Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Kveldsmaten er spist, og jeg lurer litt på hvorfor folk (iallefall noen) synes dette er det koseligste måltidet. Ble bare til at jeg spiste to brødskiver på en måte :ler: Nei, kveldsmat er nok ikke noe jeg kommer til å venne meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matvrak ja, det skal jeg hilse å si at jeg også er :ler: Skulle nesten tro jeg også var gravid :fnise:

----

Da har jeg vært på skolen og trening. Trente D.I.S.C.O i dag, noe de har en begrenset periode på treningsenteret mitt. Synd egentlig, for det var fryktelig gøy :fnise: Er to ganger igjen, og jeg jobber neste gang :sukk:

Nå tenkte jeg at jeg skulle være flink å fortsette (starte) på denne:

Ukens to do list:

* Rydde og vaske kjøkkenet

* Rydde og tørke støv i stua

* Rydde soverommet

* Vaske badet

* Vaske gulvet i hele leiligheten

Før jeg fortsetter med engelsk leksene om ca 1 time eller 2. Sambo er sent hjemme i dag, så jeg har god tid. Liker best å jobbe slik om kveldene uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens to do list:

* Rydde og vaske kjøkkenet

* Rydde og tørke støv i stua

* Rydde soverommet

* Vaske badet

* Vaske gulvet i hele leiligheten

Hadde egentlig tenkt å gjøre mer, men det tok litt lenger tid en ventet. Dermed MÅ jeg begynnne på oppgaven nå, men nå er jeg jo så sliten at jeg ikke orker.

Det verste er egentlig at jeg har oppgaven, jeg må bare pugge og lage stikkordsark :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! Oppgaven kommer uansett først nå vettu, ryddingen kan komme senere! ;)

Må forresten si jeg nesten blir litt stressa av den lista di, skulle nemlig gjort sånn ca de samme tingene selv ++, og her sitter jeg på kg :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle nok vært mer på min liste også, men tenkte å ta en skikkelig rengjøring i uke 8 da jeg har vinterferie :jepp: Ikke blir denne ferdig denne uken eller, har jo planer og jobb resten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Nå får jeg ikke sjekket GUNS før jeg kommer hjem fra skolen. Da har hun sikkert født :)

Engelsk prøve-muntlig neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Nå får jeg ikke sjekket GUNS før jeg kommer hjem fra skolen. Da har hun sikkert født :)

Engelsk prøve-muntlig neste!

Håper det! :hoppe:

Lykke til med prøve-muntlig! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 4 - 5 i ENGELSK muntlig. Jeg somabsolutt ikke klarer språk da :nigo: Litt mer forbredelse, så sitter 5 da hun :danse:

Nå sitter jeg i pc-salen på skolen. Begynner ikke før 10.05 egentlig, denne prøve-muntlige skulle jeg nemlig ha før skolen egentlig begynte. Etter 5 timer søvn må jeg si at bodum-koppen min er en liv-redder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: S har gitt opp å lære meg engelsk. Mest fordi jeg aldri egentlig vil bortsett fra npr jeg må. Dermed er han oppgitt og gadd ikke mer. Så nå gjør jeg tilogmed alt på egenhånd:) Selvom jeg skal true han til å hjelpe meg før eksamen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Selvfølgelig, nå skal jeg jobbe på som bare det :ler: Eller, jeg skal iallefall skjerpe meg litt, det er jo snart eksamen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så sinnsykt trøtt jeg er. Dette kan bli en farlig tidlig kveld altså, iallefall med tanke på at jeg er alene hjemme frem til morgen :ler:

Hatt en fantastisk tur ute med venninne C i dag. Skravla, vindus-shoppa, drikki kaffe og spist kake :skravle:

Nå er jeg hjemme igjen, godt planta i sofaen. Snart blir det burgere og SATC :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Sinnsyk trøtthet og tidlig kveld er vi fler om! :jepp:

Er S på nattevakt han da, siden du er alene?

Så bra at du har hatt en fin dag vennen! :) ..men hva er SATC? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han jobbr på en butikk for gamlesjefen (altså hun som var sjef når den egentlige sjefen var permitert) denne uken. Også har han sen vakt til 22.00 i dag og begynner kl 07.00 i morgen, dermed sover han hos sin mor da denne butikken er i byen :)

SATC = Sex and the city :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...