Mynona Skrevet 19. desember 2013 #2201 Skrevet 19. desember 2013 Dagens! Jeg vet og fortsatt skjønner ikke folk at gruppa er tull!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2202 Skrevet 19. desember 2013 Bitstrips og Instaweather er nok for at jeg lar være med å logge inn på Facebook. Jeg driter i hvor varmt det er hvor du er, og hvis jeg vil se en tegneserie tar jeg fram en Donald.. Anonymous poster hash: b27f0...193 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2203 Skrevet 19. desember 2013 <br />Har en dame på min Facebook som konstant legger ut bilder av seg selv med trutemunn og skal vise dagens antrekk b.l.a. hun har ca 10.0000 av seg selv.<br />Hun har vært ganske uheldig med utseende, men nå operert alt i ansiktet, nese ca 5 ganger, hake implantat, fylt inn i lepper osv osv. satt på hår og ser helt forandret ut. Hun er fortsatt ikke noen skjønnhet, absolutt ikke stakkars, ser ut som en misfostret transvisitt. Hennes største ønske her i livet, er å bli sett på som pen. Det er jo greit det, men alt hun skriver er bare løgn. OG det kan være irriterende å lese. Later som hun er svensk, selvom hun er iransk, bleker håret så mye at det ikke er noe igjen..<br />Hun legger ut om hvordan hun plutselig har 'funnet' et gammelt skolebilde, som hun da legger ut. Vi som kjente henne før alle operasjonene, vet jo at hun hadde ørnenese osv osv på skolen, og ser at dette bildet er helt nytt og tatt etter 100 operasjoner og godt redigert.<br />hun legger også ut bilder med seg selv og D-kjendiser hvor hun later som om de er gode venner, men hvis man ser godt etter, klenger hun seg på og forsøker å klippe vekk. Ofte, veldig ofte, legger hun ut oppdateringer om at hun er sååå lei alle som ikke tåler hennes enorme suksess og som ikke eier klasse. Hun legger ut bilder som hun later som er modelljobber hun har gjort, men som vi kjenner til er bilder hun har betalt fotograf masse penger for å ta. Stakkars jenta er mentalt forstyrret, men det er litt irriterende å lese alt hun finner på, samtidig blir man helt satt ut at noen er så skrudde, så det blir ren underholdning som vi ler godt av. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d 3
Sommernatt Skrevet 19. desember 2013 #2204 Skrevet 19. desember 2013 Takk Meny! Folk er så lettlurte at jeg blir flau. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2205 Skrevet 19. desember 2013 Sommernatt, on 19 Dec 2013 - 14:12, said: Takk Meny! Folk er så lettlurte at jeg blir flau. Du er vel ikke skarpeste kniven i skuffen. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2206 Skrevet 19. desember 2013 Mynona, on 19 Dec 2013 - 06:42, said: Jeg vet og fortsatt skjønner ikke folk at gruppa er tull! Virker som at folk har lyst til å skrive om dette, så hvorfor være så hovmodige? Spiller ingen rolle hva den var ment som, den er det folk vil at den skal være. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d
Gjest Booker Skrevet 19. desember 2013 #2207 Skrevet 19. desember 2013 Virker som at folk har lyst til å skrive om dette, så hvorfor være så hovmodige? Spiller ingen rolle hva den var ment som, den er det folk vil at den skal være. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Hahah
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2208 Skrevet 19. desember 2013 Booker, on 19 Dec 2013 - 16:08, said: Hahah folk er her inne for å skrive om løst og fast, hvorfor er du her? Er du her for å forsøke å gjøre narr av folk fordi du føler deg mindreverdig i den virkelige verden? I såfall, er det mange som deg, som gjemmer seg bak en profil og bare spyr ut gørr fordi de er for svake i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d
Ixnay Skrevet 19. desember 2013 #2209 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Ble invitert til en gruppe i forrigårs - Macbook pro vi gir bort (75 venstre) At folk ikke skjønner at det er bare tull og ingen får noen mac'er? Det er jo tydelig at det er google-translate både i navnet på gruppa og i teksten. men hva i alle dager oppnår sånne grupper (alle de som lover å gi bort gavekort eller andre ting) egentlig igjen ved å ha mange tusen følgere? Hva skal de med alle disse følgerne? Jeg blir så fasinert av hva folk hopper på altså! Tror de selger følgerne til andre som kan nyttigjøre seg av dem. Leste at mange av dem som står bak bilder av syke barn etc. som man synes synd på bare er ute etter å sanke liker som de kan selge videre til bruk for andre i markedsføring/ bygge opp egen sides popularitet. http://www.side2.no/aktuelt/article3693414.ece# Endret 19. desember 2013 av Ixnay 1
