Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Det er pizza laget med hvit saus i stedet for tomatbasert. Jeg bruker creme fraiche med masse fersk hvitloek og frisk oregano, pluss litt havsalt. 

Takk for info.

Slikt har jeg aldri spist, men høres godt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Rumle skrev:

Det er pizza laget med hvit saus i stedet for tomatbasert. Jeg bruker creme fraiche med masse fersk hvitloek og frisk oregano, pluss litt havsalt. 

Å... det er fantastisk godt!

• Liker 1
Skrevet

Entrecote, maiskolbe, pastinakk, alt ovnsstekt.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvitløksmarinert grillfilet med fløtegratinertepoteter og salat.

Skrevet
9 timer siden, Rumle skrev:

Hvis du liker blåmuggost så kan du prøve å smelte litt over en halv norzola sammen med 3ss creme fraiche og en sprut sitron :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Hvis du liker blåmuggost så kan du prøve å smelte litt over en halv norzola sammen med 3ss creme fraiche og en sprut sitron :)

Mmm elsker det! Takk for tipset! :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

Potetball med bacon, pølse, potet, gulrot og kålrabi, selv om det ikke er torsdag. Det er det beste jeg vet.

OT, men @Jerry Lee: Av alle matglade brukere her på forumet, så vinner du i boka mi. Jeg får lyst til å spise middag sammen med deg! Vet du ikke har bedt om tilbakemelding akkurat, men jeg blir glad av folk som er glad i mat!

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Søgni skrev:

Potetball med bacon, pølse, potet, gulrot og kålrabi, selv om det ikke er torsdag. Det er det beste jeg vet.

OT, men @Jerry Lee: Av alle matglade brukere her på forumet, så vinner du i boka mi. Jeg får lyst til å spise middag sammen med deg! Vet du ikke har bedt om tilbakemelding akkurat, men jeg blir glad av folk som er glad i mat!

Det var svært hyggelig sagt. Tusen takk.  :)

Skrevet
6 timer siden, Rumle skrev:

Mmm elsker det! Takk for tipset! :smilyblomst:

Det er utrolig godt :)

Vi bruker å ha mozarella, parmasan og strandaskinke som topping. Etter steking så tar jeg på rødløk, ruccola, evt litt hakket chilli og risler over litt sitron. 

Skrevet

Usikker på hva det blir. Rester av spekesild med tilbehør jeg fikk med hjem + litt nytt...eller noe helt annet.  :vetikke: :klo:

Skrevet

Lettvint i dag (igjen): kjøttpølser fylles med ost og surres inn med bacon, og stekes i ovnen :)

I går spiste jeg deilig grillmat: marinerte nakkekoteletter og ostepølser med ris, bearnaisesaus, og nydelig salat med paprika, tomat, vannmelon og cashewnøtter. Nam!

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte nylaget glovarm Stroganoff på Meny.

Syns det var j*vla dyrt.   :angry:   Jaja.

Tilbehør blir grove baguetter med meierismør, sprøstekt bacon og skivet tomat med litt salt på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fiskekaker i grove pitabrød, med grønnsaker (gulrøtter, løk og søtpotet) dampet med soyasaus, og hjemmelaget dressing. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Karbonade med fløtegratinerte poteter og salat.

Skrevet

Takk.

-  I dag blir det pannekaker og flesk.

Skrevet

Gulasjsuppe med pølser og rundstykker ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...