Gå til innhold

Er det ikke ekkelt å ha sex med svært overvektige mennesker?


Maybelline

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen erfaring med sex med svært overvektige mennesker .. det er jo som kjent mange som tenner på denne typen kroppslig fasong. Jeg kan bare tenke meg at de må lukte relativt vondt, spesielt nedentil; det er tett mellom bena, de har valker, klarer kanskje ikke tørke/vaske seg tilstrekkelig nedentil, mer utsatt for infeksjoner i underlivet og i det hele tatt .. er ikke dette bare forferdelig ekkelt? Jeg reagerer VELDIG på folk som lukter vondt, og ser for meg at svært overvektige menn/damer lukter enda værre uten kler enn med. De har en tendens til å lukte vondt i det daglige ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Airi Chikako

Jeg har ingen erfaring med sex med svært overvektige mennesker .. det er jo som kjent mange som tenner på denne typen kroppslig fasong. Jeg kan bare tenke meg at de må lukte relativt vondt, spesielt nedentil; det er tett mellom bena, de har valker, klarer kanskje ikke tørke/vaske seg tilstrekkelig nedentil, mer utsatt for infeksjoner i underlivet og i det hele tatt .. er ikke dette bare forferdelig ekkelt? Jeg reagerer VELDIG på folk som lukter vondt, og ser for meg at svært overvektige menn/damer lukter enda værre uten kler enn med. De har en tendens til å lukte vondt i det daglige ellers.

Så overvekt må føre til dårlig hygiene? Hvorfor skulle man være mer utsatt for infeksjoner i underlivet bare fordi man er overvektig (du sier jo ingenting om livsstil her)?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at når du snakker om "svært overvektig", så tenker du på dette og ikke dette?

Første, Ja, jeg vil tro at det oppsatår en viss odør om de skal ha ansvar for seg selv, siden de ikke kommer til alle plasser, men nei om du tenker på nummer to.... (siden ejg har fortstått at folk her inne legger veldig ulike mentale bilder i ordet svært overvektig..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så overvekt må føre til dårlig hygiene? Hvorfor skulle man være mer utsatt for infeksjoner i underlivet bare fordi man er overvektig (du sier jo ingenting om livsstil her)?

Svært overvektige mennesker er hemmet av, ja, vekten, det meste blir tungt og vanskelig å gjennomføre, og da sier det seg selv at personlig hygiene blir påvirket av dette. Når det gjelder infeksjoner, kan dårlig underlivshygiene være like infeksjonsfarlig som overdrevet underlivshygiene, så svaret er ja på spørsmålet ditt. Det er ikke til å stikke under en stol at svært overvektige mennesker ofte lukter vondt, og jeg setter da spørsmål ved deres personlige hygiene. For de fleste (håper jeg), er renslighet i forbindelse med sex en selvfølge.

Endret av Maybelline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor lurer du egentlig på det, Maybelline??

Er du overvektig selv, eller har kjæresten din gått fra deg for å være sammen med en overvektig dame. Mind your own business istedenfor å lure om sånne ting. Makan!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er like individuelt som hos normalvektige mennesker. Men generelt er det nok vanskelig for en som er sykelig overvektig (og da mer enn det bildet du henviste til), å komme til overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor lurer du egentlig på det, Maybelline??

Er du overvektig selv, eller har kjæresten din gått fra deg for å være sammen med en overvektig dame. Mind your own business istedenfor å lure om sånne ting. Makan!

Jeg er ikke spesielt overvektig. Samboeren min har jeg fortsatt, etter 7 år. Så, han er nok fornøyd. Tja, er bare litt kuriøs. Er svært opptatt av hygiene, og synes det jeg har beskrevet er ekkelt .. så det var vel bare for å høre. De som føler seg truffet, har vel en grunn til det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt overvektig. Samboeren min har jeg fortsatt, etter 7 år. Så, han er nok fornøyd. Tja, er bare litt kuriøs. Er svært opptatt av hygiene, og synes det jeg har beskrevet er ekkelt .. så det var vel bare for å høre. De som føler seg truffet, har vel en grunn til det?

ja, jeg er veldig overvektig, derfor føler jeg meg truffet. Fornøyd nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt overvektig. Samboeren min har jeg fortsatt, etter 7 år. Så, han er nok fornøyd. Tja, er bare litt kuriøs. Er svært opptatt av hygiene, og synes det jeg har beskrevet er ekkelt .. så det var vel bare for å høre. De som føler seg truffet, har vel en grunn til det?

hva skal du gjøre når du blir gravid da? Da rekker du ikke alle steder vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ingen erfaring med det, men jeg tenker at det i utangspunktet har lite å si.

