Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nilmas brunsaus til ribbe!

:) Håper den falt i smak!

I dag skal vi ha lasagne etter improvisert oppskrift (laget den ferdig i går, sånn at det bare er å steke den i dag).

• Liker 1
Skrevet (endret)

Middagen i dag blir et eller annet på Gardermoen på vei hjem for juleferie med familien! :nisse: :-D

Endret av Arkana
Skrevet

Tagliatelle med saus av tunfisk, friske grønnsaker og matyoghurt.

Skrevet
:) Håper den falt i smak!

Det ble ikke helt etter din oppskrift allikevel - jeg trodde at jeg hadde oksekraft i fryseren, men det hadde jeg ikke, så jeg brunet en hakket sjampinjong sammen med løken, brukte vann med ørlite buljongpulver, og tilsatte litt worcestershiresaus i tillegg til sojasausen for å få litt mer smak. Det ble godt det også.

Skrevet

Ribbe, julepølse, medisterkaker, poteter, surkål og brun saus :sikle:

Gjest Silmarill
Skrevet

Midt oppi all julegavepakkingenstyret og frakting vekk av kattene våre til "tante Reidun kattepasser" så fiksa jeg middag!

Kyllingklubber - saus - gratinerte poteter!

JA, jeg vet det jeg hadde ikke grønsaker til (glemte det i stresset)- usj men det ble godt lell da! :)

(kyllingklubbene hadde jeg marinert,salt,pepper,karry,paprka,honning+ hele vitløksbåter -pang inn i ovnen)

Skrevet

I dag ble det Sushi!! Jippi! :)

Gjest Silmarill
Skrevet
I dag ble det Sushi!! Jippi! :)

ååå sushi er det beste jeg vet - noe av det beste!

Blir liksom litt avhengig av det faktisk :sikle:

Skrevet
ååå sushi er det beste jeg vet - noe av det beste!

Blir liksom litt avhengig av det faktisk :sikle:

I know! :) Og nå fikk jeg endelig kjæresten til å smake også, men han likte det ikke noe særlig.. Filler'n!

Gjest Deception
Skrevet

I dag blir det kyllingfilet, ris og brokkoli. Sennepssaus til oss, stekefett til pappa.

I morgen blir det pannekaker med syltetøy til mannen og pappa, og Fjordland fiskesuppe til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...