Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, MarianneE skrev:

Du glemte tomatbønner! 

:opplyser:

Hehe. Ja, glemte å kjøpe det. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovnsstekt kyllingfilet, blandet salat.

• Liker 1
Skrevet

I dag blir stekt sei med poteter, raspa gulrøtter, stekt løk og remulade.

• Liker 1
Skrevet

Åh, koser oss i helga! :strix:

Fredag; hjemmelaget grov pizza med tomatsaus, anamma färs, paprika, jalapeño og Violife-ost. 

Lørdag; enchilladas med tofu, brune bønner, paprika, rødløk og Ceezly-ost. Guacamole og salsa. 

I dag; Butter "chicken" (soyafilet) med hjemmelagde naanbrød, superris, mangochutney, raita og soyasaus. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FantasDick skrev:

Åh, koser oss i helga! :strix:

Fredag; hjemmelaget grov pizza med tomatsaus, anamma färs, paprika, jalapeño og Violife-ost. 

Lørdag; enchilladas med tofu, brune bønner, paprika, rødløk og Ceezly-ost. Guacamole og salsa. 

I dag; Butter "chicken" (soyafilet) med hjemmelagde naanbrød, superris, mangochutney, raita og soyasaus. 

Å, herlighet! Nå ble jeg skikkelig sulten! Har du oppskrift på butter "chicken"? :)

Skrevet
5 minutter siden, Eun skrev:

Å, herlighet! Nå ble jeg skikkelig sulten! Har du oppskrift på butter "chicken"? :)

Vi bruker oppskrift fra Elin Larsen, bytter yoghurt til Alpro naturell, smør til rapskokos, fløte til soyafløte og kjøttet varier litt - i dag prøver vi Hälsans Kök sine filetbiter. Har brukt denne oppskriften siden før jeg ble veganer og den er supergod som original også! :D

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, FantasDick skrev:

Vi bruker oppskrift fra Elin Larsen, bytter yoghurt til Alpro naturell, smør til rapskokos, fløte til soyafløte og kjøttet varier litt - i dag prøver vi Hälsans Kök sine filetbiter. Har brukt denne oppskriften siden før jeg ble veganer og den er supergod som original også! :D

Takk! Dette blir neste lørdagsmiddag 😁

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det "brennende kjærlighet", en dansk oppskrift med hjemmelaget potetmos, bakte rødbeter og stekt bacon.

• Liker 1
Skrevet

Farsekaker, poteter, ovnstekte gulrøtter, surkål og brun saus.

• Liker 1
Skrevet

Ble bedt på tidligmiddag :

Grove, hjemmelagde kjøttkaker, nydelig brun saus, kålstuing , brokkoli, tyttebærsyltetøy og poteter.  :)

Tusen takk for maten, Nabo.  :takke:  :roser:

Skrevet
1 time siden, MarianneE skrev:

Farsekaker, poteter, ovnstekte gulrøtter, surkål og brun saus.

Go'e maten, det.  :)

Skrevet

Jeg skrev før i dag at vi skulle ha stekt sei med tilbehør. Men vi ombestemte oss og gikk på kinarestaurant og kjøpte oss søndagsbuffet i steden.

• Liker 1
Skrevet

Blomkålsuppe med bacon og parmesan.

Skrevet

Hvitløkwraps med tacokrydrede brune bønner, tortillachips, grønnsaker, salsa og næringsgjær. 

Skrevet

Jeg burde ikke lese her når jeg ikke orker kokkelere.  :sukk:

Kos dere med go'maten deres.  :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag blir det siste rest (muligens) av sommer.

Marinert grillflesk, krydrede poteter og grønnsaksfoliepakke på grill uti hagan.  Med salat, ferskt brød med meierismør og sukkererter og bacon som sideknask.

Naboa og MiniNaboa blir bedt. :)

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

Grønnsaksbolognese og fullkornspasta. 

Skrevet

Stekt sei med poteter, raspa gulrøtter, stekt løk og remulade i dag.

• Liker 1
Skrevet

Fullkornpasta med hakkede tomater og kylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...