Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

:vinke:

Da er jeg hjemme fra juleferie hos mine foreldre. Trenger nok en real runde på sats, men er alt i alt veldig fornøyd med jula. Masse god mat, fantastiske mennesker og fine gaver :jepp:

Sambo kjøpte forresten ca hele kremmerhuset til meg, tror jeg så stjerner når jeg pakket opp gavene :strix:

I morgen er det jobb igjen. Er heldigvis ikke mye å gjøre på jobben for tiden, skulle nemlig gjerne hatt meg en ordentlig lang ferie, 3 dager var på en måte ikke nok..

:tree: Ha en fortsatt god jul.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobb ja, ny dag nye muligheter? Er iallefall ny arbeidsdag for min del. Har heldigvis fri i morgen :danse:

Jeg er helt utslitt for tiden jeg. Tror ikke det fungerer å ta fri fra jobb i tre dager for å så begynne på den igjen. Kroppen min er iallefall fortsatt i feriemodus :ler: I tillegg til enorme menssmerter da :sukk: Nei, nå skal jeg slutte å klage. Skal jobbe med fantastiske mennesker i dag, det hjelper å se det positive i det hele :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det tar på med skole, jobb, samboer og sosialt liv, og så jula på toppen av alt. Det er ikke rart du er sliten :troest: Håper samboeren din snart får en ny jobb så du kan trappe ned litt mer og kanskje bli litt mindre sliten og ha mer overskudd til det du har lyst til å gjøre :kose:

Det er faktisk litt imponerende, alt du rekker å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Macen har vært helt utladet og laderen var ødelagt, dermed kom jeg meg ikke på nett :sukk: Kjøpte ny i dag.

Dermed har jeg trent og spilt super mario galaxy 2 med min kjære istedet :nigo: Og gjenopprettet den andre pcen da, slik at den kanskje kan funke også.

Ellers er skolen i gang og alt det der. Er faktisk deilig med litt hverdag igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for tiden jeg :hoppe: Virker som alt ordner seg med tanke på penger og slikt. Sambo får feriepengene sine denne mnd, og skal på intervju på gamlejobben til min far på mandag. Krysser alt jeg har får at det går bra :nigo:

Nå har det blitt alt for sent i dag egentlig. Skal jo opp kl 08.00 i morgen. Det skal forsåvidt sies at grunnen til at det ble sent var virkelig verdt det :lur:

:rødme:

:natti:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Plan i dag:

- 2 timer skole

- Sende inn gjeldsbrev

- Hente parkeringslapper, slik at besøket vårt slipper bøter

- Dra innom polet og kjøpe bursdagsgave

- Gå gjennom programmet mitt på SATS

- Rydde vekk julepynten (13 dags knut, ringes julen ut)

- Sitte på sofaen og spille sims 3

- Middag hos mine foreldre for å feire min bror

Alt i alt en bra dag tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...