Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fulle Inwe er innom en tur :nigo:

Jeg rakk toget Mah:nigo: Er egentlig mest fasinert over at sambo vil lære å strikke jeg :ler: lyseholderene er kjøpt på nille faktisk :fnise:, hvis du mener de små. Den jeg har røkelse på er fra kremmerhuset.

Synes det er koslig å strikke mens jeg ser på at sambo spiller Al, hvis det ikke hadde vært for det hadde jeg nok ikke strikket jeg eller. Er vel 10 år siden jeg strikket om du ikke tenker på den ene tingen jeg strikker nå. Internett har frisket opp hukomelsen min :ler:

----

Hjemme fra bursdagsfest med folke fra eks-jobben (teite-jobben). Hatt det sykt koselig med masse folk jeg egentlig liker veldig godt :ler: Jeg er full og har ikke veldig mye mer å skrive, tror jeg har lest over 15 ganger etter skrivefeil :fnise:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

:skaal: Ping!

----

Nå har jeg vært innom alle dagbøkene deres mens jeg har drukket masse vann. Så tror jeg jeg skal finne sengen, jeg skal nemlig åpne restauranten i morgen (som servitør).. Heldigvis åpner den ikke før 13.00. :ler:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

:kaffekopp:

God morgen! Formen er egentlig veldig fin, med tanke på at jeg var alt annet enn ederu i går. Problemet er vel at jeg er så sinnsykt trøtt og absolutt ikke vil dra på jobb :ler: Det pleier forsåvidt å være veldig koslig å åpne, så det går nok fint *tenk positive tanker* Heldigvis er det nesten en time til toget mitt går, så jeg kan slappe av foreløplig.

Nå skal jeg på snokerunde og sjekke hvor mange skrivefeil jeg hadde i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at jeg ikke stoler på fulle-Inwe. Toget jeg hadde klart å søke opp i går går nemlig ikke (jeg søkte nemlig slik at jeg begynte på jobb 13.45 og ikke 12.45 som jeg egentlig begynner :ler:), og jeg må ta et tog som går 7 min før for å rekke jobb :klaske: Ikke noe problem det altså, men greit å vite på forhånd.

Nei nå må jeg komme meg opp av sofaen :tog:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjefte på fulle-Inwe* :fnise:

Lykke til på jobb i dag! Og jeg må si jeg er imponert over skriveferdighetene dine i fylla! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveferdighetene mine i fylla er egentlig ikke veldig bra, jeg bare leser over sånn ca 15 ganger sånn at folk ikke skal tro jeg er veldig full :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en ganske så grei søndag egentlig. Var stille og rolig på jobben, så gjorde ikke så alt for mye der og fikk dra hjem 30 min før :nigo:

Dro innom et takeaway sted på veien hjem, så da ble det burger til middag. Og siden har jeg sitti her med pepperkaker og julebrus. Helt greit egentlig :)

Setter frem pepperkaker og julebrus til dere her jeg, så er det bare å spise til det blir tomt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...