Gjest Katee Skrevet 2. februar 2011 #621 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #622 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #623 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) God morgen! Egentlig skulle jeg snart vært på vei til skolen, men jeg har så vondt i munnen. Har nesten ikke sovet i natt og når jeg så meg i speilet så jeg at jeg hadde siklet blod. Æsj.. Så da ble det ingen skole da, jeg kan jo så vidt svelge. Nå venter jeg egentlig bare på at paracettene skal begynne å funke så jeg får sove litt til. I kveld skal vi en tur til mine foreldre på middag. Det blir kos Så nå skal jeg snoke litt her mens jeg venter Endret 3. februar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2011 #624 Del Skrevet 3. februar 2011 Jøss, det der minner ikke om hva jeg gikk gjennom da jeg trakk visdomstennene, jeg hadde liksom bare litt ubehag, jeg. Null blod, null kjempevondt. Føler med deg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #625 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Nå ble jeg litt missunelig altså Mine satt så dypt at tannlegen trodde jeg måtte operere, men slapp det akkurat. Tror det har noe med saken å gjøre.. kanskje Endret 3. februar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. februar 2011 #626 Del Skrevet 3. februar 2011 Innom og hilser på! Nå ble jeg litt missunelig altså Mine satt så dypt at tannlegen trodde jeg måtte operere, men slapp det akkurat. Tror det har noe med saken å gjøre.. kanskje Det kan nok ha mye med saken og gjøre. Jeg har trukket 3 visdomstenner, og 2 av dem gikk kjempegreit, men etter den siste så begynte jeg å hikstegråte når bedøvelsen gikk ut. Det var så vondt, og jeg ble sykemeldt i noen dager.. Men så er tannlegen jeg var hos fullstendig inkompetent og tanna skulle blitt operert ut, så det hadde nok også noe med saken å gjøre. God bedring Inwe, det går seg som regel veldig raskt til heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #627 Del Skrevet 3. februar 2011 Kokos, så koselig å se deg her Da er det nok det. Begge mine skulle egentlig oppereres ut, men etter en halvtime med å prøve å dra den og kjevenleddet mitt ut så løsna di. Billigere for meg, men tydeligvis mer vondt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. februar 2011 #628 Del Skrevet 3. februar 2011 Håper paraceter virker, sånn at du kan nyte ditt superfantastiske humør litt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #629 Del Skrevet 3. februar 2011 Paracett fungerer iallefall til en viss grad, og det er jo bedre enn ingenting Nei, nå maser sambo altså, han vil nemlig ut å gå. Han skal ta ut litt penger og slikt, også skal vi opp til mine foreldre i dag også. Så da må jeg vel egentlig komme meg i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. februar 2011 #630 Del Skrevet 3. februar 2011 Huff huff huff! Godt du er ferdig med styret nå da, nå skal det bare gro, så trenger du aldri tenke mer på de dumme visdomstennene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. februar 2011 #631 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå er de dumme tennene borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #632 Del Skrevet 3. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #633 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå er det tomt for vidomstenner Takk for masse trøst og kos, dere er noen søtinger ---- Hatt en koselig, men slitsom dag etter alt for lite søvn. Først var jeg og sambo på senteret og en bitteliten tur på IKEA (skulle bare ha noen bokser) så spiste vi middag hos min mor og far. Fikk tilogmed en vårjakke av mamma, og lovnad om frisørtime i mars. Snille mammaen min Nå har jeg så sinnsykt vondt at jeg tror jeg skal svelge et par paracetter før jeg går å legger meg. SKAL nemlig på skolen i morgen. Er realfag dag, og jeg trenger realfagkompetanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2011 #634 Del Skrevet 3. februar 2011 God natt, skjønneste! Sov godt og måtte paracetene virke fort og lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #635 Del Skrevet 6. februar 2011 Gjett hvem som har klart å bli syk dagen før jobb-festen a? Vondt i hodet, vondt i tanna, vond i magen og generelt slapp, der har du meg. Måtte ringe jobben å si jeg ikke kunne komme Vil, vil, vil være frisk til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. februar 2011 #636 Del Skrevet 6. februar 2011 Namman! Så typisk!! God bedring, snuppa...Nå må du bli helt frisk som en fisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2011 #637 Del Skrevet 6. februar 2011 Du blir frisk til i morgen! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. februar 2011 #638 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Håper du føler deg bedre nå! Hvis ikke, god bedring Endret 6. februar 2011 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #639 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er bedre nå, heldigvis :happy: Lager kylling med ris og saus til fangene på fortet. Kyllingen er i ovnen nå, så den er akkurat ferdig til kl 20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. februar 2011 #640 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg er bedre nå, heldigvis :happy: Lager kylling med ris og saus til fangene på fortet. Kyllingen er i ovnen nå, så den er akkurat ferdig til kl 20.00 Godt planlagt, og bra at du føler deg bedre! Lurer på om jeg skal se på Fangene på fortet jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå