Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Kalkunfilet, fløtegratinerte poteter, fløtesaus, rosenkål i sennepsaus og glaserte gulerøtter på menyen i dag :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fiskepudding med poteter, gulerot og smeltet smør.

Skrevet

Har igjen linsesuppe fra i går. Spriter den opp med noen biter stekt chorizo i dag :)

Skrevet

I dag ble det fiskegrateng med revne gulrøtter og litt smeltet smør. Nam!

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag, lørdag, blir det kyllingvinger (for no' klin...) med stekte, krydrede poteter og salat. Og bacon og sukkererter som ekstraknask.  

:spise:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

Rødbetfalafler med hummus, fava og tabouleh. Og selvfølgelig masse oliven! :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Eun skrev:

Rødbetfalafler med hummus, fava og tabouleh. Og selvfølgelig masse oliven! :)

Hva pokker er det?  :klo:

Kjenner ikke all denne nye fjolle"maten", jeg.....

Skrevet

I går ble det kinamat ute. I dag blir det laks, poteter, og sopp i fløtesaus. 

• Liker 1
Skrevet

Liker folk det? Nei!

Spiser på trass fordi det er "trendy"...?

Ja!

Skrevet
Akkurat nå, Saftisen skrev:

I går ble det kinamat ute. I dag blir det laks, poteter, og sopp i fløtesaus. 

Siste...   👍  :spise:

Skrevet

I kveld blir det sushi. I morgen kikertsuppe.

Anonymkode: 20942...d99

Skrevet
11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Liker folk det? Nei!

Spiser på trass fordi det er "trendy"...?

Ja!

Hva i alle dager vet du om det?? 

Jeg skrev ikke innlegget du siterte, men jeg er veldig glad i falafel, både rødbet og vanlig, og enda mer glad i tabbouleh. Og i tillegg dyrker jeg mine egne fava-bønner.

Det er ikke andres ansvar og problem at de spiser mat du ikke har hørt om, eller at du blir provosert (?) av det. Du skriver i tillegg dette på nett, svaret på hva alt ukjent er ligger et Google-søk unna. Lev og la leve, du eier ikke denne tråden som har levd sitt fredelige liv på KG i mange år.

Anonymkode: 516cd...921

• Liker 6
Skrevet

Igår ble det thai kylling chiligryte med ris som gubben lagde. Kjempegodt! 

Idag ble det vegansk sushi til lunch og det var skikkelig godt. Til middag blir det vanlig sushi med fisk. Den store sushidagen med andre ord! :spise: Og nei, jeg spiser det ikke fordi det er"trendy", men fordi det er noe av det beste jeg vet. Jeg spiser sushi minst en gang i uka fordi jeg elsker det. Jeg driter i hva som er trendy når det gjelder mat ass. Forsåvidt når det gjelder andre ting og, bruker det jeg liker. :) 

Hadde egentlig tenkt på pasta med kjøttdeig og intense chili tomatsaus idag, men så ombestemte vi oss. Sparer pasta'n til mandag, for imorgen blir det middag hos mine kjære foreldre og mamma har nok som alltid funnet på noe godt. :spise: 

Skrevet
29 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hva pokker er det?  :klo:

Kjenner ikke all denne nye fjolle"maten", jeg.....

Tror ikke folk i Tyrkia, Egypt og andre Midtøsten-land syns at denne maten er så "fjollete", ettersom dette er hverdagsmaten deres... I så fall kan man kalle rømmegrøt og raspeball for fjollete. Ta deg en tur på Google, eventuelt ut i verden, i stedet for å komme med spydige kommentarer i en tråd om mat.

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke innlegget du siterte, men jeg er veldig glad i falafel, både rødbet og vanlig, og enda mer glad i tabbouleh. Og i tillegg dyrker jeg mine egne fava-bønner.

Det er ikke andres ansvar og problem at de spiser mat du ikke har hørt om, eller at du blir provosert (?) av det. Du skriver i tillegg dette på nett, svaret på hva alt ukjent er ligger et Google-søk unna. Lev og la leve, du eier ikke denne tråden som har levd sitt fredelige liv på KG i mange år.

Han kommer nok til å beklage og forklare at han var full når han skrev dette. Lol

Anonymkode: ee774...d74

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du verden. :fnise:

Snakk om å ta på vei, og ikke ta en spøk.

Beklager at jeg har ødelagt fredelige gamle tråden, da....  skal ikke poste maten min mer eller kommentere mer.:skratte:

Men trur muligens jeg har bidratt med noe, og....   :edie:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Eun skrev:

Tror ikke folk i Tyrkia, Egypt og andre Midtøsten-land syns at denne maten er så "fjollete", ettersom dette er hverdagsmaten deres... I så fall kan man kalle rømmegrøt og raspeball for fjollete. Ta deg en tur på Google, eventuelt ut i verden, i stedet for å komme med spydige kommentarer i en tråd om mat.

Ja, ja. Det var ikke spydig ment. Dumt å fleipe her. Ser det nå.....

Og jeg har vel postet mer seriøst om mat her enn deg som jeg aldri har sett før.  :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer nok til å beklage og forklare at han var full når han skrev dette. Lol

Anonymkode: ee774...d74

Nei. Om du ikke tar en spøk gidder jeg ikke beklage noe som helst for DEG...

OG du er veldig gjenkjennelig....   :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...