Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har blitt ribbe, medisterpølser, karbonader, poteter ,grønnsaker, surkål og deilig brun saus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går: Svineribbe, kokte poteter, rosenkål, brokkoli, gulrøtter og hjemmelaget rødkål (med bl.a. eple, ingefær, kanel og balsamico). Riskrem og hjemmelaget bringebærsaus med hele bringebær og rips i til dessert.

I dag: Foliebakte kveiteskiver med sitron, kokte poteter, dampede grønnsaker (brokkoli, blomkål, aspargesbønner, gulrøtter) og sandefjordsmør. Resten av riskremen m/saus til dessert... :)

Skrevet

I dag skal vi i familieselskap, og ryktene sier at det blir kalkun :)

Skrevet

I går var det ribbe med alt tilbehør. Og pinnekjøtt og stappe i tillegg til samboeren min :) I dag blir det vel rester regner jeg med.

Gjest Gjest_Leanne_*
Skrevet

I dag blir det

forret: Fylt paprika

hovedrett: helstekt indrefilet av okse, rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og salat

dessert: sitron mousse

gleder meg!!!!

Skrevet

I dag skal vi i familieselskap og spise pinnekjøtt. :)

Skrevet

Vi kjører helt utradisjonellt med moussaka og gresk salat i dag :ler:

Skrevet

I dag regner jeg med at det blir svinestek med alt tilbehør... jeg skal bare spise :) så jeg vet ikke helt sikkert ;)

Skrevet
I dag blir det

forret: Fylt paprika

hovedrett: helstekt indrefilet av okse, rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og salat

dessert: sitron mousse

gleder meg!!!!

:overrasket::) Det hørtes utrolig godt ut!! Kan jeg komme på besøk?? :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

I går: deilig koldtbord

I dag: Kalkun med stuffing, Mammas hjemmelagede saus, fløtegratinerte poteter, kål-/gulrotstuing, brokkoli og rosenkål. Til dessert: riskrem, karamellpudding, iskrem og julekaker.

Skrevet

I går var det pinnekjøtt, ribbe og oksestek med alt tilbehør. (Mormor lager alt, sånn at alle i familien får det de liker best...!) Desserten var riskrem og aprikoskrem.

I dag er det kalkun med poteter, gulrøtter, rosenkål, waldorfsalat, tyttebær og verdens beste saus! Desserten er multekrem og sandkaker.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal spise i dag. Får se etter hva som befinner seg her hjemme hos meg, neppe veldig mye...

Skrevet

I dag ble det mozarellapizza.

Skrevet

Kyllingsuppe og fruktsalat til dessert.

Skrevet (endret)

Ovnsbakt villaks med fenikkel, fjellmandelpoteter, creme fraiche-saus og agurksalat :sikle:

Endret av søndagsengel?
Skrevet
Ovnsbakt villaks med fenikkel, fjellmandelpoteter, creme fraiche-saus og agurksalat :sikle:

Mmmm det hørtes nydelig ut.

Skrevet

I dag skal vi ha ost- og skinkepai med tomat- og løksalat og rundstykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...