Wind Skrevet 25. november 2010 #341 Del Skrevet 25. november 2010 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 25. november 2010 Thank you Zumba er fantastisk gøy faktisk. Skal melde meg på fler timer til neste uke nå Rettelse: Først mat, så rydde videre.. Så dusje. Så kommer kjære hjem, savner han litt jeg :rødme: Også mat igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 25. november 2010 Neste ukes trening: Mandag: Zumba + Core Tirsdag: Zumba Torsdag: Zumba Og kanskje styrkeprogrammet mitt på fredag! Tror det blir en fin treningsuke jeg. Jobber jo så lite for tiden, men liker det egentlig bedre slik Håper bare sambo får seg en ny jobb, han har nemlig sagt opp da han var lei av måten de behandlet han på, og har siste arbeidsdag på onsdag. Håper, håper, håper han får ny jobb i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 25. november 2010 Ferdig med lista mi, ferdig i dusjen, sambo kommer hjem om 10 min og livet er bra egentlig Nå sitter jeg og drikker iskaldt vann og skal fordype meg i en matteinnlevering som skal leveres i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. november 2010 #345 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Så flink du er som rakk alt sammen! ...lyst til å komme hit og rydde også? Endret 25. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 25. november 2010 Neeeei! Nå orker jeg ikke mer altså. SLITEN. Skal nok bli godt og sove, en liten dagbokrunde, så rett i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. november 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 25. november 2010 Rusler i seng jeg Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 25. november 2010 #348 Del Skrevet 25. november 2010 Natta! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. november 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 26. november 2010 Og god morgen I dag ser man nok ikke mye til meg på kg. Har arbeidshelg, så jobber fredag, lørdag og søndag. Heldigvis dagtid på de to siste.. Så, i dag er det først skole med matte og naturfag før jeg drar rett på jobb og er der til 2030. Ha en fantastisk fredag dere, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. november 2010 #350 Del Skrevet 26. november 2010 Ha en super dag og helg, Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. november 2010 #351 Del Skrevet 26. november 2010 Blitt treningsjunkie du eller? :klø: Høres deilig ut å få trent så mye da! Krysser fingrene for at S får seg ny jobb snarest, kan jo fort bli vanskelig om du skal gå på skole oG brødfø dere begge 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. november 2010 #352 Del Skrevet 26. november 2010 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. november 2010 #353 Del Skrevet 26. november 2010 *stikke innom med en kopp kakao med krem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. november 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg får nok ikke brødfø begge mens jeg går på skole Envy, det er uaktuelt Vil ikke bli utbrent! Ja, det er deilig å få trent litt, men det blir aldri så mye som planen tilsier. Nå forsvinner tirsdagen fordi jeg skal møte N, også tenkte jeg å møte C neste uke også. Og kanskje deg? om du har tid Takk for kakao Wind ---- Ahh, stå opp kl 08.00 på en lørdag er ALDRI gøy, men jobben kaller.. Tenker jeg oppdaterer meg litt KG når jeg kommer hjem, må nemlig løpe nå. God morgen alle syvsovere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. november 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 27. november 2010 Jobbehelg er ikke å anbefale. Løp beina av meg som servitør i dag og skal gjøre det samme i morgen. Bare at i morgen slutter jeg ikke før 20.30 Heldigvis jobber jeg med mennesker jeg kommer godt overens med i morgen Ellers kom jeg hjem til to gutter (sambo har overnatting/spillkveld i kveld), middag og øl. Så det var jo ikke så ille at det ikke var godt for noe Nå vil jeg egentlig bare sove, men tenker å vente litt til.. *snok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. november 2010 #356 Del Skrevet 27. november 2010 Det er i det minste en god ting at du trives på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. november 2010 Forfatter #357 Del Skrevet 27. november 2010 Trives fantastisk godt faktisk. Miljøet har forbedra seg på det året jeg har jobbet der, og nå er det egentlig litt på topp tror jeg Så når det er stille henger vi alle på kjøkkenet og skravler tull, mens vi rydder og ordner. Kos! Jobber restaurantkjede for de som ikke har fått med seg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. november 2010 #358 Del Skrevet 27. november 2010 Det høres jo helt supert ut! Sikkert du som har bidratt til det gode miljøet. (Er det mer gulrotkake igjen, eller er smiskingen fånyttes? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. november 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 27. november 2010 Ja'a alt er min fortjeneste tenk Sambo stjal resten av kaka når jeg var på jobb i går var ikke igjen noe til meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. november 2010 #360 Del Skrevet 27. november 2010 Hva? Han er sikkert østlending han også? Der ser du! Dere er IKKE snille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå