Gjest Katee Skrevet 6. februar 2011 #641 Del Skrevet 6. februar 2011 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #642 Del Skrevet 6. februar 2011 Ble litt skuffet over fangene på fortet. Hva skjedde med to lag? Og at man ikke ble fanget og slapp å ofre folk? Når det er sagt kommer nok til å fortsette å følge med altså, oppgavene er jo de samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #643 Del Skrevet 6. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #644 Del Skrevet 7. februar 2011 Ble ingen skole på meg i dag Har hatt så sinnsykt vondt i tanna i natt, så har nesten ikke sovet Så nå sitter jeg i sofaen i pysjbukse og tanktop, mens jeg venter på å gjøre meg istand. Skal uansett på den festen altså, orker virkelig ikke sitte hjemme lenger. Det er tross alt snakk om prioriteringer Skal også se hva jeg har av matriale som jeg kan snakke om til engelsk-prøve-muntlig på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. februar 2011 #645 Del Skrevet 7. februar 2011 Er du ferdig med å trekke tenner nå da? Det høres virkelig helt forferdelig ut, jeg håper det snart blir bedre Det er viktig å komme seg ut litt inni mellom selv om man har vondt noe sted ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #646 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, nå er jeg helt ferdig Åh! Rakk akkurat ikke toget.. Da blir jeg forsinket til vorset Jaja, er ikke snakk om mer enn 20 min da, så de fleste andre komme sikkert litt sent også. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. februar 2011 #647 Del Skrevet 7. februar 2011 Bedre å være litt sein enn altfor tidlig til en fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 7. februar 2011 #648 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. februar 2011 #649 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså, din luring! Hopper over skolen for å spare energi til fest! Jaja, det er lov det, hvertfall om du føler deg up-to-date med pensum! Mulig jeg har et par dager fri denne uka, men sender deg mld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #650 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er vel ikke helt up to date med pensum, men får ikke sove om natta pga smerter i tanna, dermed klarer jeg eller ikke følge med på skolen Gjør endel hjemme da, så håper jeg ikke henger for langt etter.. Send mld du Har foreløplig planer med C på torsdag og jobber fredag, lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. februar 2011 #651 Del Skrevet 8. februar 2011 God morgen Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #652 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) God morgen.. formiddag Forsov meg heftig i dag. Ja, sånn kan vel bare ventes etter en fest Dermed rakk jeg ikke skolen, men nå er jeg for en gangs skyld alene hjemme, og det skal nytes til det fulle :happy: Endret 8. februar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. februar 2011 #653 Del Skrevet 8. februar 2011 Viktig å utnytte dagen riktig, når den først ikke har blitt som den skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. februar 2011 #654 Del Skrevet 8. februar 2011 hmm, nå må du huske at eksamen nærmer seg frøken! Ok, det var dumt at du har booket fredagen, da har jeg ikke mulighet noen annen dag. Du skulle vel ha den samf. mappa også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #655 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg har kontroll på eksamen, var norsk og matte i dag, så det var ikke fagene jeg trenger mest veiledning i Fredagen jobber jeg, så får nesten ikke gjort noe med den saken Envy Er på skolen til 13.30 og begynner på jobb 16.00 så har litt tid i mellom, men blir litt for liten tid til å dra inn til lillebyen i mellomtiden altså. Trenger den mappa også, om jeg kunne få den Hva med neste uke? Sykt vanskelig å få truffet folk for tiden, alle har jo nok med sitt.. ---- En time til Zumba.. Kjeder livet av meg, vært litt for lenge alene hjemme nå. Engelsken er så og si klar til torsdag, må bare lese gjennom og slikt. Kanskje øve litt, men det orker jeg ikke nå. Tror kanskje jeg skal rydde litt. Det ser mildt sagt jævlig ut her akkurat nå. Ukens to do list: Rydde og vaske kjøkkenetRydde og tørke støv i stuaRydde soverommetVaske badetVaske gulvet i hele leiligheten Så da begynner jeg på toppen nå, og jobber meg nedover frem til trening Endret 8. februar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. februar 2011 #656 Del Skrevet 8. februar 2011 Så bra, og ja, matten og norsken har du vel relativt god kontroll på! Ja, kjenner meg igjen, alle har veldig mange jern i ilden for tiden! Neste uke har jeg en studiedag og to halve dager, så bør være mulig å få til noe da! Den mappa er virkelig gull, om jeg kan si det selv hihi! Så flink du er å ordne! Jeg skulle egentlig støvsuge i dag, men så tjal nsb en time av meg, og da blir leksene (og KG) prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #657 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg begynte ca 30 min før jeg skulle gå da, så rakk ikke halvparten en gang Men det skal gjøres iløpet av uka, sammen med sambo selvsagt, han slipper ikke unna Bare si i fra. Neste uke jobber jeg onsdag, og det var vel det. Har ingen planer enda, så er ledig alle dager bortsett fra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #658 Del Skrevet 8. februar 2011 Søtsug til tusen Tror egentlig jeg bare er sulten, og burde prøve ut dette fenomenet kveldsmat før jeg finner senga Har en enorm apetitt etter trening. Dagen i dag har vært for slapp, rakk ikke gjøre ferdig noe på lista. Det eneste jeg kan skryte på meg å ha gjort, er å komme igang med engelsken (noe jeg må gjøre ferdig i morgen), trent zumba og laget lasagne.. Jaja, deilig med slike dager innimellom også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. februar 2011 #659 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er da mer enn nok å ha fått gjort! Jeg for min del har kun fått gjort anatomi leksene. Resten av dagen har gått med til furting over NSBs skjødesløshet Du får kose deg med kveldsmat så du sover godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 8. februar 2011 #660 Del Skrevet 8. februar 2011 Så flink du har vært i dag! Nyt kveldsmaten og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå