Jerry Lee Skrevet 8. juni 2017 #37941 Skrevet 8. juni 2017 33 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ingenting, har nemlig en nabo som er en ivrig hobbyfisker, så jeg fikk et par stykker, han hadde fått så mange. Så bra. Det var snilt.
FantasDick Skrevet 8. juni 2017 #37942 Skrevet 8. juni 2017 Vegansk schnitzel, pommes noisettes, kokt brokkoli og peppersaus.
Jerry Lee Skrevet 8. juni 2017 #37943 Skrevet 8. juni 2017 9 timer siden, Pringle skrev: Jeg har også kjøpt makrell i dag! Hel, på Meny, kanskje inspirert av dere, Loki og Jerry Men bare en kilo, og i dag blir det laks, aspargesbønner og brun basmati, for jeg hadde allerede lagt til tining da kundeavisen kom.
Kruset Skrevet 8. juni 2017 #37944 Skrevet 8. juni 2017 I dag har jeg vært på farten, så dagens middag ble fra Subway. Italian B.M.T. sub (salami, pepperoni og skinke) med ost, salat, tomat, agurk, paprika, løk og avokado, og en cookie til dessert. Det smakte nydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #37945 Skrevet 8. juni 2017 Hjemmelaget pizza med massive mengder pepperoni. Anonymkode: 4f8ba...6fb 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juni 2017 #37946 Skrevet 9. juni 2017 Middag: Thai curry med reker og laks Aftensmat: Litt bulgursalat med kikerter, kidneybønner, ymse urter, og paprika
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2017 #37947 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Middag: Thai curry med reker og laks Aftensmat: Litt bulgursalat med kikerter, kidneybønner, ymse urter, og paprika Kunne jeg godt tenkt meg å smake på.
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juni 2017 #37948 Skrevet 9. juni 2017 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Kunne jeg godt tenkt meg å smake på. Jeg må ærlig innrømme at jeg jukset så det sang etter. Thai-curryen hentet jeg i frysedisken, og bulgursalaten var også fra butikken. Arbeidet mitt bestod i å sette førstnevnte i ovnen og å rive av plastlokket på sistnevnte. Det smakte faktisk godt, så tror jeg skal lage meg et lite lager med selvlaget thai-curry og fryse ned. I morgen blir det derimot norsk spekemat og hjemmelaget eggerøre. Her skal tyskerne få smake på eksotiske varer som elg-, rein-, mår-, fåre-, og stabburpølse fra Norge. Og til dessert blir det Bamsemums
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2017 #37949 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg må ærlig innrømme at jeg jukset så det sang etter. Thai-curryen hentet jeg i frysedisken, og bulgursalaten var også fra butikken. Arbeidet mitt bestod i å sette førstnevnte i ovnen og å rive av plastlokket på sistnevnte. Det smakte faktisk godt, så tror jeg skal lage meg et lite lager med selvlaget thai-curry og fryse ned. I morgen blir det derimot norsk spekemat og hjemmelaget eggerøre. Her skal tyskerne få smake på eksotiske varer som elg-, rein-, mår-, fåre-, og stabburpølse fra Norge. Og til dessert blir det Bamsemums Haha. Så lenge det var godt, så... - ah...jaa! Gi tyskera inn!
Pringle Skrevet 9. juni 2017 #37950 Skrevet 9. juni 2017 Frossenpizza og gulrot, igjen. Men det virker umulig å velge mellom Quattro Formaggi og Pepperoni-Salame. Jeg har like lyst på begge, men jeg er bare en lat liten dame.
Kruset Skrevet 9. juni 2017 #37951 Skrevet 9. juni 2017 5 minutter siden, Pringle skrev: Frossenpizza og gulrot, igjen. Men det virker umulig å velge mellom Quattro Formaggi og Pepperoni-Salame. Jeg har like lyst på begge, men jeg er bare en lat liten dame. Jeg hadde lett går for Pepperoni-Salame, nam! I dag tenker jeg å lage laks. Tilbehør blir antakelig brokkolitopper, purre og crème fraiche.
Pringle Skrevet 9. juni 2017 #37952 Skrevet 9. juni 2017 36 minutter siden, Kruset skrev: Jeg hadde lett går for Pepperoni-Salame, nam! I dag tenker jeg å lage laks. Tilbehør blir antakelig brokkolitopper, purre og crème fraiche. Akk ja, jeg valgte den andre. Men så blir det pepperoni neste gang. I morgen skal jeg ha wok med strimlet svinekjøtt, "sobanudler", løk, gul paprika, gulrot og brokkoli.
FantasDick Skrevet 9. juni 2017 #37954 Skrevet 9. juni 2017 Ble bare tull rundt middagstider i dag, så nå var det sulten som bestemte middagen; tricolor farfalle med grønn pesto, sorte og grønne oliven, hvitløk og ciabatta til.
Prinsesse788 Skrevet 10. juni 2017 #37955 Skrevet 10. juni 2017 I dag blir det biff med brie og asparges til
Rumle Skrevet 10. juni 2017 #37958 Skrevet 10. juni 2017 En slags hjemmelaget kebab, som eeeegentlig ikke er saa veldig hjemmelaget i det hele tatt Iskald vannmelon til dessert
FantasDick Skrevet 10. juni 2017 #37959 Skrevet 10. juni 2017 Hvitløkwraps med guac, refried beans, tomat, agurk, løk, mais, tortillachips og salsa.
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. juni 2017 #37960 Skrevet 10. juni 2017 Middag: Thaicurry med reker og sei (fra butikken) Dessert: Lagde clafoutis med ferske kirsebær. Det ser så lekkert ut, mer var egentlig en liten nedtur. Strengt tatt er det ikke mer enn tykke pannekaker med kirsebær. Da foretrekker jeg heller Kaiserschmarrn med varme kirsebær til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå