Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg har fått lønning i januar, men det er jo lønn for jobbinga i januar jeg får nå i februar. Tror uansett det skal ordne seg, 50% er ikke aktuelt egentlig, tjener ikke altfor mye fra før nemlig :ler:

Men, takk for hjelpen. Skal snakke med sjefen om det hvis det absolutt ikke ordner seg. :kose:

----

I dag har vært en fin dag. Gikk rundt på senteret med kjære og bare koste meg masse. Så forsvant han inn i en spillbutikk og jeg kjøpte bursdagsgave til han. Han blir nemlig gammel mann (han er hele 2 år eldre enn meg, og jeg mobber han nok for det :ler:) på onsdag. Han klarte selvsagt ikke vente når jeg kom ut med poser fra yndlingsbutikken hans. Og siden hovedgaven er middag ute på fredag (da skal vi også bruke julegaven hans: to billetter til queenmusikalen) så fikk han den like så godt i dag. Han fikk: en t-skjorte med bilde av mario, et cover med bilde av luigi til ds-spill og en stor buddah-kopp (den siste fordi han stjeler den store t-koppen jeg fikk til jul hele tiden). Fornøyd ble han iallefall :nigo:

Jeg for min del har bestilt med en GHD-rettetang i dag. Har ønsket meg den siden for alltid og slo til i dag. Sambo fikk nemlig ferie-penger fra gamlejobben i dag og dermed hadde vi råd :nigo: Vant også en konkuranse om et års-abonnement av bo-bedre :bolledeig:

Som sagt, en fin dag. Nå er jeg utslitt, så skal snart finne senga, bare snoke litt først.

God natt alle kg-jentene :kose:

:natti:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Herlig dag :strix:

Din samboer er ikke så veldig gammel. Du skulle bare visst hvor gammel mannen blir om et par mnd! :dåne:

Grattis med bo-bedre-abonnement! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går toppen den faktisk :nigo: Var nemlig ute å spiste, tok en øl og så kongen av bastøy med en god venninne :bolledeig: Mens gutta våre hadde guttekveld med øl og spilling hjemme hos meg og sambo. Fantastisk :hoppe:

Sto opp for 40 min siden og har nettopp fått i meg et par knekkebrød, skal nemlig på trening om 20 min. Tror det kan bli tøft i dag, 1 time pulse også 30 min core :trene: Får tekte på at jeg kan ligge på sofaen når jeg kommer hjem :) Blir desto deiligere med tanke på at jeg skal absolutt ingen ting i dag, kanskje bortsett fra en tur til svigers (men tror ikke det blir noe av)..

Når jeg kommerhjem skal jeg lage pestoboller til meg og sambo, som en slags lunsj.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift..? :sjenert:

Høres ut som en fin søndag det der. Man får gjort noe, så man ikke får dårlig samvittighet, samtidig får man slappet av og kost seg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fanastisk støl jeg er i dag. Etter to harde treningsøkter to dager på rad kjenner man det heftig i kroppen. Egentlig er det bare deilig, for da får jeg ikke dårlig samvittighet av å sitte her med en kvikklunsj og litt sjokolademelk :nigo:

Pestobollene ble visst ikke bare lunsj, vi har smågomla de i hele dag og klart å spise alle :hakeslepp::ler:

Oppskrift:

Pizzadeig

* 3 dl vann

* 1 pk tørrgjer

* salt

* 3 ss olje

* mel

Bland det tørre (prøv med 5 dl mel til og begynne med) og hel i vann (må holde ca 40 grader når du jobber med tørrgjer) og olje. Bland sammen og spe evt på med mer mel til den er i riktig konsistens. La den heve i ca 30 min før du skjevler den ut i et rekktangel.

Fyll

* Pesto

* Ost

* Skinke

Smør på pesto, og legg på ost og skinke. Rull deigen sammen og del den opp i biter som om det skulle vært kanelsnurrer du laget. Stek de på et brett med bakepapir i ca 15 min på 225 grader.

Fantastisk godt, anbefales!

mg_0247.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grov verson hørtes fantastisk ut, tror det blir det her neste gang også :jepp: Var bare et prøveprosjekt denne gangen, et skikkelig vellykka et vel og merke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Jeg har faktisk blitt litt av en husmor etter at jeg flytta hit. Bare jeg har tid liksom, blir veldig mye skole-jobb-trenings tid også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe, bildet er kjeeeempedigert på skjermen min :hakeslepp: Måtte bla milevis langt :ler: Men de bollene hørtes utrolig gode ut! :sikle: Du er så flink! :sur: <--- Misunnerlighetssmiley i dette tilfellet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir det. Orker ikke skalere det ned, da det blir lite etterhvert :ler: Er bedre bilder på bloggen min om du vil se. Du klarer sånt du også om du vil. Jeg gjør det jo forsåvidt fordi jeg synes det er gøy da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fordi jeg er lat :ler: Skal prøve å la vær neste gang.. Om jeg gidder :fnise:

Nei, i dag skal jeg være flink og finne senga tidlig :natti:

Sov godt alle søte kg-jentene :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

I dag var jeg umenneskelig flink til å komme meg opp av senga. Har allerede laget og spist frokost og det er 25 min til toget går :) Glad jeg bor såpass nærme togstasjonen at jeg går dit på 2 min :ler:

Nei, nå skal jeg pakke sekken og gå, hadde vært synd å få dårlig tid når jeg har vært så flink :)

Ha en strålende mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...