Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frossen lasagne (altså frossen før den ble stekt :ler: ) med pariserloff ved siden av. Planen var pannekaker, men det var neppe nok hjernekapasitet igjen til slike snuoperasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, vet ikke helt enda. Spiser alene i dag siden samboeren min skal på fest, så det å bli noe lett. Tenker jeg tar opp en boks biffgryte eller noe sånt fra fryseren. Hvis jeg ikke blir fristet av noe på butikken på veien hjem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrållan - ikke innlogget

Enten hjemmelagd taco-pizza eller ost og kjeks. Lyst på rødvin jeg........ :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det ovnsbakt kveitefilet med tapenadelokk, villris, sukkererter og hvitvinssaus tilsmakt med frisk ingefær.

Har aldri laget det før og er veldig spent på resultatet. :D

Til dette skal vi drikke en av mine hvitvinsfavoritter: Bourgogne, La Palotte 2001. Jeg ammer så det blir bare en liten smak, men far i huset skal nok kose seg med den gode vinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I kveld blir det ovnsbakt kveitefilet med tapenadelokk, villris, sukkererter og hvitvinssaus tilsmakt med frisk ingefær.

Har aldri laget det før og er veldig spent på resultatet. :D

Hvis det blir godt kan du kanskje dele oppskriften med oss? :D

Det hørtes nydelig ut! *smiske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og vi har ytrefilet med marinert scampi, dampet asparges, sopp og hasselbackpoteter med rødvinsaus. Nam nam!

-Indira-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...