En overvektig person er nok ikke mer utsatt for underlivsplager enn en normalvektig, og jeg tror ikke personene lukter verre heller. Ikke hvis den overvektige og den normalvektige har samme kroppshygiene.

Men hvis du synes overvektige mennesker er så ekle i utgangspunktet, regner jeg med du ikke tenner på dem seksuelt heller - og at du ikke vil komme i en situasjon hvor dette blir aktuelt for deg..

Men jeg tror ikke det er noe særlig å ha sex med en person som er så overvektig at man fysisk må dra fettet vekk fra underlivet for å kunne ha samleie. Det vil si at fettet henger i veien eller velter over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er feit, har hatt en bmi på 40 kanskje?

Uansett jeg har aldri hatt en eneste infeksjon i underlivet eller andre steder :P Og aldri hatt sopp i underlivet heller. Vasker meg hver dag som normale folk.

Og av både slanke og feite mannfolk jeg har hatt sex med så er det ingen som har hatt problemer med å ha generell sex, eller oralsex.

Antar at jeg er ren nokk da.

Har aldri lagt merke til at overvektige lukter mer heller.

Synes innlegget ditt var ekstremt dømmende ts.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med sex med svært overvektige mennesker .. det er jo som kjent mange som tenner på denne typen kroppslig fasong. Jeg kan bare tenke meg at de må lukte relativt vondt, spesielt nedentil; det er tett mellom bena, de har valker, klarer kanskje ikke tørke/vaske seg tilstrekkelig nedentil, mer utsatt for infeksjoner i underlivet og i det hele tatt .. er ikke dette bare forferdelig ekkelt? Jeg reagerer VELDIG på folk som lukter vondt, og ser for meg at svært overvektige menn/damer lukter enda værre uten kler enn med. De har en tendens til å lukte vondt i det daglige ellers.

Herregud! Blir målløs! Alt man skal gå rundt å tenke og og lure på da... Skaff deg en hobby! :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En er som en er, herregud. At man er overvektig sier ikke at man har dårlig hygiene. Hvis du synes det er ekkelt å ha sex med overvektige, så driter du i det. Men sex skal jo ikke gå etter utseendet egentlig, det skal gå etter hvordan vedkommende er! Pul de du tenner på nå, ikke det du ikke liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt overvektig. Samboeren min har jeg fortsatt, etter 7 år. Så, han er nok fornøyd. Tja, er bare litt kuriøs. Er svært opptatt av hygiene, og synes det jeg har beskrevet er ekkelt .. så det var vel bare for å høre. De som føler seg truffet, har vel en grunn til det?

Og det er greit å si slike ting, og lure på slike ting bare fordi du er nysgjerrig? Jeg syns du er frekk, og generaliserer noe forferdelig. Selv tynne mennesker kan ha dårlig hygiene, så tviler på at de som er overvektig har dårligere hygiene bare fordi de er overvektig. og bare det at du sier at det er ekkelt, viser hvor overfladisk du er.

og jeg føler meg ikke truffet i det hele tatt, men reagerer på at enkelte mennesker ser ned på andre på grunn av vekten. En overfladisk verden vi lever i, og verre blir det nok når slike som dere får barn og skal lære opp den neste generasjonen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er ikke noe galt i å undre seg over saker og ting.

Jeg vil faktisk si at av og til må man la det man undrer over være igjen inne i hodet, siden det rett og slett blir for tåpelig å la det komme ut. Er ikke alt man undrer over, som er like greit å finne ut av. Og spesielt ikke når det man undrer over, er så overfladisk og dømmende som det du skriver her inne.

Og det aller verste, er at du ikke klarer å forstå det heller, selv etter de svarene du har fått. Men det krever jo litt av en, å forstå at det ikke er alt man spør om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der er artig å se effekten av et sånt spørsmål. De fleste vet nok at jeg har rett i det jeg skriver. Og jeg bør slippe å presisere at det var SVÆRT overvektige mennesker jeg siktet til, ikke "bare" overvektige. I tillegg er det trist å se at alvorlig overvekt blir omfavnet av beskyttende argumenter hele veien. Alle vet at ekstrem overvekt uten unntak er negativt. Det har blitt en lei tendens til å fremelske og nærmest dyrke overvekt som noe ideellt, noe å strebe etter. Nei, det er trist. La være å leke one big happy family, og se heller realiteten i øynene - gjør noe med det.

Endret av Maybelline
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...