Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

I dag kom jeg meg på skolen og fikk tatt matte-tentamen. Så nå er jeg passe trøtt, men sykt rastløs :ler:

Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur på SATS i dag.. Skal iallefall komme meg opp på senteret, trenger nemlig cellofan og et nytt garn. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takktakk :nigo:

Trening ble det :jepp: 45 min sykkeltime :dåne: :trene:

----

:kaffekopp: Gleder meg til ferie nå ja :Gjesp:

Prioriterte frokost i dag, så da håper jeg virkelig nsb er i rute slik at jeg rekker tentamen. Ja, je burde vel kanskje løpe nå.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk toget fint, og det var tidsnok slik at jeg rakk tentamen :danse:

----

I dag tok jeg meg fri, har bare en tentamen igjen, så den tenkte jeg jeg kunne ta i morgen. Så i dag skal jeg være med sambo på senteret slik at han kan søke jobber. Tror nok det blir riktig så koselig :jepp:

Kjøpte meg forresten en prøvepakke med clinique renseserie da je var ute med Envy i går, og har aldri hatt så myk hud før :nigo:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har pappa bursdag, så vi skal snart opp til mine foreldre for å spise biff og fløtegratinerte poteter :sikle:

Siden jeg ikke har alt for mye penger igjen etter all julegaveshoppinga (er enda ikke ferdig) så ble dette gaven:

mg_0160.jpg

:sikle:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good, jeg har nemlig prøvesmakt litt vel mye i desember :ler:

----

Nå har jeg en slitsom og litt koselig helg forran meg. To av mine tre beste venninner har nemlig bursdag denne helga (Envy var iallefall smart nok til å ha sin i Juni), og jeg har jobbhelg :sukk:

Hun ene skal ferie med bytur i dag, og jeg stenger på jobben. Dermed skal jeg rett fra jobb på byen, så sove hos henne frem til jeg skal på jobb i morgen. Drar om en time og er ikke hjemmme før i 22.00 tiden i morgen. Så skal jeg møte hun siste på mandag morgen (sånn i 10 tiden) før jeg skal på Ikea med sambo.

Kan jo si jeg gleder meg enormt til bytur :danse: Men absolutt ikke til jobb i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jul er slitsomt, frem til julaften. Jobber, kjøper gaver, vasker og lager godteri omhverandre. Kommer sterkere tilbake når jeg ikke er dø :ler:

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...