Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt indrefilet av svin med ovnsbakte poteter, forskjellige grønnsaker og en eller annen god saus (tar det litt på sparket).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag fikk jeg lyst på taco :-D

Jeg tror jeg skal gå å kjøpe det ;)

Er det sånn at dere planlegger middag for hele uken, eller noen dager fram? For jeg syntes dere har "avanserte" middager. Dvs at kjøper dere aldri spagetti á la capri på bokse av og til eller annen sånn lettvindt mat?

Skrevet

Slapp lørdag i dag, så middagen i dag blir (pose)blomkålsuppe. Så noe godt i kveld; tenkte litt på ostesuffle og scones.

Skrevet
Er det sånn at dere planlegger middag for hele uken, eller noen dager fram? For jeg syntes dere har "avanserte" middager. Dvs at kjøper dere aldri spagetti á la capri på bokse av og til eller annen sånn lettvindt mat?

Jeg planlegger for en uke om gangen. Jeg liker å lage mat, og mat laget fra bunnen av kan være like lettvindt (for ikke å snakke om bedre) som ferdigmat, spesielt med ørlite planlegging. ;)

Skrevet

I dag blir det lasagne, hvitløksbrød og salat

Skrevet

Skal bort til en venninne. Får servert moussaka

Skrevet

Jeg fikk forespørsel om tortillalefser med sterkt krydrede kyllingstrimler, pico de gallo, salat, guacamole og revet ost i dag, og siden jeg er så snill :rosaengel: lager jeg selvfølgelig det.

Skrevet

I dag har vi (endelig) grillet! Hadde entrecote, kylling og maiskolber på grillen. Tilbehøret var potetsalat og en grønn salat. :sikle:

Skrevet

Risotto med sopp, brokkoli og kyllingbryst. Godt :) Og nå koser eg meg med et glas :vin:

Skrevet

I kveld blir det pestomarinerte nakkekoteletter med fløtegratinerte poteter, soppstuing og rødvin .... for to...

Skrevet (endret)

sKÅL,godt med hjemmelagd pizza :vin::danse::lol:

Endret av Lund
Skrevet
sKÅL,godt med hjemmelagd pizza :vin:  :danse:  :lol:

Skål til deg også! :vin: Selv om jeg ikke har hjemmelaget pizza i kveld.

Skrevet
Skål til deg også!  :vin: Selv om jeg ikke har hjemmelaget pizza i kveld.

:hoho::vin::tommelsmil:

Skrevet

Vi hadde kyllingfilè med ris, minsten som "hater" ris fikk pommesfrites i stedet :sikle:

Skrevet

Entrecôte, grønne asparges, ovnsbakte mandelpotetbåter og kremet saus av blåskimmelost.

Skrevet

Coq au vin. Sjokolademousse til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...