Inwe Skrevet 30. november 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 30. november 2010 Ble ikke noe trening i dag eller, hvordan skal dette gå? :dåne: Møtte venninne J og venninne N etter skolen, og vindus-shoppet og spiste mat og is Så møtte jeg sambo når jeg kom meg til lille-byen, og vi begynte å kjøpe inn til i morgen. Jeg holder meg nemlig unna alle julevarer frem til 1 desember, så i morgen blir det ingen middag. Istedet blir det lefse med sennep og sylte, pepperkaker, klementiner, julegodt, juleyoughurt OG julebrus Jeg gleder meg litt kjenner jeg I tillegg skal jeg høre julemusikk og putti-plutti-pott i morgen. Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. november 2010 #382 Del Skrevet 30. november 2010 Kos deg masse med julemat i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 1. desember 2010 #383 Del Skrevet 1. desember 2010 Så herlig tradisjon!! Jeg klarer ikke å holde meg unna. Jeg elsker spesielt klementiner, og det går ned gud veit hvor mange kilo i løpet av desember. Alt det andre er liksom ikke så farlig.. Men klementiner.. MÅ JEG HA! Ha en strålende 1 desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. desember 2010 #384 Del Skrevet 1. desember 2010 ååå, det hørtes koselig ut! Håper dere har kosa dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 2. desember 2010 Åh ja, vi kosa oss ekstremt i går. Det er liksom vår egen lille tradiosjon, spise masse masse julemat, se på julefilm og bare kose oss sammen hele kvelden. I går så vi "A Christmas Carol" og spilte super mario galaxy 2 til langt på natt. Superkos :rødme: Også gikk vi jo nesten kvalme av all maten til sengs, men veldig fornøyde I dag har jeg og sambo vært på senteret og kjøpt julegave og mer julepynt til leiligheten. Nå er det skikkelig jul her, har faktisk også kjøpt apoteksrøkelsen som mamma og pappa har hatt i jula i alle år, så nå lukter det til og med jul Sambo lar meg styre litt som jeg vil nå i desember, han er nemlig ikke like julefrelst som meg Vi kjøpte oss også en printer, noe vi har hatt lyst på kjempelenge, vi unner oss nemlig en ting hver månede Ellers kjøpte jeg meg nytt strikketøy, så nå skal jeg klare å strikke mine egne votter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. desember 2010 #386 Del Skrevet 2. desember 2010 Åh, det hørtes innmari fint ut, altså! :rødme: *vurdere å tvangsinnføre ny tradisjon neste år* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det er innmari fint faktisk Man må jo ha nye tradisjoner når man lager et nytt hjem Synes du skal få med deg J-man på dette. En kjæreste-dag med masse mat er jo aldri å forakte uansett ---- Leiligheten er så fin altså, storkoser meg her for tiden. Skal rydde ut av esker, og få leiligheten ordentlig fin til jul i morgen, også tar jeg julevasken etter den 20, så blir alt bra Skrev nettopp et blogginnlegg med masse jule-inspirasjon fra leiligheten og tenkte å dele noen bilder her også Er egentlig mest stolt av julekulegardina mi. Har hengt opp 10 julekuler i vinduet nemlig + at det er mange fler stearinlys og mye mer rødt her da. Endret 2. desember 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. desember 2010 #388 Del Skrevet 2. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. desember 2010 #389 Del Skrevet 3. desember 2010 Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 3. desember 2010 #390 Del Skrevet 3. desember 2010 Så koselig du har det. Jeg tar gjerne flere bilder jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. desember 2010 #391 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er helt enig med deg, det er viktig å lage egne juletradisjoner med kjæresten sin Har du forresten lyst til å dele link til bloggen din...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2010 #392 Del Skrevet 3. desember 2010 Så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 4. desember 2010 Takktakk.. Er selv veldig fornøyd, nå gjenstår bare endel rydding og fjerning av de siste pappeskene. Er tross alt bare 3 mnd siden vi flyttet hit Link ja: Bloggen ---- God morgen, ettermiddag eller hva man kaller kl 13.00 på en lørdag Jeg sitte her og ler av sambo som prøver å lære å strikke Jeg driver nemlig å strikker pulsvarmere til meg selv akkurat nå, og han er så fasinert at han gjerne vil lære det selv Nå skal vi snart komme oss ut en tur, kjøpe en usb-kabel som passer til printeren vi nettopp kjøpte. Det fuglte nemlig ikke med kabel :klø: Idioti.. Dessuten må vi ha tannkrem, glemte å kjøpe i går, og det er helt tomt. Vil pusse tenna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. desember 2010 #394 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, Inwe! *sender over cybertannkrem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 4. desember 2010 Takktakk, det hjelper nå iallefall litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. desember 2010 #396 Del Skrevet 4. desember 2010 *tenk god ånde, tenk god ånde* :dåne: Nei, du må nok skaffe deg ekte saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. desember 2010 #397 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan fikser sambo strikkingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 4. desember 2010 Har skaffet ekte saker nuh! Og gud så deilig det var å pusse tenna Sambo bare legger opp masker gang på gang på gang Al, han kan nemlig ikke strikke og han vil mestre maskene godt før han setter i gang ---- DÅRLIG TID!!! skal ta toget til bursdag om 40 min og sitter i joggebuska og spiser :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. desember 2010 #399 Del Skrevet 4. desember 2010 Håper du rakk toget! Det er festlig å se noen prøve å lære å strikke. Husker da jeg skulle lære min lillesøster det (da hun var 7 ellerno) og hun ikke fikk det til. Jenta ble så sur at hun slengte hele strikketøyet veggimellom! Jeg kan faktisk ikke felle av enda jeg Likte bloggen din også! Hvor har du kjøpt de telysholderne? De var kjempefine! Kos deg i bursdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. desember 2010 #400 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror det er minst 15 år siden jeg strikket sist Har glemt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå