Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene hjemme.... aner ikke hva jeg skal ha til middag.

Vi har tacorester i kjøleskapet fra lørdag, det må jo snart spises, så kanskje det rett og slett blir taco, eller taco-ostesmørbrød eller noe sånn.

Ellers var planen egentlig skinke og pasta med tomatsaus (bokseskinke), eller kanskje fiskepinner med potetstappe. Eller karbonade med potetstappe (ja, potetstappe har jeg lyst på. Det spiser ikke min samboer om han kan slippe, så derfor lager jeg det når jeg er alene hjemme i stedet)

Vi får se.

Skrevet

I dag blir det hakkebøffer med brun saus, stekt løk, brokkoli, blomkål, gulrøtter og kokte poteter.

Skrevet

Tror det blir spagetti og kjøttsaus i dag.

Skrevet

Det blir pai med skinke, vårløk og paprika.

Kanskje en liten salat til hvis jeg gidder.

Skrevet
Det er tomt i skapet i dag (nye forsyninger i morgen ;) ), så jeg tror det blir vegetarpasta med improvisert kremet saus til middag: Purre, hvitløk, tørkede traktkantareller (+ bløtevannet), litt spinat, crème fraîche og parmesan.

Og kanskje litt hvitvin, sitron eller soltørkede tomater for å få litt syre... *pønsker*

Det ble istedet fullkornsspaghetti med saus av herm. tomater, hvitløk, chili og frisk spinat - med et raust dryss parmesan.

Skrevet

Det samme som lørdag og søndag: hjemmelagd pizza.

Gjest gjest1
Skrevet

I dag er jeg alene hjemme, så da ble det fiskegrateng med raspa gulrøtter og eggesmør :) for det spiser ikke mannen.

Gjest Espera
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus, med nypoteter, gulrøtter, blomkål og dampet sommerkål. Og så fransk sjokoladeterte til dessert! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Idag ble det foliestekt laks + grønnsaker med mandelpoteter til. Namnam

Skrevet

Stekte sommerkoteletter med potetmos og råstekte grønnsaker.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Pasta med en kremet(melk jevnet med maisenna :ler: )saus og masse grønnsaker.

Endret av pulverheksa
Skrevet

Har nettopp kjøpt fersk hyse som vi skal lage fiskekaker av til middag i dag. Tilbehør blir ovnsstekte potetbåter, tzatziki og blandet grønn salat med tomater og reddiker. :)

Skrevet

Ferske reker på loff med majones og sitron.

Gjest gjest1
Skrevet

Alene middag i dag igjen - i dag blir det enkelt med "fersk" ravioli og masse parmesan

Gjest Gjest
Skrevet

I dag blir det fiskegrateng, poteter og grønnsaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...