Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Gjest grønnfi
Skrevet

Fikk i dag en av de verste statusene på wallen min sålangt.

"Fast og fin avføring i dag gitt..."

:kjefte:

:skratte::skratte:

:skratte::skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste jeg leste var en bedrevitende mor som er miss perfekt i alt hu foretar seg (skryter om husarbeid, flinke unger, helsa si i lange detaljer og pollyanna-mentalitet så det holder i lange baner om hvor vakkert og vidunderlig livet er etc etc) og legger ut i lange baner om at hu har vært streng fra ungene var nyfødte med leggetid og at om natta er natta og at voksne er de voksne og ikke omvendt og at sånn er det og det er eneste rette liksom. Og at alt annet er feil. At ungene har godt av å ligge alene og skrike etc... Stakkars... fra de var nyfødte. Hva med omsorg og nærhet til små babyer, som de trenger? Merka jeg ble kvalm av hele dama. Hu bruker facebok kun til skryteside.

Skrevet

kødder du? :skratte: :skratte:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Sikker på at det ikke bare var på kødd da? :gjeiper:

Skrevet

Jeg klarer også å finne det noe irriterende når folk skriver om seg selv i 3. person. Hun spiser pizza.

Nå har hun vært å trent.

Hun er lei av å være syk..etc.

• Liker 4
Skrevet

Er ofte frista til å blokke store deler av vennelista mi på fb, men for underholdningens skyld så lar jeg være...

"lasagne til middag idag. nam!"

-en time senere " kjempegodt med lasagne, nå blir det sofaen resten av kvelden :) :) "

Og så alle de som legger ut tester ifra start.no. Hvilken kjendis ligner du på? Hvilken farge er du? Osv.

Jeg driter i om du er " kjærlighetens farge, du er full av omtanke og empati, og alle rundt deg kan ikke få nok av deg."

Bullshit! :fnise:

Men det som virkelig "plager" meg mest er de som legger ut hundrevis av bilder av seg selv, i forskjellige vinkler, med kyssemunn, med stort glis, med ny hårfarge, osv. Så trykker de liker eller kommenterer sine egne bilder. Som den eneste.

Så oppmerksomhetssyk at det blir pinlig... :roll:

• Liker 4
Gjest Varpunen
Skrevet

Når jeg ser nedover newsfeeden min i dag ser jeg flere

"‎38cm. 15min. ;)"

"‎36 cm og 15 min"

Hva er dette? Noe med skostørrelse?

Skrevet

"‎38cm. 15min. ;)"

"‎36 cm og 15 min"

Det lurer jeg også på!! Irriterer meg , faktisk!

Skrevet

"‎38cm. 15min. ;)"

"‎36 cm og 15 min"

Det er visstnok skostørrelse og hvor lang tid vedkommende bruker på å ordne håret.

JÆVLIG irriterende, for å si det mildt og uinteressant så det holder!

Det verste er at 90% av vennelista mi holder på sånn.

Gjest Varpunen
Skrevet

Det er visstnok skostørrelse og hvor lang tid vedkommende bruker på å ordne håret.

JÆVLIG irriterende, for å si det mildt og uinteressant så det holder!

Det verste er at 90% av vennelista mi holder på sånn.

Så teit :gjeiper: Hva er egentlig poenget?

Den går rett inn i listen over irriterende statuser!

Skrevet

Takk! Nå er min face status " jeg bruker også sko , nr 38 , og fikser håret ved behov. Noe mer dere lurer på , så spør gjerne ! " Tipper jeg er pop blant de super hemmelige kvinnene nå....

• Liker 5
Gjest Survival
Skrevet

kødder du? :skratte: :skratte:

Sikker på at det ikke bare var på kødd da? :gjeiper:

Dette er en fyr som tidligere har lagt ut statusoppdateringer hvor han har opplyst om sine mageproblemer (han har dårlige tarmer eller noe), så nei, tror ikke det er kødd dessverre ... :gjeiper:

Skrevet

Dette er en fyr som tidligere har lagt ut statusoppdateringer hvor han har opplyst om sine mageproblemer (han har dårlige tarmer eller noe), så nei, tror ikke det er kødd dessverre ... :gjeiper:

Jeg har en på vennelista mi som har skrevet akkurat den statusen. Har vi felles venner? :jepp: Og ja, en av de ekleste statusene.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg har en på vennelista mi som har skrevet akkurat den statusen. Har vi felles venner? :jepp: Og ja, en av de ekleste statusene.

Hehehe, kanskje det :gjeiper: Eller kanskje det fins flere raringer der ute med magetrøbbel som er veldig åpne om det på facebook.

Skrevet

Hehehe, kanskje det :gjeiper: Eller kanskje det fins flere raringer der ute med magetrøbbel som er veldig åpne om det på facebook.

Nei det var ordrett akkurat den statusen. Men er en stund siden nå.

