Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 5. desember 2010 Fulle Inwe er innom en tur Jeg rakk toget Mah Er egentlig mest fasinert over at sambo vil lære å strikke jeg lyseholderene er kjøpt på nille faktisk , hvis du mener de små. Den jeg har røkelse på er fra kremmerhuset. Synes det er koslig å strikke mens jeg ser på at sambo spiller Al, hvis det ikke hadde vært for det hadde jeg nok ikke strikket jeg eller. Er vel 10 år siden jeg strikket om du ikke tenker på den ene tingen jeg strikker nå. Internett har frisket opp hukomelsen min ---- Hjemme fra bursdagsfest med folke fra eks-jobben (teite-jobben). Hatt det sykt koselig med masse folk jeg egentlig liker veldig godt Jeg er full og har ikke veldig mye mer å skrive, tror jeg har lest over 15 ganger etter skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. desember 2010 #402 Del Skrevet 5. desember 2010 Heeey, en til som er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. desember 2010 #403 Del Skrevet 5. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 5. desember 2010 Ping! ---- Nå har jeg vært innom alle dagbøkene deres mens jeg har drukket masse vann. Så tror jeg jeg skal finne sengen, jeg skal nemlig åpne restauranten i morgen (som servitør).. Heldigvis åpner den ikke før 13.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #405 Del Skrevet 5. desember 2010 Å, så søtt! Fyllikmøte på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #406 Del Skrevet 5. desember 2010 Håper formen er god i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 5. desember 2010 #407 Del Skrevet 5. desember 2010 Hahaha. Søting! Full på KG er alltid kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. desember 2010 #408 Del Skrevet 5. desember 2010 Ha en god dag på jobb! Håper du ikke er så fyllesyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 5. desember 2010 God morgen! Formen er egentlig veldig fin, med tanke på at jeg var alt annet enn ederu i går. Problemet er vel at jeg er så sinnsykt trøtt og absolutt ikke vil dra på jobb Det pleier forsåvidt å være veldig koslig å åpne, så det går nok fint *tenk positive tanker* Heldigvis er det nesten en time til toget mitt går, så jeg kan slappe av foreløplig. Nå skal jeg på snokerunde og sjekke hvor mange skrivefeil jeg hadde i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Flaks at jeg ikke stoler på fulle-Inwe. Toget jeg hadde klart å søke opp i går går nemlig ikke (jeg søkte nemlig slik at jeg begynte på jobb 13.45 og ikke 12.45 som jeg egentlig begynner ), og jeg må ta et tog som går 7 min før for å rekke jobb Ikke noe problem det altså, men greit å vite på forhånd. Nei nå må jeg komme meg opp av sofaen Endret 5. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. desember 2010 #411 Del Skrevet 5. desember 2010 *kjefte på fulle-Inwe* Lykke til på jobb i dag! Og jeg må si jeg er imponert over skriveferdighetene dine i fylla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 5. desember 2010 Skriveferdighetene mine i fylla er egentlig ikke veldig bra, jeg bare leser over sånn ca 15 ganger sånn at folk ikke skal tro jeg er veldig full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. desember 2010 #413 Del Skrevet 5. desember 2010 Søt du er Godt du husker å kontrollere deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #414 Del Skrevet 5. desember 2010 Ønsker deg en fin dag søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 5. desember 2010 Hatt en ganske så grei søndag egentlig. Var stille og rolig på jobben, så gjorde ikke så alt for mye der og fikk dra hjem 30 min før Dro innom et takeaway sted på veien hjem, så da ble det burger til middag. Og siden har jeg sitti her med pepperkaker og julebrus. Helt greit egentlig Setter frem pepperkaker og julebrus til dere her jeg, så er det bare å spise til det blir tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #416 Del Skrevet 5. desember 2010 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. desember 2010 #417 Del Skrevet 5. desember 2010 TOMT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #418 Del Skrevet 5. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. desember 2010 #419 Del Skrevet 5. desember 2010 Må ikke spise så sakte, Alyah. Jeg er sulteforet på sukker, så da går ting ned på høykant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #420 Del Skrevet 5. desember 2010 Okei da, jeg spiser ganske sakte ja Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå