Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho: Søtinger! Nå blir det ikke mer pepperkaker før neste helg :opplyser: Men da kan vi spise de fra morgen til kveld, for neste helg har jeg friii :nigo:

God morgen.. formiddag, forresten :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det er forsøk på boikott av eksamen fra kg sin side, det er jeg sikker på. Skal klage til Mette. :sur:

Det er praktisk på diskusjon.no, for om man er litt kompis med en moderator der, så kan en be om å bli utestengt så og så lenge. Da har man ikke noe valg. :ler:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror jeg skal dra ut interentt i min eksamens tid.. Nei vent, jeg trenger jo internett. Neinei, da får jeg finne på noe annet :fnise:

----

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra en tur på senteret med venninne C. Kos.. Nå skal jeg lage middag og se LOTR med sambo :nigo:

Snoker hos dere senere jeg, evt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det problemet har jeg og! Må stadig inn på nett for å lete opp bøker og artikler, info om ditt og datt, definisjoner og lovtekster og gud vet hva. Og når jeg først er på nett, kan jeg jo være effektiv og sjekke mailen? Åja, og kanskje Facebook, for det hender jeg får vite viktige faglige ting der også. Også KG...eh, bare fordi... :sjenert:

Kos deg med middag og film! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, formiddag, ettermiddag.. Jah :kaffekopp:

I går storkoste jeg meg. Spiste god mat, ost og kjeks, litt sjokolade (fy på lanken), så litt på LOTR (dvd'en klikka halvveis, trenger en sånn som reparerer cd'er) og spilte geni med sambo. Jeg vant :hoppe:

Var innom KG sånn på kveldinga, men nettet ville ikke mer da jeg hadde kommet til Ping sin dagbok :fnise:

Kjøpte meg forresten noe helt forferdelig i går :ler: Frøys skikkelig på beina (har gått med converse til nå, og hadde ikke fler ullsokker), prøvde å finne noen fine vintersko, men fant ingen. Dermed gikk jeg rett inn på H&M og brukte 200 på fake-uggs :sjenert: Nå slipper jeg iallefall å fryse (og slapp å bruke masse av julegave-budskjettet), så kjøper jeg pene vintersko på januarsalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom KG sånn på kveldinga, men nettet ville ikke mer da jeg hadde kommet til Ping sin dagbok :fnise:

:hakeslepp: Herpa dagboka mi nettet ditt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har printet ut masse masse oppskrifter på julegodt, pepperkaker, andre julekaker og lussekatter :hoppe: Bakedag på.. hmm, skal vi si torsdag og fredag? :jepp:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme det Al, det blir en lang tur for bare prøvesmaking da :ler:

Ja, Lussekatter :strix:

----

Hatt en mildt sagt slitsom dag på jobben i dag.. Deilig å komme hjem til sofaen da. Blir enkel middag i dag, en bøtte med nuggets til hver fra Rema, så får vi eller spise masse grønnsaker i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...