Skrevet

Takk! Nå er min face status " jeg bruker også sko , nr 38 , og fikser håret ved behov. Noe mer dere lurer på , så spør gjerne ! " Tipper jeg er pop blant de super hemmelige kvinnene nå....

Neeeeeeiiiiiii, du avslørte den superhemmelige beskjeden! :fnise:

Her er forøvrig forklaringen jeg fikk sendt på brev:

Her videresender jeg en melding - det gjelder å få oppmerksomhet rundt brystkreftsaken- er gjerne med på den!!:

"Ok damer nå er det den tiden av året igjen, for å støtte brystkreft bevissthet! Vi husker alle fjorårets runde av forfatter BH male din status ?..... eller hvordan vi vil at våre vesker? Bra, dette året er det noe annerledes.

Du må angi skostørrelse (kun siffer) etterfulgt av ordet "cm", og hvor lang tid det tar å fikse håret ... Husk at i fjor var så mange folk at det endte opp på nyhetene, og den konstante oppdateringen av status minnet alle hvorfor vi gjør dette og bidro til bevisstgjøring! Ikke fortell noen mann hva status betyr, la dem gjette! Og vennligst kopier og lim inn (meldingen) dette til alle dine kvinnelige venner, så vi kan prøve å lage mer oppstyr om dette enn i fjor!"

Ja, hjelpe meg, hvordan skal vi ellers få oppmerksomhet rundt brystkreft enn å spre kryptiske statusoppdateringer på facebook? :filer:

• Liker 4
Gjest Survival
Skrevet

Hater sånn derre super-hemmelige-dritt-kjedebrev-beskjeder som det. Totalt umulig å overse også..

Skrevet

Også skal det alltid høres ut som noe sex.

Cm på k*ken og hvor lenge akten varte liksom.

Og den der veskegreia, skulle liksom være hvor man likte sex.

SPAR MEG!

Denne dumpet også i postkassen min på FB:

Noen foreslo at vi jenter skulle gjøre noe ekstra for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft. Det er veldig enkelt, så hjelp oss å spre dette. I fjor var det fargen på Bh'en din du skulle skrive i din status. Det fikk menn til å lure i flere dager på hvorfor vi jenter skrev ulike farger på vår status.

I år handler det om du er gift, skilt, enslig osv. Du skriver hvilken type frukt som beskriver hvor du er i livet i din status ved å bruke fruktkodene nedenfor.

Så kopierer du denne tekst og sender den som ny melding til alle dine venninner

Blåbær: Jeg er singel

Ananas: Det er komplisert

Bringebær: Jeg er en ”touch and go” jente

Eple: Forlovet

Kirsebær: I et forhold

Banan: Jeg er gift

Avokado: Jeg er ”den andre kvinnen”

Jordbær: Jeg finner aldri den rette

Sitron: Jeg skulle ønske jeg var singel

Grapefrukt: Jeg vil gjerne gifte meg

Appelsin: Jeg liker å sjekke markedet

Bh leken kom så langt at den ble omtalt på TV. La oss forsøke å få denne leken like langt........

Skrevet (endret)

Disse kryptiske brystkreft-oppdateringene kan irritere meg og.

Ellers irriterer det meg når folk skal snikreklamere for seg selv ved å "kamuflere" det indirekte budskapet i statusen, ex skriver: "har ikke noe liv nå. Medisinstudiet er ikke bare bare." mener: "jeg skal bli lege og ha høy status i samfunnet. In yo face!"

... Litt samme prinsipp når disse ME-albumene oppdateres med masse nye bikinibilder av vedkommene og en sånn typsik "fremdeles ikke blitt så brun :-("-kommentar til. Det er så innlysende at det egentlige poenget er å presentere seg selv i bikini.

Folk som har det så godt og priser Jesus, mannen sin og barna sine hele tiden er også irriterende. Mest fordi det bare virker som et desperat forsøk på å opprettholde en fasade.

Folk med moralske foredrag som facebook status.

"Kopier-denne-statusen" ... "%&/¤#(=?!!!

Jeg syns ikke det er så irriterende, men heller litt morsomt på (en litt patetisk måte) å komme med altfor personlige detaljer og emo-statuser ... "Forbanna! Har ikke mat, ikke røyk, ikke bensin. NAV har ikke utbetalt penger! Nå må jeg sulte i helga. Men men, can't break me!!"

Så har jeg en bekjent på facebook som seriøst laster opp bilde av ALT han gjør,ser,spise, you name it! Det er sikkert mellom 8 og 15 bilder hver dag, gjerne bare av et bord eller et vanlig veiskilt. DET irriterer meg faktisk grenseløst til tider. Han sjekker også inn OVERALT han er (Esso, Rimi, Gågate, Hjemme, I båten osv.) Jeg tror jeg må slette han rett og slett. Irriterende fyr.

Endret av twilight01
Skrevet

Også skal det alltid høres ut som noe sex.

Ja, det har jeg også tenkt på! Syns det blir utolig teit. I fjor var det jo noe sånt som "I like it on the floor,table,kitchen osv." Sex sells! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...