Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foliebakt laks med sitron, kokt blomkål, ovnsbakte potetbåter/pastinakk og salsa verde (for å bruke opp litt mynte fra terrassen ;) ).

Skrevet

Hjemmelagd pizza forhåpentligvis :)

Men vi får se, er på jobb til sju i kveld, så jeg veit ikke helt hva det blir til.

Skrevet

Hjemmelaget biff bourgignon med potet/pastinakk-mos.

Skrevet

I dag blir det thai-mat med kylling.

Skrevet

Koker krabber nå, så det blir middagen sammen med loff og kanskje ørlite majones...

Skrevet

Pai med purre, frisk spinat, chèvre og valnøttkjerner; grønn salat (ruccola, rød ekeblad, grønn lollo) med tomater og sennepsvinaigrette.

Paibunnen lages med kesam og (hvis jeg får det som jeg vil ;) ) 1/3 grovt speltmel.

Skrevet

I dag blir det kylling i tomatsaus med fersk tagliatelle.

Min egen lille spesialitet :sikle:

Skrevet

I dag skal vi spise nybakte rundstykker med masse forskjellig godt pålegg, og kaker :sikle: (bursdagsselskap)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza. Gleder meg! :sikle:

Skrevet (endret)

Mangokyllinggryte

Eplekake med vaniljeis til dessert

Endret av meja
Skrevet

I dag blir det potetball (raspeball, kumle eller hva dere kaller det)

Tar sin tid å lage, men det er godt :)

Skrevet

Grillede lammekoteletter krydret med koriander, spisskummen og chili/paprikapulver, sitronbåter, tzatziki og couscoussalat med tomater, rødløk, bladpersille og mynte. Samt en god Rhône-vin. :)

Dessuten har jeg følgende dekadente dessertplan: Mørk sjokoladekake, hermetiske norske moreller og vaniljeis. :sjarmor:

Skrevet

Svinestek som blir langtidsstekt i leirgryte. Poteter og surkål ved siden av. Kjempegodt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...