Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg rekker jo omtrent ikke innom her for tiden jo :sukk: Jaja, halvparten av det jeg skulle i går ble ikke gjort da jeg sovna på sofaen etter skolen :ler:

Dermed blir det trening og rydding etter skolen i dag istedet :jepp: Så har julepynten fått bli stående til 14 dags knut :fnise:

Tar meg en real snokerunde i kveld jeg :)

Ha en fin fredag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en ganske så koselig helg faktisk. Fredag skjedde det sånn ca ingenting, trente litt og rydda/vaska stua, og koste meg med sambo :) Lørdag var det duktet for bursdagsfest hos venninne J, det gikk med til utrolig koselige mennesker, alt for mye alkehyler og ellers mye latter :nigo: I går ble jeg derimot liggende på sofaen og spise usunt.

I dag har jeg klart å bli syk. Ligger rett ut på sofaen og synes synd på meg selv. Håper egentlig bare jeg trenger å slappea av eller noe, vil nemlig veldig gjerne komme meg på trening i dag, men det får formen bestemmer altså. :forkjola:

Nå gikk nettopp sambo ut døra, han skal jo på intervju på gamle-jobben til pappa (han er uføretrygda pga ryggen). Krysser alt jeg har på at dette går bra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dritt å være sjuk! :troest:

Spennende med typen din sitt jobbintervju! :jepp:

Nå har jeg nettopp hatt verdens deiligste ettermiddagslur! :) Føler meg som et nytt menneske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk søteste :hjerte:

Er dårlig i dag og, så ble hjemme fra skolen. Skal på jobb da, synes jeg har vært for mye syk det siste året til å kunne holde meg hjemme :sukk:

Dessuten orker jeg ikke sitte i sofaen lenger snart. Rastløs.. Med paracett innabords går nok alt fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jobber du med? Husk at selv om du føler du har vært mye syk, så kan det hende det er bedre å være hjemme så du for det første ikke smitter andre, og for det andre kanskje blir fortere 100% igjen selv. :sjenert:

Håper det går greit på jobb, da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der synes jeg Wind hadde et par gode poenger som du bør ta til deg Inwe! :opplyser: Og husk, egen helse skal alltid komme før all denne jobbingen! Håper du ble bedre utover ettermiddagen da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som pizzabud. Grunnen til at jeg måtte på jobb var at jeg egentlig ikke var ordentlig sjuk (altså ikke feber eller noe sånt) og hadde ikke fått sykemelding fra legevakta her. Må ha legemelding når jeg ringer meg inn syk samme dag :jepp:

----

Jeg har kjøpt disse i dag.

ilse.jpg

:strix:

Også har jeg gitt blod og fått fantastiske rødvinsglass fra hadelands glassverk. Nå står min kjære over grytene, straks pasta med laks og pestosaus :sikle: Vedsidenav skal vi ha rødvin i de nye fine glassene.

I morgen bærer turen til IKEA, siden det er salg på expedit-hyllene, og vi har lenge tenkt på å kjøpe en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine! :happy:

Også leste jeg at rødvinsglassene stod "i grytene"... de med pasta og laks i... :fnise:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoa! Heldiggris! Har ønsket meg Ilse Jacobsen støvler en hel evighet, men synes ikke jeg har råd til det, de er jo svindyre :hakeslepp:

Høres ut som dere har en fin kveld! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Ping! Nei Rødvinsglassene sto nok trygt på bordet, det gjør de forsåvidt fortsatt bare veldig tomme :ler:

Jeg synes man skal unne seg slike ting jeg Envy :jepp: Om man bare skal jobbe og jobbe og ikke få noe igjen for det før om lenge blir det kjedelig i lengden altså :opplyser: Kan ta deg med på Ilse Jacobsen consept store en dag jeg :fnise:

----

Jeg vil ha biiil. Har sett en fin og rød en på finn, og har lyst til å slå til, har jo til og med råd :ler: Men nei, blir nok ikke bil til sommeren for vår del tror jeg. Begynner å spare nå, så får vi se hvor det går. I realiteten har jeg vel egentlig ikke bruk for en før til sommeren eller. Dessuten vil jeg at sambo skal ha lappen, for jeg skal iallefall ikke bli sjåføren han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, der har du et godt poeng, og du som har jobbet deg halvt ihjel det siste året fortjener å unne deg noe! :hug: Ta meg gjerne med på den butikken!! :lur::nigo:

Og hurra for bilkjøp da! Det synes jeg dere skal skaffe dere, så blir det enklere for dere å stikke innom på besøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar vi dit en dag :) Da må vi inn til byen da, men du skal vel snart begynne på skole der uansett du? :) Hvis ikke har de en på senteret i gokk der du bodde før, tenk det :ler:

Det blir bil altså :nigo: Bare ikke før til sommeren eller noe. T skal jo låne garasjen, og om jeg kjøper bil denne mnd kan jeg glemme mat og slike nødvendige ting :ler: Men ja, jeg sparer allerede nå :) Og har nok mer enn nok til sommeren. Dessuten sa T han kunne være gratis mekaniker om jeg kjøper VW, så da er merket bestemt også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropo at vi må dra til Ilse Jacobsen consept store Envy, vi må også møtes en dag. Neste uke om du har tid? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VW er et finfint merke, men litt dyrt da! Det er vel kanskje mulig dere kan få noe billigere gjennom T?

Ellers er det jo ikke så ofte man trenger verksted heller, min gamle holk går jo og går og går og går :fnise:

Ja, vi må skravles snart, har mye å skravle om nå! :hoppe: Skal høre med jobben i morgen om når jeg skal jobbe neste uke, så kan jeg sende deg en mld etterpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW er jo ikke så dyrt da Envy? Sikler litt på en til 9000 ca, men må som sagt vente til sommeren. T kan nok oppgradere litt her og der som vi vil ha det, til innkjøpspris, så om vi ikke trenger verksted trenger vi nok T uansett :ler:

Ja, ring meg når du vet, jeg jobber faktisk ansvarlig for tiden (altså bare 2-3 ganger i uken) :ler:

Ja, Ilse :strix:

----

Utstlitt jeg. Begynte dagen på sats, så ble jeg og sambo henta av min far. Vi skulle nemlig låne bilen, kjørte han hjem før vi dro på IKEA, hjem igjen for å ta mål og tilbake på IKEA, brukte 1500 kr før vi dro på senteret og spiste middag. Fantastisk dag egentlig :nigo:

Ellers tror jeg jeg bor i et expedit hjem akkurat nå :ler:

Forresten, jeg skal til tannlegen i morgen :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...