Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt ryggfilet av brosme, sitronbåter, ovnsbakte rødbeter med balsamico, aspargesbønner med ramsløk og muligens bakte mandelpotetbåter. Litt Riesling eller noe hadde heller ikke skadet - det må kanskje skaffes i løpet av dagen.

Dessert: Terte med nøttebunn, tykk vanliljekrem og masse bær og frukt. Pluss noen biter belgisk konfekt ved siden av. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet
Stekt ryggfilet av brosme, sitronbåter, ovnsbakte rødbeter med balsamico, aspargesbønner med ramsløk og muligens bakte mandelpotetbåter. Litt Riesling eller noe hadde heller ikke skadet - det må kanskje skaffes i løpet av dagen.

Dessert: Terte med nøttebunn, tykk vanliljekrem og masse bær og frukt. Pluss noen biter belgisk konfekt ved siden av. :sjarmor:

På en helt vanlig mandag? Kan jeg få bo hos deg? :sjenert:

Skrevet

I dag blir det spaghetti med tomatkjøttdeigsaus (skal forresten prøve kyllingkjøttdeig for første gang :) )

Gjest Fruktfat
Skrevet

spaghetti med kjøttsaus (kylling-).

jordbær og fløte til dessert! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi skal ha stekt sei med ris, grønnsaker og en eller annen saus (ikke bestemt hva).

Skrevet

Vi skal ha salat med pasta, skinke og osteterninger. Grove rundstykker ved siden av.. m m m.. :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Bakt potet med rømme, mais og bacon, salat og steket pølser til.

Skrevet

Leser til eksamen, så blir vel en enkel wok tenker jeg. Har ikke tid til noen annet. Strimlet kylling, ferdig wokblanding og wokkrydder eller tandoorikrydder. NAM! - og veeeeldig sunt! ;)

Skrevet

Fiskepudding med poteter, hvit saus og revne gulrøtter.

Skrevet

Det blir ostesmørbrød på meg i dag, var på butikken nettopp og skulle handle, men glemte kjøttdeigen. Så da gikk planene med spaghetti og dolmio i vasken.

Gjest agurk ii
Skrevet

Spekeskinke med blandet salat og eggerøre.

Skrevet

Kjøttboller og litt forskjellig i et pitabrød :)

Skrevet

Hjemmelaget svinekjøtt- og einerbærgryte med potetmos og brokkoli til.

Gjest Gjest1
Skrevet
For en kortere periode skulle vel det la seg ordne! :ler:

Jeg har et par ting å feire om dagen - så da gjør jeg det, mandag eller ikke. :)

Og siden jeg har hatt det for travelt til å skrive i denne tråden på en stund, så tenkte jeg det var greit å komme tilbake med stil.

:ler: Det hørtes i hvert fall godt ut.

Skrevet

Har spist litt pasta med tomatsaus til lunsj, får se om jeg gidder lage meg noen middag også... :)

Gjest gjest1
Skrevet

spagetti pølser med en saus av creme fraiche? og grønnsaker

Skrevet

Aner ikke, men det blir noe enkelt.

Skrevet

Improvisert salat av fullkornspasta, grillet squash, klasetomater, rødløk, kikerter, kalamataoliven, chili, ramsløk, ristede pinjekjerner og vinaigrette. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...