Inwe Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #501 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Da er jeg hjemme fra juleferie hos mine foreldre. Trenger nok en real runde på sats, men er alt i alt veldig fornøyd med jula. Masse god mat, fantastiske mennesker og fine gaver Sambo kjøpte forresten ca hele kremmerhuset til meg, tror jeg så stjerner når jeg pakket opp gavene I morgen er det jobb igjen. Er heldigvis ikke mye å gjøre på jobben for tiden, skulle nemlig gjerne hatt meg en ordentlig lang ferie, 3 dager var på en måte ikke nok.. Ha en fortsatt god jul. Endret 27. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. desember 2010 #502 Del Skrevet 27. desember 2010 Godt du er fornøyd med "fangsten" Håper du får en fin og rolig dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #503 Del Skrevet 27. desember 2010 Litt godt å høre at det er andre som skal jobbe også, og som egentlig trenger litt mer ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 28. desember 2010 Jobb ja, ny dag nye muligheter? Er iallefall ny arbeidsdag for min del. Har heldigvis fri i morgen Jeg er helt utslitt for tiden jeg. Tror ikke det fungerer å ta fri fra jobb i tre dager for å så begynne på den igjen. Kroppen min er iallefall fortsatt i feriemodus I tillegg til enorme menssmerter da Nei, nå skal jeg slutte å klage. Skal jobbe med fantastiske mennesker i dag, det hjelper å se det positive i det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. desember 2010 #505 Del Skrevet 28. desember 2010 Det tar på med skole, jobb, samboer og sosialt liv, og så jula på toppen av alt. Det er ikke rart du er sliten Håper samboeren din snart får en ny jobb så du kan trappe ned litt mer og kanskje bli litt mindre sliten og ha mer overskudd til det du har lyst til å gjøre Det er faktisk litt imponerende, alt du rekker å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. desember 2010 #506 Del Skrevet 28. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #507 Del Skrevet 31. desember 2010 Håper du får en enestående feiring og at 2011 blir alt du hadde ønsket deg! Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. januar 2011 #508 Del Skrevet 4. januar 2011 Inwe? Du skulle jo ikke jobbe denne uken engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2011 #509 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvor er hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. januar 2011 #510 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvor er hun da? Hun holder sikkert en hel masse spennende saker hemmelig for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2011 #511 Del Skrevet 4. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #512 Del Skrevet 4. januar 2011 Macen har vært helt utladet og laderen var ødelagt, dermed kom jeg meg ikke på nett Kjøpte ny i dag. Dermed har jeg trent og spilt super mario galaxy 2 med min kjære istedet Og gjenopprettet den andre pcen da, slik at den kanskje kan funke også. Ellers er skolen i gang og alt det der. Er faktisk deilig med litt hverdag igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #513 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg er så glad for tiden jeg Virker som alt ordner seg med tanke på penger og slikt. Sambo får feriepengene sine denne mnd, og skal på intervju på gamlejobben til min far på mandag. Krysser alt jeg har får at det går bra Nå har det blitt alt for sent i dag egentlig. Skal jo opp kl 08.00 i morgen. Det skal forsåvidt sies at grunnen til at det ble sent var virkelig verdt det :rødme: Endret 5. januar 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. januar 2011 #514 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra at du har det bra Krysser fingrene for at det går bra med S på intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2011 #515 Del Skrevet 5. januar 2011 Min lader gikk også i stykker i jula! Hurra, hurra, hurra for ting som ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. januar 2011 #516 Del Skrevet 5. januar 2011 Godt nyttår, snuppeluppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2011 #517 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. januar 2011 #518 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra at ting ser ut til å løse seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #519 Del Skrevet 6. januar 2011 God morgen Plan i dag: - 2 timer skole - Sende inn gjeldsbrev - Hente parkeringslapper, slik at besøket vårt slipper bøter - Dra innom polet og kjøpe bursdagsgave - Gå gjennom programmet mitt på SATS - Rydde vekk julepynten (13 dags knut, ringes julen ut) - Sitte på sofaen og spille sims 3 - Middag hos mine foreldre for å feire min bror Alt i alt en bra dag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. januar 2011 #520 Del Skrevet 6. januar 2011 Fin dag! Spesielt punkt 7, det skal jeg også i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå