Gå til innhold

Sex med tenåringer i huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etterhver som ungene har grodd til er ikke alenetiden for de voksen hva den en gang var.

Jeg synes ikke det er ok med sex når ungene passerer soveromsdøra, er i tilstøtende rom eller vandrer litt rundt i huset. Også litt rart med voksne som går og legger seg på ettermiddagen. Det er fryktelig lytt hos oss, og jeg er ikke bekvem med sex på "utstilling". Gubben bryr seg ikke så mye om det, men jeg foretrekker å vente til det er kvelden.

Hvordan løser andre det med tenåringer rundt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter også til det er kveld, og våre barn har blitt så store at de eldste iallefall skjønner hvorfor vi ønsker at de banker på soveromsdøren vår og ikke bare buser rett inn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi så heldig at vi har et hus på to etasjer + kjeller. Ungene har soverrom øverst. Vi i kjelleren. Har eget bad. I tillegg så har vi arbeidsplass i kjelleren så ingen stusser over at vi ikke er i stua.

Sniker oss til felles dusj eller en runde i senga. I tillegg så er jo tenåringene stadig ute av huset. Utover det så blir det sex når vi har lagt oss eller morgensex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har unger i alle aldre, men sex på morgenen og kvelden er helt uproblematisk for vår del. Når de minste blir litt eldre vil det nok også gå helt greit til andre tider på døgnet siden ungene da ikke lenger bryr seg så mye om hvor vi befinner oss til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har full forståelse for at foreldre også trenger å kose seg litt innimellom, selv med ungdom i huset, men for all del - tenåringene ønsker at dette skjules i så stor grad som det er mulig. Da jeg selv var tenåring hadde jeg en kveld besøk av min daværende kjæreste - noe mine foreldre også var fullstendig klar over ettersom han hadde spist middag hos oss. Han pleide stort sett å dra fra meg i ett-to tiden på natten, inngangsdøren var oppe i andre etasje - dette var også min mor og fars soverom. Denne ene natten, da vi var på vei opp trappen var det ikke noe tvil om hva som foregikk på soverommet til mor og far! Dette syntes jeg var ekstremt flaut og kvalmt å tenke på, og spesielt siden jeg da hadde besøk av kjæresten.. Dette var hverken første eller siste gangen jeg hørte dem.. Så litt beherskelse og venting til tenåringene ikke er hjemme en kveld er vel å anbefale - for noen, hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blir i det minste ganske kreativ på å finne muligheter på andre steder enn på soverommet, og det i seg selv er jo ganske pirrende. Da ser en muligheter og ikke begrensninger

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell, campingvogn, hytte, lånt båt. Det er mange muligheter.

Eller så er det er "slager" å spandere på ungene kino sammen med venner.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi utfolder oss når de er ute av huset - og det er de jo stadig i tenårene - og ellers om kvelden eller morgenen. Også hender det vi bruker fantasien litt og benytter naturen, bilen og andre steder som er litt mer utradisjonelle :ler:

Man blir kreativ av å ha tenåringer i hus i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi utfolder oss når de er ute av huset - og det er de jo stadig i tenårene - og ellers om kvelden eller morgenen. Også hender det vi bruker fantasien litt og benytter naturen, bilen og andre steder som er litt mer utradisjonelle :ler:

Man blir kreativ av å ha tenåringer i hus i det minste :)

Ja man blir kreativ og flink til å utnytte mulighetene. Det blir iallefall ikke kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir kreativ og flink til å utnytte mulighetene. Det blir iallefall ikke kjedelig :)

Det er helt sant!

Jeg vil hevde at sexlivet mitt har fått en skikkelig opptur etter at datteren ble tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant!

Jeg vil hevde at sexlivet mitt har fått en skikkelig opptur etter at datteren ble tenåring.

Ungdommene sitter jo stort sett limt til PC på kveldstid - og i helgene sover de jo til langt på dag (de er 17 og 18) så ja - vi har fått tilbake voksentiden, vi drar på hytta nesten hver helg og utnytter alle muligheter til en runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hva jeg skjønner her, har tenåringsforeldre sex en eller flere ganger om dagen. Gleder meg til ungene blir større :)

Tja - hyppigheten kan jo variere så klart. Men jeg føler det er en ny epoke nå som gutta snart er voksne og kan være alene hjemme i helgene - det er en annen frihet til å finne på ting impulsivt.

Absolutt oppsving på sexlivet ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere også huske på at tennåringene sikkert er like spenstig i sexlivet som dere. Så om dere er foreldre som "nekter" dem å ha kjærester på overnatting, gjør de nok akkurat det samme som dere, på sikkert samme steder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må dere også huske på at tennåringene sikkert er like spenstig i sexlivet som dere. Så om dere er foreldre som "nekter" dem å ha kjærester på overnatting, gjør de nok akkurat det samme som dere, på sikkert samme steder. ;)

Ja dette var skikkelig saklig, for det var nemlig akkurat det denne tråden handlet om - at foreldre ikke tror ungene deres har et sexliv. Djeeez :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...