Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thank you :)

Zumba er fantastisk gøy faktisk. Skal melde meg på fler timer til neste uke nå :nigo:

Rettelse:

Først mat, så rydde videre.. Så dusje. Så kommer kjære hjem, savner han litt jeg :rødme: Også mat igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ukes trening:

Mandag:

Zumba + Core

Tirsdag:

Zumba

Torsdag:

Zumba

Og kanskje styrkeprogrammet mitt på fredag!

Tror det blir en fin treningsuke jeg. Jobber jo så lite for tiden, men liker det egentlig bedre slik :) Håper bare sambo får seg en ny jobb, han har nemlig sagt opp da han var lei av måten de behandlet han på, og har siste arbeidsdag på onsdag. Håper, håper, håper han får ny jobb i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med lista mi, ferdig i dusjen, sambo kommer hjem om 10 min og livet er bra egentlig :hjerte:

Nå sitter jeg og drikker iskaldt vann og skal fordype meg i en matteinnlevering som skal leveres i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som rakk alt sammen!

...lyst til å komme hit og rydde også? :rolleyes:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei! Nå orker jeg ikke mer altså. SLITEN. :ler:

Skal nok bli godt og sove, en liten dagbokrunde, så rett i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og god morgen :kaffekopp:

I dag ser man nok ikke mye til meg på kg. Har arbeidshelg, så jobber fredag, lørdag og søndag. Heldigvis dagtid på de to siste.. Så, i dag er det først skole med matte og naturfag før jeg drar rett på jobb og er der til 2030.

Ha en fantastisk fredag dere, og god helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt treningsjunkie du eller? :klø: Høres deilig ut å få trent så mye da!

Krysser fingrene for at S får seg ny jobb snarest, kan jo fort bli vanskelig om du skal gå på skole oG brødfø dere begge 100% :hakeslepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får nok ikke brødfø begge mens jeg går på skole Envy, det er uaktuelt :opplyser: Vil ikke bli utbrent! Ja, det er deilig å få trent litt, men det blir aldri så mye som planen tilsier. Nå forsvinner tirsdagen fordi jeg skal møte N, også tenkte jeg å møte C neste uke også. Og kanskje deg? om du har tid :)

Takk for kakao Wind :nigo::klem:

----

Ahh, stå opp kl 08.00 på en lørdag er ALDRI gøy, men jobben kaller.. Tenker jeg oppdaterer meg litt KG når jeg kommer hjem, må nemlig løpe nå.

God morgen alle syvsovere :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbehelg er ikke å anbefale. Løp beina av meg som servitør i dag og skal gjøre det samme i morgen. Bare at i morgen slutter jeg ikke før 20.30 :sukk: Heldigvis jobber jeg med mennesker jeg kommer godt overens med i morgen :jepp:

Ellers kom jeg hjem til to gutter (sambo har overnatting/spillkveld i kveld), middag og øl. Så det var jo ikke så ille at det ikke var godt for noe :)

Nå vil jeg egentlig bare sove, men tenker å vente litt til.. *snok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trives fantastisk godt faktisk. Miljøet har forbedra seg på det året jeg har jobbet der, og nå er det egentlig litt på topp tror jeg :nigo:

Så når det er stille henger vi alle på kjøkkenet og skravler tull, mens vi rydder og ordner. Kos! Jobber restaurantkjede for de som ikke har fått med seg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt supert ut! :jepp: Sikkert du som har bidratt til det gode miljøet. (Er det mer gulrotkake igjen, eller er smiskingen fånyttes? :erter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja'a alt er min fortjeneste tenk :ler:

Sambo stjal resten av kaka når jeg var på jobb i går :snurt: var ikke igjen noe til meg engang :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...