Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er oppe før sambo igjen, selvom han skulle opp kl 05.30 og jeg kunne sovet til 08.00. Har enda vondere i dag :tannverk:

Dere som har trekt visdomstenner før: Er det normalt at det skal gjøre vondere og vondere? Eller har jeg fått en infeksjon? Det frister liksom veldig lite og dra til tannlegen og la hun rote oppi der FØR det har grodd ordentlig, men vil ikke la det gro med infeksjon eller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har aldri trekt visdomstenner, men det høres ikke helt bra ut. Kan du ikke ringe tannlegen din og høre hva de sier? :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg har aldri trekt visdomstenner, men det høres ikke helt bra ut. Kan du ikke ringe tannlegen din og høre hva de sier? :troest:

:opplyser: Signerer den!

Høres ikke bra ut i det hele tatt! :riste:

:troest::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter å ser litt jeg. Vil absolutt ikke til tannlegen nemlig :ler: Tror det skal gå fint egentlig, det skal visst være veldig vondt og trekke tenner, og dessuten gjør det jo ikke vondt hele tiden.

I dag har jeg hengt med venninne N :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg komme meg på skolen, uansett hvor vondt det gjør. Jeg kan virkelig ikke sitte hjemme en dag til altså. Litt lei faktisk :) Dessuten har jeg nesten bestemt at jeg skal gå markedsføring på markedshøyskolen til høsten, så da må jeg jo bestå året :jepp:

Så lover jeg at jeg skal ringe tannlegen på mandag om det fortsatt gjør vondt da! :opplyser:

Nå tror jeg at jeg straks skal finne senga :natti:

God natt alle søte KG-jentene :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Wind (og alle dere andre) :kaffekopp:

---

(mangelen på) Tanna mi er mye bedre :hoppe: Kjente den først nå når jeg begynte å spise. Dermed blir det skole på meg også.

Fra i dag av skal jeg være flink liten skolepike og komme meg i alle timene frem til skoleslutt i Mars eller noe, etter det blir det intenslesing til eksamen. Sånn, nå har jeg skrevet det, da må jeg gjøre det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Jeg prøvde da, men toget var såpass forsinket, så det er unødvendig å dra, og jeg som skulle være flink da :sukk: De låser nemlig dørene, så du kommer ikke inn etter timen er begynt (note to self: Ta et tog før fra nå av).

Dermed tenkte jeg jeg skulle lese her hjemme, og evt dra til matten om jeg ikke fortsår det han skal gjennomgå (er nemlig ganske så flink i matte).

Også skal jeg ordne noe med skattekontoret, det ble nemlig feil ved endring av adr, så det ble bare endra i posten. Dermed har jeg ikke fått skattekort grunnet feil adr i folkeregisteret. Uten skattekort, ingen lønning :sukk: Håper noen kan hjelpe meg, kanskje jeg kan hente det et sted? Så vidt jeg vet er skattekontoret for skatt øst på tøyen? Eller er det fortsatt et i hver kommune? Jeg ringen uansett jeg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Ring ja, det er det beste.

Men jobben din kan faktisk bruke skattekortet fra i fjor på januarlønningen! :jepp: Bare forklar situasjonen til sjefen din, og spør om det er mulig å gjøre det så du får lønn nå, og så får han det nye skattekortet med en gang det kommer :)

:hoppe: For at det er mindre vondt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bra tanna di føles bedre! :jepp:

Så moro at du har bestemt deg for hva du skal studere! Hvor ligger markedsføringsskolen? Jeg begynner på UiO til høsten ( hvis jeg kommer inn ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring ja, det er det beste.

Men jobben din kan faktisk bruke skattekortet fra i fjor på januarlønningen! :jepp: Bare forklar situasjonen til sjefen din, og spør om det er mulig å gjøre det så du får lønn nå, og så får han det nye skattekortet med en gang det kommer :)

:hoppe: For at det er mindre vondt! :hoppe:

Det er nok februar-lønningen dette gitt :sukk: Har lønningsdag den 5 nemlig. Fikk utsettelse til 25, og skattekontoret skulle sende det i dag, så da har jeg det vel mandag eller tirsdag håper jeg..

Hei!

Bra tanna di føles bedre! :jepp:

Så moro at du har bestemt deg for hva du skal studere! Hvor ligger markedsføringsskolen? Jeg begynner på UiO til høsten ( hvis jeg kommer inn ) :)

Markedshøyskolen ligger omtrent midt i Oslo sentrum. I en sidegate fra Karl Johan, sinnsykt sentralt faktisk :ler:

Du kommer nok inn :kose:

----

Boikotter trening og lover å være flink fra i morgen av. Nå skal jeg på storsenteret med kjære istedet. Kos :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Lønnes du for timer du jobber i januar på den aktuelle lønningen? I så fall skal du fortsatt kunne bruke fjorårets skattekort. Hvis ikke måtte jo alle levert nytt skattekort før første lønninga i året, og det er umulig for mange. Jeg har lønningsdag 5. jeg også, og vi trenger ikke å ha levert nytt skattekort innen 5. januar.

Faktisk er det lønn for januar jeg får 5. ferbruar.

Men du rekker nok å få det skal du se :kose:

Og forresten, så kan de også utbetale lønna med 50 % skattetrekk, men da får du jo ikke tilbake de pengene før skatteoppgjøret kommer i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...