Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inwe-mannen er opptatt. Han sitter her med en svenske (da snakker man dum da :fnise:) og spiller spill. Jeg er bare luft i dag jeg, selvopptatt jah, nettopp.. Nå kan vi egentlig bare overse det at jeg ikke er interessert i å joine samtalen dems, og egentlig bare vil sitte for meg selv med macen :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg håper virkelig ikke han derre svensken leser det du skriver nå.

Og så må jeg innrømme at jeg tenkte på en annen versjon av luft da jeg leste det der. :dåne:

( :fise: ja, nettopp)

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svensker skal vi da ikke bry oss om :opplyser: denne svensken har nok selvironi til å kunne lese det jeg skriver og le av meg..

:hoho: Nå er du ekkel Wind :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper ikke jeg eller, men søndager og pizzabransjen går nok hånd i hånd :sukk:

Skal nok klare å kose meg allikevel gitt :)

God morgen alle sammen :kaffekopp: Sitter å spiser frokost og skal ut av døra om ca 15 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Hei! Jeg ble plutselig litt interessert i dagboken din, og tenkte jeg skulle fortsette å følge litt med her. :jepp:

Ha en strålende søndag på jobb! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: hit :nigo: , alltid koselig med nye fjes :jepp:

Titter nok innom deg iløpet av kvelden eller i morgen også, prøvedagbøker er kos, iallefall for oss som vil vente litt til, men allikevel er en smule baby-syke :fnise:

----

Endelig hjemme fra jobb. 8 timer på min jobb er fryktelig slitsomt, men fikk masse masse tips da :nigo:

Nå skal vi spise pølser (siden jeg var hjemme såpass sent) og kose oss med noen simpsons-episoder. Det første adventslyset er tent og det er egentlig bare kos i den lille leiligheten :jepp:

Snoker litt senere i dag, eller i morgen jeg. Sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Husker hvordan det der var selv, var inne på KG i flere år før jeg faktisk ble gravid, bare fordi jeg var uutholdelig babysyk. :skratte: Og nå er jeg babysyk igjen. SKIKKELIG babysyk..

Men, spiren sitter nok snart! :jepp:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, du er servitør! Been there, done that. Morsom jobb når alt går som det skal, kan være et helvete når ting går galt. Ikke to dager som er like ihvertfall! :)

God morgen, og god mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Åh, skal vi snakke om babyer her nå..? Har nedlagt forbud i min tråd egentlig, siden jeg er nødt til å få meg en jobb med arbeidstider som funker først :trist: Men jeg er fortsatt klar, og så babysyk har jeg ikke vært noen gang tidligere :fnise:

Håper mandagen var fin, Inwe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, jeg har ikke oppfattet Inwe som SÅ babysyk som hun fremstilles her :klø: men kanskje hun driver å deler ut hemmeligheter her i KG-verden som den virkelige verden ikke får ta del i? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er nok en smule overdrevet ja. Jeg skal ikke ha barn før om 2 - 3 år tror jeg :klø: I tillegg så skal jeg ha en utdanning og jobb først. Greia er vel egentlig bare at jeg en gang i tiden vil ha et slags A-4 liv, med mamma, pappa og barn :sjenert:

----

I går var en fin dag :) Kjøretur og shopping med Envy, så hjem til kjære. Her oppførte vi oss som om vi var nyforelsket og gikk å kysset på hverandre hele dagen :rødme: Han laget god middag til meg, soppsaus og tortilini :sikle: Og så spilte vi mario galaxy 2 til langt over leggetid :ler:

Koslige dagen..

I dag er det først skole, så skal jeg møte venninne N, før jeg drar på trening (kom meg nemlig aldri dit i går).

God tirsdag :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...