Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kylling, potetbåter, saus, salat og dressing.

Iskald cola!

Jordbær og vaniljesaus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjester og serverte krabber og blåskjell, helt enkelt med loff, smør, majones, sitron og pepper. Jeg er mett fremdeles og når jeg ser på gjestene tror jeg de også er det. Jepp, det nikkes :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Luna Llena skrev:

Stekt makrell med nypoteter, agurksalat og rømmesaus.

:nigo:   :spise:

 

-----

Tjukke fleskeskiver, snurring, erter og stekte poteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer hus i noen dager når foreldrene mine er på ferie. Tenkte å bruke opp noen rester. Lurer på å koke ris, steke pølse, paprika, mais og løk i små biter og deretter ha alt i en wrap med ost og tacosaus i ovnen. Tenker at det kan gå begge veier 😂 Enten blir det godt eller så blir det grusomt 😛

Anonymkode: ff9dd...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Passer hus i noen dager når foreldrene mine er på ferie. Tenkte å bruke opp noen rester. Lurer på å koke ris, steke pølse, paprika, mais og løk i små biter og deretter ha alt i en wrap med ost og tacosaus i ovnen. Tenker at det kan gå begge veier 😂 Enten blir det godt eller så blir det grusomt 😛

Anonymkode: ff9dd...8d0

Tenker det blir veldig bra.   Kos deg.   😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, July 20, 2019 den 12.24, SoWhat? skrev:

Ok 🙂

Fant du ut hva snurring er?   😉   Tenkt å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Fant du ut hva snurring er?   😉   Tenkt å prøve det?

Jepp. Googla det opp. Ja, det så godt ut, men har aldri sett det i butikken. Men nå har jeg jo ikke lett etter det heller 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det lettsaltet torsk med poteter, smeltet smør og gulrøtter. Det sklei ned, gitt! :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Jepp. Googla det opp. Ja, det så godt ut, men har aldri sett det i butikken. Men nå har jeg jo ikke lett etter det heller 🙂

Trur det er enten/eller med Snurring.  Hat eller elsk.   Men jeg syns det er fantastisk...og best ute på bål med egg, flesk og bønner.

Men godt hjemme, også.   Og du finner det om du leter.  Lages kun i halvbokser og er dyr for lite. Men verdt det, spør du meg.  😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Trur det er enten/eller med Snurring.  Hat eller elsk.   Men jeg syns det er fantastisk...og best ute på bål med egg, flesk og bønner.

Men godt hjemme, også.   Og du finner det om du leter.  Lages kun i halvbokser og er dyr for lite. Men verdt det, spør du meg.  😀

Flesk og bønner er også veldig godt! Så skal nok prøve det 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har stekt sommerkalkun i dag. En fryst fugl fra fryseboksens indre liv og den ble saftig og god. Jeg skal fryse
ned en del klart til bruk, men så blir det kalkunmiddag i morgen...eller dagen etter...med saus, poteter og alt som
hører til. :spise: Namm...!phpgavzxm.956x390c.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulled pork i wrap med isberg salat blanding. 

Anonymkode: 1b564...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag på den lokale indiske er chicken tikka masala så vurderer å stikke ned og kjøpe meg det :danser:

Anonymkode: 88090...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...