Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Under Korona-pandemien med nedstengninger og restriksjoner måtte favorittrestauranten min tenke nytt, og oppstod som fugl Føniks i form av et vinotek. Men nå og da har de lukkede tilstelninger som "hyller" den gamle restaurantens særdeles kjøttlastige meny. Og det fungerer kjempefint når man skal ha et stevnemøte. Kavaler og jeg trillet nærmest ut av lokalet etter å ha satt til livs:

Sushi del Chianti

Tonno del Chianti

Arista in Porchetta

Arrosto Fiorentino 

Bistecca Panzanese

Bistecca Fiorentina

Pinzimonio

Cannellini bønner

Grappa og cantucci

+ vin, vann, og espressi/espressoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oksekjaker og en "haug" rotgrønnsaker i små terninger får kose seg sammen i noen timer på 120° i stekeovnen, i mellomtiden knasker jeg gulrøtter, pastinakk, kålrot, og sellerirot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir hjemmelaget pizza. I dag med biffkjøtt,, pepperoni, bacon, oliven og tomat. Ikke veldig mye av hvert, men nok til at det blir gode smaker. Jeg blir aldri lei av pizza. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panert fisk i Airfryeren, fullkornsris, rosenkål og kantarell og champinjongsaus /m ekstra selvplukket sopp, ble middagen her i dag 😁 

Stappmett...... 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det hjemmelaget løksuppe med frisk timian og cheddargratinert loff på toppen

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal vi bestille, barnet ville ha hamburger, jeg er litt usikker ennå om jeg skal ha calzone, burger eller thai mat

Anonymkode: b10ed...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...