Pingting Skrevet 5. desember 2010 #421 Del Skrevet 5. desember 2010 *finner rester under en sofa* *gnoms gnoms gnoms* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #422 Del Skrevet 5. desember 2010 Vet J-man at du spiser mat som har vært på gulvet, Ping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. desember 2010 #423 Del Skrevet 5. desember 2010 jeg pleier å måtte slåss med ham om det. Hvorfor tror du jeg begynte på kampsport!? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. desember 2010 #424 Del Skrevet 5. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #425 Del Skrevet 5. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 6. desember 2010 Søtinger! Nå blir det ikke mer pepperkaker før neste helg Men da kan vi spise de fra morgen til kveld, for neste helg har jeg friii God morgen.. formiddag, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #427 Del Skrevet 6. desember 2010 God form.... eh, ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. desember 2010 #428 Del Skrevet 6. desember 2010 Mornings. Nettopp satt meg ned for å prøve å være litt effektiv, og så kom plutselig forumet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #429 Del Skrevet 6. desember 2010 rart hvordan det skjer, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. desember 2010 #430 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ja. Det er forsøk på boikott av eksamen fra kg sin side, det er jeg sikker på. Skal klage til Mette. Det er praktisk på diskusjon.no, for om man er litt kompis med en moderator der, så kan en be om å bli utestengt så og så lenge. Da har man ikke noe valg. Endret 6. desember 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror jeg skal dra ut interentt i min eksamens tid.. Nei vent, jeg trenger jo internett. Neinei, da får jeg finne på noe annet ---- Nå er jeg nettopp kommet hjem fra en tur på senteret med venninne C. Kos.. Nå skal jeg lage middag og se LOTR med sambo Snoker hos dere senere jeg, evt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #432 Del Skrevet 6. desember 2010 haha, det problemet har jeg og! Må stadig inn på nett for å lete opp bøker og artikler, info om ditt og datt, definisjoner og lovtekster og gud vet hva. Og når jeg først er på nett, kan jeg jo være effektiv og sjekke mailen? Åja, og kanskje Facebook, for det hender jeg får vite viktige faglige ting der også. Også KG...eh, bare fordi... Kos deg med middag og film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #433 Del Skrevet 6. desember 2010 litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 7. desember 2010 God morgen, formiddag, ettermiddag.. Jah I går storkoste jeg meg. Spiste god mat, ost og kjeks, litt sjokolade (fy på lanken), så litt på LOTR (dvd'en klikka halvveis, trenger en sånn som reparerer cd'er) og spilte geni med sambo. Jeg vant Var innom KG sånn på kveldinga, men nettet ville ikke mer da jeg hadde kommet til Ping sin dagbok Kjøpte meg forresten noe helt forferdelig i går Frøys skikkelig på beina (har gått med converse til nå, og hadde ikke fler ullsokker), prøvde å finne noen fine vintersko, men fant ingen. Dermed gikk jeg rett inn på H&M og brukte 200 på fake-uggs Nå slipper jeg iallefall å fryse (og slapp å bruke masse av julegave-budskjettet), så kjøper jeg pene vintersko på januarsalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #435 Del Skrevet 7. desember 2010 Var innom KG sånn på kveldinga, men nettet ville ikke mer da jeg hadde kommet til Ping sin dagbok Herpa dagboka mi nettet ditt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja Det funker i dag da, selvom jeg har vært innom din dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 7. desember 2010 Har printet ut masse masse oppskrifter på julegodt, pepperkaker, andre julekaker og lussekatter Bakedag på.. hmm, skal vi si torsdag og fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. desember 2010 #438 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har fri på fredag så jeg komme gjerne innom og prøvesmaker for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 7. desember 2010 #439 Del Skrevet 7. desember 2010 Åh.. Lussekatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er bare å komme det Al, det blir en lang tur for bare prøvesmaking da Ja, Lussekatter ---- Hatt en mildt sagt slitsom dag på jobben i dag.. Deilig å komme hjem til sofaen da. Blir enkel middag i dag, en bøtte med nuggets til hver fra Rema, så får vi eller spise masse grønnsaker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå