Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg sendte deg en mld på facern! :)

Travle, men koselige dager er finfint! Høres ut som dere har det knall for tiden! :danse:

Lykke til hos tannlegen snuppa, krysser fingrene for null hull ;)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk vel som forventet hos tannlegen. Det har nemlig poppet opp noen vidomstenner siden jeg var der sist, og disse må jo ut. Egentlig trodde tannlegen disse måtte oppereres ut begge to, og den første skulle taes i dag. Heldigvis klarte hun å trekke den :nigo: Vondt gjorde det eller ikke, ikke før bedøvelsen gikk ut. Merker det heftig nå for å si det slik :tannverk: Håper neste tann er like snill den 2 feb.

Jaja, nå skal jeg få gjort meg en smule istand, jeg og sambo skal nemlig møte Envy og hennes K for middag på kinaen! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Inwen min! :troest: Visste ikke at du hadde fått visdomstenner, eller at det var derfor du skulle til tannlegen jeg, trodde du skulle på rutinekontroll :lol: Huff!

Middag på kinaen blir bra! Vi gleder oss! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var rutinekontroll Envy, jeg visste jeg hadde fått visdomstenner, men de har ikke plaga meg, så håpa veldig på at det ikke var hull i de. Den gang ei :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med tannebissene? (Sorry, min mor har dullet med meg i dag, så jeg er litt påvirket av de rare uttrykkene ;))

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannebissene går det vel greit med, det er værre med der det en gang var en :fnise:

Har vært hjemme fra skolen siden mandag, og har sinnsykt dårlig samvittighet, men det gjør så inni granskauen vondt.. Jobba i går, og håper jeg slipper det i dag igjen :sukk:

I dag skulle sambo opp kl 05.30, og jeg våkna av vekkerkl hans, og var oppe før han pga smerter :tannverk:

Nei, nå er det nok klaging. Sambo har fått jobb, og har sin andre arbeidsdag i dag :hoppe:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Så bra at samboeren din har fått seg jobb! :hoppe:

Uff :troest: Ikke bra å ha så vondt i tennene. Håper det bedrer seg etter hvert, og at du ikke må jobbe noe i dag eller før det er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neinei, det ble jobb i dag. Var visst litt krise der, så da er det bare å kle på seg og gå da :sukk:

Paracett er og blir min venn i dag tror jeg, det og det bedøvende munnskyllemiddelet.

Jeg har også betalt ca alt for mye for eksamner i dag, men da er jeg iallefall ferdig med oppmelding!

Ha en fin dag KG-jentene :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...