Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Så koselig med så masse hjemmelagde pepperkaker! Du er plutselig blitt sånn superhusmor! :fnise: Ny leilighet gjorde susen ;)

Skal du no på onsdag? :skravle: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo faktisk plass til å være husmor Envy :ler: Kjøkkenet mitt var stort før, men absolutt ikke praktisk. Onsdag skal jeg ta en tentamen på skolen, men den er jo ferdig kl 14.00, så vil gjerne :skravle: etter den :)

Lørdagen har vært slitsom Ping skal ha mine foreldre over i morgen, og det ser virkelig ikke ut her :ler: Vi fant nemlig ut at vi skulle pakke ut av de siste eskene i helgen og alt innholdet ligger nå på gulvet :ler: Så skal bruke resten av dagen til å rydde og kose meg med kakao på kvelden. Har jo leiligheten for meg selv i dag, og det er faktisk deilig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakene er på plass, og jeg renger med at foreldre-besøket går kjempefint. Gleder meg til de kommer faktisk :)

----

God morgen :kaffekopp:

Har snart vært våken en halvtime. Det ble sent i går, satt og ventet på at sambo kom hjem, og som vanlig når han er full snakket vi til langt på natt :rødme:

Nå skal jeg straks gå igang med å vaske badet, før jeg støvsuger leiligheten (fikk ikke gjort det i går da støvsugeren sluttet å funke, vi har nemlig en slik oppladbar en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naw, god søndag til dere også :klem:

----

Nå skinner leiligheten, jeg sitter med en hårkur i håret og det står godteri klar til å legges sjokolade rundt i kjøleskapet. Skal snart hoppe i dusjen og begynne å lage matte-regelbok. Skal ha tentamner hele neste uke, og tenkte jeg skulle begynne med matte nemlig :)

Håper dere har en fin søndag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, misunner deg ikke tentamenskjøret på den skolen altså! Du er flink som står på! Husker jeg, effektisk som jeg er tok 2 og 3 tentamener på samme dag å sånn, luring jeg :lur:

:fnise:

Men så kjenner du jo til hvordan ting sto til med meg for et år siden også da :lol:

Lykke til på tentamenene snuppa! Vi :skravle: på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, jeg hadde virkelig ikke orka 2 på en dag Envy, jeg prøver jo faktisk å få forbredt meg til hver eneste. Vil vite litt hvor jeg ligger ann nemlig :)

----

God morgen :kaffekopp:

Så trøtt som jeg er nå har jeg ikke vært på lengre. Også har jeg selvsagt missforstått tidene, så det ble ingen tentamen i dag allikevel. Skulle vært på skolen om 15 min, men gjett hvem som trodde hun skulle være der 09.45 da?

Åh. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Også er de så strenge på de tidene også da! Husker i fjor var jeg ferdig med eksamen på skolen kvart over 9 eller noe, og gikk inn på kontoret og spurte om de kunne låse opp det rommet så jeg kunne hente og ta en tentamen, men neida, det var helt umulig! De låser jo sånn 5-10 over 9 og da har toget gått :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :sukk: Får bare ta med meg naturfagen og gjøre den hjemme istedet. Klarer nok ikke mye av den uansett, må virkelig skjerper meg når det gjelder det faget altså. Skal lese meg opp i julen iallefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriftlig naturfag er vel avkrysningsprøve? Den tok jeg på 10 min eller noe jeg, både på tentamen og eksamen! Er den muntlige som virkelig teller der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det :) Er veldig glad for at jeg slipper å huske alle ordene. Nettopp derfor jeg tar den med hjem. Bruker bare hjelpemidlene jeg har lov til å gjøre og leverer den dagen etter. Det funker det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...