Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Alle skal få :nigo:

----

Hatt en relativt innholdsrik dag i dag. Møtte kusine A i byen kl 10.00 og var hjemme igjen rundt 13.00, hun skulle nemlig på jobbintervju. Fikk kjøpt meg neglelakk og julegave til broren til sambo :)

Så dro jeg hjem, og fant ut at jeg kunne få en øyeskyggepallett med 100 øyenskygger gratis på Elf om jeg bestilte for 195kr. Dermed måtte jeg jo bare det :sjenert:

Trodde egentlig det var tirsdag i dag, så plutselig fikk jeg og sambo dårlig tid. Vi skulle jo melde oss som blodgivere, så det ble stress ned til sykehuset, men vi rakk timene våre da. Så nå skal vi gi blod i januar :jepp:

Egentlig skulle vi i butikken å kjøpe ingredienser til kakene og godteriet som skal lages i morgen, men så ringte venninne J. Kjæresten hennes hadde blitt syk, så hun lurte på om jeg ville være med på kaffe. Dermed avtalte vi å møtes en time etter, så det ble bare en liten tur innom butikken for å finne noe vi kunne spise fort.

Etter det ble det vanking med J, også hjem til sambo og the julekalender :nigo:

Som sagt, en lang dag.. Kos da :)

Nå skal jeg snoke hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så bra av dere å gi blod! Det vil jeg også gjøre en gang etter at jeg har kommet over stikke-ting-i-meg-skrekken min :sjenert:

Håper du får bakt litt julekaker i dag, jeg bestiller gjerne 2 kakebokser med diverse slager :ler:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker :plystre:

Nå er bakinga i full gang. Pepperkakedeigen står i kjøleskapet til i morgen, og jeg skal til å begynne på de andre julekakene + lussekatter. Så lager jeg godteri i morgen :danse:

Bakedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk lyst til å bake brød også, men det får vente til uka. Foreløplig er jeg bare ferdig med lussekattene, så blir mye baking fremover. Mine foreldre kommer nemlig på besøk til julekaker/godis og gløgg på søndag :nigo:

Nå har jeg spist en lussekatt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, dere har joinet det gode selskap i blodbanken ja :) K var avgårde og ga blod forrige uke han. Jeg har pinglet ut, men må vel bare komme meg avgårde å få det gjort igjen snart :jepp:

Håper dere får en fin helg! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Bare å komme på besøk til meg, Mahareth, så kan jeg kurere deg. :lur:

Det hørtes skummelt ut :ler: men takk for tilbudet ;)

Jasså, dere har joinet det gode selskap i blodbanken ja :) K var avgårde og ga blod forrige uke han. Jeg har pinglet ut, men må vel bare komme meg avgårde å få det gjort igjen snart :jepp:

Håper dere får en fin helg! :)

:klem:

Åh, jeg er glad vi er flere ;)

God helg, Inwe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, her har det vært skikkelig plappring mens jeg har vært borte jo, slikt liker man :jepp:

*setter frem lussekatter og nybakte pepperkaker til alle som vil ha*

Jeg fant dette på bloggen din Envy: "Når det gjelder blodgiving vil jeg anbefale alle som har muligheten til det å melde seg som blodgiver. " Så bare kom deg ned til blodbanken igjen :opplyser: Jeg kan være med jeg :) Sambo og jeg skal tilbake i Januar.

God helg alle sammen :klem:

----

Nå er jeg sliten altså. Tror ikke jeg har sitti i hele dag jeg. Åpnet på jobben og var kokk (er nesten aldri det, selvom jeg er ansatt som det også) også kom jeg hjem og laget pepperkaker frem til nå :dåne: Dobbel porsjon er MANGE pepperkaker for å si det mildt :ler:

Nå skal jeg kanskje rydde litt, se en episode av "the julekalender" også finne senga. Er alt for mye å gjøre når man skal ha foreldre på besøk gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg sette i gang så jeg kan finne senga fortere :ler:

Snoker hos dere i morgen, da er jeg nemlig alene hjemme på kvelden. Sambo skal på middag og pokerkveld hos sin bror, så vet ikke om han kommer hjem i det hele tatt..

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...