Mynona Skrevet 19. desember 2013 #2210 Skrevet 19. desember 2013 Virker som at folk har lyst til å skrive om dette, så hvorfor være så hovmodige? Spiller ingen rolle hva den var ment som, den er det folk vil at den skal være. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Atte hæ? 2
Gjest Booker Skrevet 19. desember 2013 #2211 Skrevet 19. desember 2013 folk er her inne for å skrive om løst og fast, hvorfor er du her? Er du her for å forsøke å gjøre narr av folk fordi du føler deg mindreverdig i den virkelige verden? I såfall, er det mange som deg, som gjemmer seg bak en profil og bare spyr ut gørr fordi de er for svake i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Hahahhaa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2212 Skrevet 19. desember 2013 AB ...f3d - hæ?? Hva er det du prøver å si? Anonymous poster hash: 1ef02...8a2
Dunkel Skrevet 19. desember 2013 #2213 Skrevet 19. desember 2013 Har en dame på min Facebook som konstant legger ut bilder av seg selv med trutemunn [...]Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Det er jo faktisk synd i henne når hun prøver så hardt.. 1
Alice123 Skrevet 19. desember 2013 #2214 Skrevet 19. desember 2013 <br />Har en dame på min Facebook som konstant legger ut bilder av seg selv med trutemunn (....)Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Huff, det der ble jeg bare trist av å lese 1
Anoia Skrevet 19. desember 2013 #2215 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Må bare nevne en fyr på vennelista mi som har flyttet til Filippinene (fått dame der). Han oppdaterte ganske mye både før og etter tyfonen; i utgangspunktet ganske interessant å følge med på. Men etterhvert, når uværet hadde stilnet, begynte han å klage voldsomt over ustabilt strømnett, den dustete kabelfyren som ikke fikk installert de kanalene han ville ha, at det var dårlig tilgang på den snacksen han likte best, osv. osv. Han kom med flere grinete oppdateringer om dagen og sutret og bar seg. Samtidig var det folk på andre kanter av landet som var brutalt hardt rammet av stormen; forholdene tatt i betraktning hadde han vært griseheldig! At det går an å være så navlebeskuende - og ikke minst respektløs! Endret 19. desember 2013 av Anoia 2
Sommernatt Skrevet 20. desember 2013 #2216 Skrevet 20. desember 2013 Du er vel ikke skarpeste kniven i skuffen. Anonymous poster hash: 8ee32...f3d Tydeligvis ikke du heller! 1
Kosemose Skrevet 21. desember 2013 #2218 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Haha ja det er irriterende. Jeg pleier å dele statusene fra "Bilder i kampen mot særskrivingsfeil" men de tar ikke hintet Ofte så gjentar jeg det folk skriver, uten å dele opp ordet. Om de skriver "var på innvielses fest i går" så kan jeg svare "var det en kul innvielsesfest?". Men det funker ikke. Anonymous poster hash: 1ef02...8a2 /quote Jeg irriterer meg over folk som skal oppdra andre, og spesielt hvis de gjør det på en hintete måte. Hvis du mener noen skriver feil, og du føler det er din rett/plikt å rette/belære, så kan du vel fortelle det rett fram, ikke legge ut hint du senere irriterer deg over at de ikke tar? Jeg særskriver ikke, men hvis jeg skriver med mobil så hender det likevel ordene blir særskrevet pga stavekontroll, etc. Jeg stusser over folk som legger ut diverse anti mobbe-ting, rettet mot barn som blir mobbet, samtidig som de med andre hånda gjør narr av folk som er litt annerledes enn de selv. Skjønner de ikke at mobbing blant barn delvis stammer fra signaler fra voksne og at voksenmobbing ikke er det spor bedre enn barns mobbing? Så irriterer jeg meg over statuser som: Status: Hurra! Endelig går det min vei! Nå blir det en god jul kommentar1: Åååå så bra, hurra! Kommentar2: Å, hva har skjedd? Svarkommentar fra profileier: Dette er privat, og kun mellom meg og mine aller nærmeste venner. vennligst respekter det. Endret 21. desember 2013 av Kosemose 6
Gjest Riskjeks Skrevet 22. desember 2013 #2219 Skrevet 22. desember 2013 Visdomshjørnet. Klisjéhjørnet? 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2220 Skrevet 22. desember 2013 Jeg må bare spør i denne tråden, er det virkelig lovlig å legge ut bilder av barneskoleklassen sin, eller gruppebilde tatt i barnehagen når man var ung etc? Jeg ser ganske mange gjør dette, og tagger andre i samme slengen. Dette er jo som regel bilder som var ment til å henge på veggen hjemme hos folkene det gjelder, ikke på nettet. Noen som vet noe mer om dette? Kan man f.eks kreve å få det fjernet, eller eventuelt anmelde personen som legger det ut? Anonymous poster hash: b27f0...193
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå