Pingting Skrevet 24. januar 2011 #601 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg synes det enkleste er å laste opp på Flickr og så bruke "Share this"-funksjonen, da kan du velge hvilken størrelse du vil dele det i. (500 px passer forresten fint på bredden på KG-innleggene) til morgenflinkisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. januar 2011 #602 Del Skrevet 24. januar 2011 Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 26. januar 2011 Trøtt, trøttere, trøttest. Siden jeg har vært syk 1 uke og har hatt tannverk en uke henger jeg så sinnsykt etter på skolen, og døgnrytmen min er elendig.. Jaja, nok kaffe og litt selvdisiplin så går dette fin,fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. januar 2011 #604 Del Skrevet 26. januar 2011 Det blir bedre etter hvert Og så er det lov å ringe lege/tannlege når du ikke er i form og har tannverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. januar 2011 #605 Del Skrevet 26. januar 2011 Min nye bok http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=536491 Og, Inwe, ring tannlegen, versåsnill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #606 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei, nå trenger jeg ikke tannlegen. Har ikke vondt lenger Har egentlig ikke hatt vondt siden fredag omtrent Skal tilbake på onsdag da, om en uke, og trekke tanna på andre siden ---- Jeg lever altså. Jeg bare går på skole, møter venner og trener. Det tar på innimellom. Dermed har det ikke blitt mye kg. I dag har sambo bursdag, og vi har spist feit og god mat og ben and jerry is. Fantastisk Liker sånne dager da det er lov, selvom det er onsdag Nå tror jeg straks jeg skal legge meg, selvom jeg ikke har skole i morgen. Eller, jeg trenger rett og slett ikke timene i morgen, og har mye annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. januar 2011 #607 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er heldigvis lov å bruke litt tid utenfor kg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. januar 2011 #608 Del Skrevet 27. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2011 #609 Del Skrevet 27. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. januar 2011 #610 Del Skrevet 27. januar 2011 Lørdag-midt-i-uka-dager er digg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #611 Del Skrevet 27. januar 2011 ---- I dag har vært en kos dag. Har ikke tenkt på skole i det hele tatt egentlig, bare tatt meg fri. Trengte virkelig det, så er jeg helt klar for i morgen og jobbhelg Trente litt i dag tidlig, møtte Envy for shopping og Også har jeg og sambo sett på første del av menn som hater kvinner. Han fikk nemlig samleboksen i bursdagsgave fra Envy og hennes K I morgen er det skole først. Så ut på middag med sambo, før vi skal på We Will Rock You som han fikk billetter til av meg til jul. Gleder meg Nei, nå skal jeg bare bestille timer og legge opp neste ukes trening, før jeg finner senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #612 Del Skrevet 29. januar 2011 Fantastisk, fantastisk forestilling på folketeateret i går. All creds til skuespillerene! Elsker den, rett og slett Og jeg som egentlig ikke er så veldig Queen-fan eller da Sambo derimot er frelst Før musikalen dro vi på fridays og spiste burger, vandret nedover Karl-Johan hånd i hånd og spiste is på mc-donalds Fantastisk kveld, med en fantastisk fyr Nå begynner jobbhelg, heldigvis bare med åpningsvakter, men siden jobben åpner sent, slutter jeg jo ikke alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. januar 2011 #613 Del Skrevet 29. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. januar 2011 #614 Del Skrevet 29. januar 2011 Ingenting er bedre enn en fin kveld med en flott mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #615 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde egentlig tenkt å skrive noe her nå, men er så sliten at jeg tror jeg eller skal gå å legge meg. Kommer sterkere tilbake i morgen etter tannlegetimen. Da skal tanna på andre siden forsvinne ønsk med lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. februar 2011 #616 Del Skrevet 2. februar 2011 Håper alt er bra med deg, frk.tannløs! Håpe du slipper å ha like mye vondter som sist! Jeg tenkte å ringe deg i dag forresten, men så gjorde jeg ikke det Tenkte bare på det at vi kan jo faktisk plutselig ende opp på samme tog til og fra studiebyen vår også! Derfor lurte jeg på hvilke tog du tar, men plinger deg senere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2011 #617 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan gikk det hos tannlegen? Håper det blir litt enklere i etterkant denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. februar 2011 #618 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke ferdig hos tannlegen ennå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. februar 2011 #619 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #620 Del Skrevet 2. februar 2011 Ferdig hos tannlegen for lenge siden Var der tidlig i dag. Har hatt vondere denne gangen Kom meg ikke på lab timen på skolen i dag slik som var planen. Håper iallefall det går bedre de neste dagene denne gangn. Skal iallefall ikke på jobb før på søndag Sånn ellers går det kjempe fint, er i fantastisk humør for tiden uten helt å vite hvorfor. Det funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå