Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, i dag blir det nok en utsøkt kremet blomkål og brokkolisuppe à la Toro med tørt frødrød til.

"Noen" glemte å tenke fremover på butikken i går. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og worchestershiresauce.

Noen som har sett "Kongen av Queens"? :ler:

De hadde store problemer med å uttale worchester...osv.

Skrevet

I dag blir det svinekoteletter m/hjemmelaget soppsaus, gratinerte poteter og wok'et broccoli.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Entrecôte med sopp, løk, pommes noisettes/ris og broccoli. Hva sausen blir vet jeg ikke - brukte opp melken på vafler og rundstykker... Hmmmm, saus ja, kankje bare stekesjy i dag.

Gjest Étoile
Skrevet

Så en oppskrift her på fisk i appelsinsaus, så i dag skal jeg prøve det. Potet og broccoli til.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg skal lage pytt i panne med pølse, potet, makaroni, løk osv.. Er litt blakk dor tia og da må man bare gjøre det beste ut av det man har :)

Skrevet

Soft tortillas med masse godt i.

Skrevet

I dag blir det kyllingfileter tilberedt i leirgryte sammen med løk, fersk champignon, paprika, mais og masse krydder.... *nam*

Serverer dem med ferske Nan og Valnøttbrød med smør til....

For en gangs skyld serveres også vin til maten.... :)

*løpe opp for å dekke bordet klart til mannen kommer hjem*

Skrevet

Enkel pastarett med skinke og fløte. Skal ut med noen damer seinere i kveld og da blir det noe noe ganske annet :)

Skrevet

Rekebaguett med majones og sitron.

Også en banan.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pai, fyllet er en kremet gryte med kjøttdeig, tomater, småløk og masse snadder.

Skrevet

Tomatsuppe med flatbrød til. Nam :briller:

Skrevet

Vi rakk ald5ri å lage middag i går og hadde derfor biff med bernaise (til sambo) og kyllingfilet med peppersaus (til meg).

Gjest Mayamor
Skrevet

I dag blir det fiskeboller i hvit saus, revne gulrøtter og kokte poteter til... :P

Mayamor

Skrevet

I går ble det hjemmelagde kjøttkaker, brun saus & poteter.

Skrevet

I dag blir det nok digre bakte poteter med masse snadder i, kanskje maiskolber ved siden av også. Den eneste "vegetarmiddagen" jeg liker. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...