aldri liker på noen slike. Ikke jeg heller, og ingen av dem slettet meg etterpå. De fikk vel ikke det resultatet de ønsket seg. 1
Gjest Anuket Skrevet 3. september 2011 #469 Skrevet 3. september 2011 Jeg har en som alltid, og jeg mener ALLTID legge ut linker ala: Stem her!" "Stem på Anna for årets brun og blid modell", "Stem på lanoungen til Kari" etc. etc. Og i kommentarfeltene kommer det gjerne frem at nei hun kjenner de ikke så godt, de gikk på barneskolen sammen og har ikke snakket siden - men hun må jo hjelpe henne å vinne.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #470 Skrevet 3. september 2011 Jeg har en som alltid, og jeg mener ALLTID legge ut linker ala: Stem her!" "Stem på Anna for årets brun og blid modell", "Stem på lanoungen til Kari" etc. etc. Og i kommentarfeltene kommer det gjerne frem at nei hun kjenner de ikke så godt, de gikk på barneskolen sammen og har ikke snakket siden - men hun må jo hjelpe henne å vinne. Ja det er mange sånne gode hjelpere. Men er ikke alltid så relevant for alle. "Min venninne skal selge leiligheten sin i Holmestrand" (der ingen av dine andre venner bor, men skitt au). Eller "katta til Per-Jonny har rømt" (riktignok fra Vesterålen, og resten av vennene dine er i Oslo, men hvem vet hva katter kan finne på). 3
Gjest Silvermist Skrevet 3. september 2011 #471 Skrevet 3. september 2011 En kompis skrev i går at han hadde vunnet 50.000 euro i Eurolotto. Kjente det irriterte meg ganske mye! Neida. Joda. Neida, glad på hans vegne. :gjeiper:
Gjest Anuket Skrevet 3. september 2011 #472 Skrevet 3. september 2011 Ja det er mange sånne gode hjelpere. Men er ikke alltid så relevant for alle. "Min venninne skal selge leiligheten sin i Holmestrand" (der ingen av dine andre venner bor, men skitt au). Eller "katta til Per-Jonny har rømt" (riktignok fra Vesterålen, og resten av vennene dine er i Oslo, men hvem vet hva katter kan finne på). Akk å ve, for noen facebook venner vi har! Jeg lurer på hvor irriterende jeg er Jeg legger aldri ut så mye rart - vel jeg hadde en Harry Potter periode for ikke så lenge siden (), men alle som kjenner meg vet hvor stor fan jeg er av bøkene.
Gjest Anuket Skrevet 3. september 2011 #473 Skrevet 3. september 2011 En kompis skrev i går at han hadde vunnet 50.000 euro i Eurolotto. Kjente det irriterte meg ganske mye! Neida. Joda. Neida, glad på hans vegne. :gjeiper: Gud så heldig!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #476 Skrevet 3. september 2011 Vær-statuser... Det regner!!!?!?!#&! Hva skal jeg gjør da!!=? :-(((((((((((((( Sooool!! Det er ikke feil!! :-)))))))))))))))))))))) Neeei, hvem skrudde av sola/på krana???!!!! Sola skinner, men kan noen skru av den vinden??!?!?! :-(((((
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #477 Skrevet 3. september 2011 Det er nesten litt artig med folk som melder seg inn i grupper både for og mot alt mulig, gjerne for og mot de samme tingene. De melder seg inn i Nobels Fredspris til Jens Stoltenberg, og glemmer at de alt er med i Vi som ønsker Stoltenberg god tur til månen. De som i det ene øyeblikket mener at Stopp innvandringen nååå, og i neste øyeblikk at Ali XXX må få bliii! (for han har de lest en artikkel om, og akkurat han virket grei). De som mener at Vi må ta vare på våre gamle først!!! og som i neste øyeblikk sier at Vi må gi penger til de fattige barna i Afrika nåå, kopier dette hvis du er en av de 3% som tør. 2
Mynona Skrevet 3. september 2011 #478 Skrevet 3. september 2011 En kompis skrev i går at han hadde vunnet 50.000 euro i Eurolotto. Kjente det irriterte meg ganske mye! Neida. Joda. Neida, glad på hans vegne. :gjeiper: Fy søren, heldiggris!! ___ Jeg kjenner nesten jeg blir litt irritert av denne tråden jeg. Det er jo så mye irriterende her. Orker ikke lese alle postene en gang. Hopper over de jeg ser er "kopier denne"-statuser... Men jeg er mektig lei av: "MOOOOOAAAAA!!!!" eller "2-0" eller "Enga! Enga! Enga!" Eller lignende. Jada, du koser deg sikkert med kampen, men DET GJØR IKKE JEG! Det er en grunn til at jeg ikke ser på den, og de som faktisk ser på den ser vel på den, og ikke på face?!?! 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #479 Skrevet 3. september 2011 Jeg skrev en gang en litt oppgitt status om at jeg ikke lar være å kopiere statusene deres fordi jeg ikke tør, men fordi jeg ikke vil. Jamen meg svarte en av de verste copy catene på lista mi med å si, så enig, den låner jeg! Og det var ikke ironi, hun kopierte den faktisk. 3
Mynona Skrevet 3. september 2011 #480 Skrevet 3. september 2011 Jeg skrev en gang en litt oppgitt status om at jeg ikke lar være å kopiere statusene deres fordi jeg ikke tør, men fordi jeg ikke vil. Jamen meg svarte en av de verste copy catene på lista mi med å si, så enig, den låner jeg! Og det var ikke ironi, hun kopierte den faktisk. HAHA.. er et mulig?! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå