Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ungen og kusine på overnatting skal kose seg med kyllingnuggets og pommes frites. Mor skal løpe innom Meny og se etter fiskesuppe og putte litt ekstra laks i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg stekt ørret med potet, gulrot og brokkoli. Smør ved siden av og bare det at jeg ikke laget maten selv gjorde at det smakte ekstra godt.

I dag tror jeg at det blir en superenkel pizza med kun tomtasaus, ost og pepperoni. Er tom for sopp og oliven, og kan ikke kommer meg på butikken, men jeg har en tomat eller to å "pynte" med, så det kan gå bra allikevel. :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ishavsrøyer behandlet som makrell.  Gnidd godt med salt og pepper og vendt i mel med eggeplomme. Gressløk og sitron i magen. Sprøstekes.

Serveres med poteter, kokt og råreven gulrot, agurksalat, rømmeklatt og stekesjy/smeltet smør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har vært syk i et par dager nå og dermed ikke orker å lage den store middagen i dag, blir det pannekaker og ertesuppe. Barna elsker det jo! I morgen er forhåpentligvis formen min bedre, og da skal jeg og barna lage hver vår italienske pizza - sammen! Er så koselig. Meldt dårlig vær her, så da er det ekstra kos å lage middagen sammen! 🙃

Anonymkode: 3f0a0...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først lunch"middag"  :  

Omelett med spekeskinke, purreløk, paprika, gressløk og krydder på skiver med smør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld på fredagsbordet så blir vi bare 5 stk. Og på menyen står individuelt tilpasset stekte nudler, og en kan velge mellom: løk, rødløk, paprika, bønnespirer, sommerkål, gulrot, egg og strimlet ytrefile.

Og for dem som heller vil ha noe annet blir ovnsstekte båtpoterer og pølser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit fisk fra ferskvaredisken til jacobs stekt i sitronolje med salt og pepper😋 Med salat, kokte poteter og remulade til. Så godt med ordentlig kvalitetsfisk.

Anonymkode: cef60...886

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Catalina Culès skrev:

Pannekaker, bacon, sukker, blåbærsyltetøy. 

Delikatesse  🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i litt laber form i dag, så kjøpte "middag" på Mc Donalds. Tenker fett, salt og sukker er greit å få i seg "dagen derpå" Etter fire timer har kvalmen stilnet. 

Fysj

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Socca, dvs pannekaker av kikertmel, med frisk salvie, nykvernet pepper og havsalt.

- Linguine i saus av masse revet squash, crème fraiche, hvitløk, chili, sitron, pinjekjerner og parmesan. 

Kald rosé å drikke til begge deler, ute i solen. Fint å nyte siste rest av sommer så lenge den varer.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salat med egg, kikerter, spinat, rødløk, agurk, mais og tomat. Vendt i hvitsløksolje, pepper og limesaft 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...