Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

- Avocado med reker

- Marinert kalkunbryst med mandelpoteter, babygulerøtter, rosenkål og fløtesaus

- Sjokolademousse overstrødd med daimkuler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Bruchetta med tomat, mozeralla og basilikum

- Helstekt indrefilet med fløtegratinertepoteter, rosenkål, sopp, brokoli og rosepeppersaus

- Vaniljeis med varm sjokoladesaus

:hoppe::sikle::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Forrett: Thai biffsalat

Hovedrett: Parmasurret, fylt svinefilet, grillet asparges, ovnsstekte parmesantomater, smørsurret brokkoli og potetmos med hvitløk, parmesan og fersk timian

Dessert: Gammeldags vaniljeis med varm tobleronesaus

Endret av Dalwhinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun med fløtesaus, mandelpoteter, babygulrøtter, mais, rosenkål, selskapserter og waldorfsalat (+ rørte tyttebær, sølvløk og pariseragurker). Desserten vet jeg ikke hva blir, for den skal venninnen min lage :)

Desserten i går var appelsinmousse og sjokolademousse med sjokoladesaus, jordbær og appelsinbiter. I dag skal vi spise rester fra gårsdagens kalkun med tilbehør. Gleder meg allerede! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omsider pinnekjøtt! Og det i siste liten!! :ler:

Dessuten kokte poteter og hjemmelaget kålrabistappe, selvfølgelig. Og for første gang skal vi teste ut pinnekjøtt av villsaulam.

(Skulle bare ønske jeg ikke fremdeles var så skrekkelig mett etter i går... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det rester av den kjempegode grytesteken fra i går. Häagen-Dazs vanilla caramel brownie-iskrem med varm sjokoladesaus til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest gjest1

Invitert bort på middag- Ribbe, pølse, surkål og hele sulamitten enda en gang. Godt, men nå får det jammen bli et år til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...