Inwe Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 14. desember 2010 I dag kom jeg meg på skolen og fikk tatt matte-tentamen. Så nå er jeg passe trøtt, men sykt rastløs Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur på SATS i dag.. Skal iallefall komme meg opp på senteret, trenger nemlig cellofan og et nytt garn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2010 #482 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med vel overstått tentamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. desember 2010 #483 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med vel overstått tentamen ja! Ble det noe trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 15. desember 2010 Takktakk Trening ble det 45 min sykkeltime :dåne: ---- Gleder meg til ferie nå ja Prioriterte frokost i dag, så da håper jeg virkelig nsb er i rute slik at jeg rekker tentamen. Ja, je burde vel kanskje løpe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2010 #485 Del Skrevet 15. desember 2010 Rakk du toget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Rakk toget fint, og det var tidsnok slik at jeg rakk tentamen ---- I dag tok jeg meg fri, har bare en tentamen igjen, så den tenkte jeg jeg kunne ta i morgen. Så i dag skal jeg være med sambo på senteret slik at han kan søke jobber. Tror nok det blir riktig så koselig Kjøpte meg forresten en prøvepakke med clinique renseserie da je var ute med Envy i går, og har aldri hatt så myk hud før Endret 16. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) I dag har pappa bursdag, så vi skal snart opp til mine foreldre for å spise biff og fløtegratinerte poteter Siden jeg ikke har alt for mye penger igjen etter all julegaveshoppinga (er enda ikke ferdig) så ble dette gaven: Endret 17. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #488 Del Skrevet 17. desember 2010 OMG! Skulle ønske den gaven var til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #489 Del Skrevet 17. desember 2010 Fordelen med spiselige gaver er at man får smake selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #490 Del Skrevet 17. desember 2010 *serverer kake til Inwe og gjengen* Laget visst kake selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #491 Del Skrevet 17. desember 2010 Ooh, mer kake Jeg kommer til å bli feit Men det er jo bare en uke til jul, så det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. desember 2010 #492 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er absolutt lov! Og prøvesmaking teller ikke Ingen kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 18. desember 2010 Good, jeg har nemlig prøvesmakt litt vel mye i desember ---- Nå har jeg en slitsom og litt koselig helg forran meg. To av mine tre beste venninner har nemlig bursdag denne helga (Envy var iallefall smart nok til å ha sin i Juni), og jeg har jobbhelg Hun ene skal ferie med bytur i dag, og jeg stenger på jobben. Dermed skal jeg rett fra jobb på byen, så sove hos henne frem til jeg skal på jobb i morgen. Drar om en time og er ikke hjemmme før i 22.00 tiden i morgen. Så skal jeg møte hun siste på mandag morgen (sånn i 10 tiden) før jeg skal på Ikea med sambo. Kan jo si jeg gleder meg enormt til bytur Men absolutt ikke til jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. desember 2010 #494 Del Skrevet 18. desember 2010 Håper du får en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2010 #495 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. desember 2010 #496 Del Skrevet 20. desember 2010 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 21. desember 2010 Jul er slitsomt, frem til julaften. Jobber, kjøper gaver, vasker og lager godteri omhverandre. Kommer sterkere tilbake når jeg ikke er dø GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. desember 2010 #498 Del Skrevet 21. desember 2010 God jul, Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 22. desember 2010 #499 Del Skrevet 22. desember 2010 God Jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. desember 2010 #500 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul, skjønne Inwe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå