Wind Skrevet 8. desember 2010 #441 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg bestiller herved en solid ladning med kaker og godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2010 #442 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er bare å komme det Al, det blir en lang tur for bare prøvesmaking da Næsj,, det går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 8. desember 2010 Alle skal få ---- Hatt en relativt innholdsrik dag i dag. Møtte kusine A i byen kl 10.00 og var hjemme igjen rundt 13.00, hun skulle nemlig på jobbintervju. Fikk kjøpt meg neglelakk og julegave til broren til sambo Så dro jeg hjem, og fant ut at jeg kunne få en øyeskyggepallett med 100 øyenskygger gratis på Elf om jeg bestilte for 195kr. Dermed måtte jeg jo bare det Trodde egentlig det var tirsdag i dag, så plutselig fikk jeg og sambo dårlig tid. Vi skulle jo melde oss som blodgivere, så det ble stress ned til sykehuset, men vi rakk timene våre da. Så nå skal vi gi blod i januar Egentlig skulle vi i butikken å kjøpe ingredienser til kakene og godteriet som skal lages i morgen, men så ringte venninne J. Kjæresten hennes hadde blitt syk, så hun lurte på om jeg ville være med på kaffe. Dermed avtalte vi å møtes en time etter, så det ble bare en liten tur innom butikken for å finne noe vi kunne spise fort. Etter det ble det vanking med J, også hjem til sambo og the julekalender Som sagt, en lang dag.. Kos da Nå skal jeg snoke hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. desember 2010 #444 Del Skrevet 9. desember 2010 Hurra, blodgivning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 9. desember 2010 #445 Del Skrevet 9. desember 2010 Så bra av dere å gi blod! Det vil jeg også gjøre en gang etter at jeg har kommet over stikke-ting-i-meg-skrekken min Håper du får bakt litt julekaker i dag, jeg bestiller gjerne 2 kakebokser med diverse slager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. desember 2010 #446 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Bare å komme på besøk til meg, Mahareth, så kan jeg kurere deg. Endret 9. desember 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. desember 2010 #447 Del Skrevet 9. desember 2010 Oi, så mye du har fått gjort i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 9. desember 2010 Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker Nå er bakinga i full gang. Pepperkakedeigen står i kjøleskapet til i morgen, og jeg skal til å begynne på de andre julekakene + lussekatter. Så lager jeg godteri i morgen Bakedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. desember 2010 #449 Del Skrevet 9. desember 2010 Du må gjerne bake brød til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg fikk faktisk lyst til å bake brød også, men det får vente til uka. Foreløplig er jeg bare ferdig med lussekattene, så blir mye baking fremover. Mine foreldre kommer nemlig på besøk til julekaker/godis og gløgg på søndag Nå har jeg spist en lussekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. desember 2010 #451 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 10. desember 2010 #452 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er jo juks! Jeg skulle jo smake først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. desember 2010 #453 Del Skrevet 10. desember 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. desember 2010 #454 Del Skrevet 10. desember 2010 Jasså, dere har joinet det gode selskap i blodbanken ja K var avgårde og ga blod forrige uke han. Jeg har pinglet ut, men må vel bare komme meg avgårde å få det gjort igjen snart Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. desember 2010 #455 Del Skrevet 10. desember 2010 God helg til lussekatt-tyven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. desember 2010 #456 Del Skrevet 10. desember 2010 Er kunde i den banken jeg og. Din lussesnok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. desember 2010 #457 Del Skrevet 10. desember 2010 Bare å komme på besøk til meg, Mahareth, så kan jeg kurere deg. Det hørtes skummelt ut men takk for tilbudet Jasså, dere har joinet det gode selskap i blodbanken ja K var avgårde og ga blod forrige uke han. Jeg har pinglet ut, men må vel bare komme meg avgårde å få det gjort igjen snart Håper dere får en fin helg! Åh, jeg er glad vi er flere God helg, Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 10. desember 2010 Åj, her har det vært skikkelig plappring mens jeg har vært borte jo, slikt liker man *setter frem lussekatter og nybakte pepperkaker til alle som vil ha* Jeg fant dette på bloggen din Envy: "Når det gjelder blodgiving vil jeg anbefale alle som har muligheten til det å melde seg som blodgiver. " Så bare kom deg ned til blodbanken igjen Jeg kan være med jeg Sambo og jeg skal tilbake i Januar. God helg alle sammen ---- Nå er jeg sliten altså. Tror ikke jeg har sitti i hele dag jeg. Åpnet på jobben og var kokk (er nesten aldri det, selvom jeg er ansatt som det også) også kom jeg hjem og laget pepperkaker frem til nå :dåne: Dobbel porsjon er MANGE pepperkaker for å si det mildt Nå skal jeg kanskje rydde litt, se en episode av "the julekalender" også finne senga. Er alt for mye å gjøre når man skal ha foreldre på besøk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Nei, nå skal jeg sette i gang så jeg kan finne senga fortere Snoker hos dere i morgen, da er jeg nemlig alene hjemme på kvelden. Sambo skal på middag og pokerkveld hos sin bror, så vet ikke om han kommer hjem i det hele tatt.. Endret 10. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 11. desember 2010 Her er det og pepperkaker til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå