Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag:

Elgbiff med soppsaus (med selvplukket sopp), stekte mandelpoteter, smørdampet broccoli og rognebærgelé :-)

+ rødvin

Det hørte godt ut,bra middag på en lørdag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi skal ha indisk tikka masala i kveld,den må dere på nette prøve!

Kjempe god :) Pakken er fra toro,ambefaler den,passer bra til 2-3 stk med tilbehør tortilla :)

Endret av Lund
Skrevet (endret)
Taco så klart  :)

Det er godt! vi hadde det i går,vi skal ha indisk tikka masala :tunge1: i kveld :sikle:

Endret av Lund
Skrevet
Uff så tragisk! :tristbla:

Jeg synes det er litt unødvendig å komme med negative kommentarer til andres middager. :)

Vi skal ha ovnsbakt kveitefilet med rødvinssaus, røstipoteter, kokte aspargesbønner og blomkålpuré.

Skrevet

Svine og brokkoligrateng med hjemmelaget potetmos.

Skrevet

Det ble to middager i dag. Pytt i panne på en veikro på vei til svigers, og når vi kom fram serverte de stekt kylling med pommes frites og salat.

Skrevet
Jeg synes det er litt unødvendig å komme med negative kommentarer til andres middager. :)

Vi skal ha ovnsbakt kveitefilet med rødvinssaus, røstipoteter, kokte aspargesbønner og blomkålpuré.

Jeg må jo ha min egen mening,hva jeg liker eller ikke!

Jeg har ikke noe i mot hva du syns om min mat!!!! :kjempesinna::sinna::frustrert:

Skrevet
Jeg må jo ha min egen mening,hva jeg liker eller ikke!

Jeg har ikke noe i mot hva du syns om min mat!!!! :kjempesinna:  :sinna:  :frustrert:

Oi, det var da voldsomt :overrasket:

I dag ble middagen hjemmelaget pizza.

Skrevet

Vi lager falafel i dag, dvs en forenkelt variant flate "kikertkaker", så vi slipper frityrsteking. Tilbehør blir bulgur i tomat, blandet grønn salat og tzatziki.

Skrevet

I dag skal vi ha god, gammeldags lammefrikassé med masse dill og kokte poteter. Bringebærsorbet til dessert.

Skrevet

Marinert, ovnsbakt hvitfiskfilet, ovnsbakte tomater og risotto av fiskekraft (terning selvsagt ;) ) med grønne erter.

Skrevet

Dag 2 hos svigers og de serverer stekte nakkekoteletter med en eller annen saus, kokte poteter og brokkoli. Iskrem til dessert.

Skrevet

Grønnsaksuppe

Skrevet

Nå skal vi ha søndags middag :) det blir koteleter med ris og rødvinsaus ;)

Har spist risengrøt på dagen i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...