Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God formiddag :klem:

Jeg er utslitt, rett og slett. Ble ingen skole i dag da jeg ikke kom meg opp av senga. Var forresten ikke mye skole å dra til eller, bare 2 timer matte som jeg skal ta igjen i helgen :) Så har egentlig ikke dårlig samvittighet i det hele tatt :sjenert:

Jobb i kveld da, blir helt greit med jobbhelg nå egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jobbhelg er så slit! Men så lenge du går inn i det med en positiv innstilling hjelper jo det i massevis da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til dere også :kose:

Jobbhelg er koslig og slitsomt. Koslig fordi jeg liker alle jeg jobber med ganske så godt, slitsomt fordi det rett og slett er jobb :ler: Og på min jobb er det MYE mer og gjøre i helgene, for å si det sånn.

Ellers går det helt fint. Sambo ligger fortsatt og snorker, og havregrøten er ferdig så fort microen sier ping :fnise:

Da var det frokost gitt :jepp: Ha en strålene lørdag alle KG-jentene :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb for en halvtime siden. Slutta nemlig 19.30, men fikk ikke gå før 21.00. Sånn er restaurantbransjen gitt :ler:

Nå er det pizza i ovnen, og snart SATC. Sambo er på jobbfest med gamlejobben i kveld, så er alene hjemme en god stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever og sånn altså, men macen avgikk med døden på lørdag da sambo klarte å miste den i bakken :sukk: Full som han var :ler:

Skulle kjøpe ny til sommeren (som kan brukes i studiene mine) uansett, da den andre var gammel og ikke glad i flytte på seg lenger. Dermed kjøpte jeg en ny en i dag på betalingsutsettelse. En macbook pro 13,3" :strix:

Hatt en skikkelig slitsom jobbhelg. Systemet var nede den ene dagen og alle kvitteringer og div måtte skrives for hånd. Den andre dagen fikk bilen jeg kjørte motorstopp, dermed var vi en sjåfør mindre. Glad jeg ikke jobber før onsdag og absolutt ikke har jobbhelg neste helg :jepp:

Ellers skjer det ikke mye i heimen. Jeg er forferdelig forkjølet og orker ikke dra på trening i dag slik som planen egentlig var. Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk, dermed tar jeg det eller med ro nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj da, god bedring! :kose:

Det hørtes ut som en ganske slitsom helg på jobb ja, godt du har fri neste helg! :hoppe:

Skikkelig uflaks med macen, men det var jo en god unnskyldning for å kjøpe ny. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, god bedring! :kose:

Det hørtes ut som en ganske slitsom helg på jobb ja, godt du har fri neste helg! :hoppe:

Skikkelig uflaks med macen, men det var jo en god unnskyldning for å kjøpe ny. :nigo:

Takktakk :kose:

Nei en ny en gjorde ingenting altså. Den jeg hadde var snart 4 år gammel :ler: Dessuten ble det jo en pro og ikke en vanlig en denne ganger :nigo:

God bedring :kose:

Takk :klem:

----

:sukk: Har bare blitt dårligere og dårligere utover kvelden. Og det passer så sinnsykt dårlig med at jeg skulle være superflink denne uken og dra i alle timene, trene og jobbe. I tillegg skal jeg møte Envy og C to av dagene.

Dette skal jo bli en bra uke.

Tror jeg tusler i seng egentlig :natti: Det kan jo hjelpe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikkert sånn verdens særeste når det kommer til å være syk. Jeg har nemlig 39 i feber og våknet for 30 min siden :snurt:

Nå har jeg spist paracetter og begynner å bli trøtt igjen, så vurderer og krype opp vedsiden av sambo de siste 30 min han skal sove i dag. Håper ikke rastløsheten jeg alltid føler når jeg er syk får meg opp igjen. Jeg vil nemlig sove litt nå for å være våken på dagtid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søteste dere :kose:

Formen er litt bedre, sov til kl 10.00 :) Har nå 38 i feber. Orker ikke gjøre så mye da, men skal prøve å få i meg litt mat sånn at jeg får litt energi.

Nå ser jeg på i gode og onde dager (eller det surrer i bakgrunnen). Typisk jeg-er-syk-underholdning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...