Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Ingenting, har nemlig en nabo som er en ivrig hobbyfisker, så jeg fikk et par stykker, han hadde fått så mange. :)

Så bra.  Det var snilt.  :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegansk schnitzel, pommes noisettes, kokt brokkoli og peppersaus. 

Skrevet
9 timer siden, Pringle skrev:

Jeg har også kjøpt makrell i dag! Hel, på Meny, kanskje inspirert av dere, Loki og Jerry :Hehe: Men bare en kilo, og i dag blir det laks, aspargesbønner og brun basmati, for jeg hadde allerede lagt til tining da kundeavisen kom.

:)

Skrevet

I dag har jeg vært på farten, så dagens middag ble fra Subway. Italian B.M.T. sub (salami, pepperoni og skinke) med ost, salat, tomat, agurk, paprika, løk og avokado, og en cookie til dessert. Det smakte nydelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget pizza med massive mengder pepperoni. 

Anonymkode: 4f8ba...6fb

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Middag: Thai curry med reker og laks
Aftensmat: Litt bulgursalat med kikerter, kidneybønner, ymse urter, og paprika

Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Middag: Thai curry med reker og laks
Aftensmat: Litt bulgursalat med kikerter, kidneybønner, ymse urter, og paprika

Kunne jeg godt tenkt meg å smake på.  :)

Gjest Zeitgeist
Skrevet
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kunne jeg godt tenkt meg å smake på.  :)

Jeg må ærlig innrømme at jeg jukset så det sang etter. Thai-curryen hentet jeg i frysedisken, og bulgursalaten var også fra butikken. Arbeidet mitt bestod i å sette førstnevnte i ovnen og å rive av plastlokket på sistnevnte. Det smakte faktisk godt, så tror jeg skal lage meg et lite lager med selvlaget thai-curry og fryse ned. 

I morgen blir det derimot norsk spekemat og hjemmelaget eggerøre. Her skal tyskerne få smake på eksotiske varer som elg-, rein-, mår-, fåre-, og stabburpølse fra Norge. Og til dessert blir det Bamsemums :fnise: 

Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg jukset så det sang etter. Thai-curryen hentet jeg i frysedisken, og bulgursalaten var også fra butikken. Arbeidet mitt bestod i å sette førstnevnte i ovnen og å rive av plastlokket på sistnevnte. Det smakte faktisk godt, så tror jeg skal lage meg et lite lager med selvlaget thai-curry og fryse ned. 

I morgen blir det derimot norsk spekemat og hjemmelaget eggerøre. Her skal tyskerne få smake på eksotiske varer som elg-, rein-, mår-, fåre-, og stabburpølse fra Norge. Og til dessert blir det Bamsemums :fnise: 

Haha. Så lenge det var godt, så...   :)

- ah...jaa! Gi tyskera inn!  :fnise:  :spise:

Skrevet

Frossenpizza og gulrot, igjen. Men det virker umulig å velge mellom Quattro Formaggi og Pepperoni-Salame. Jeg har like lyst på begge, men jeg er bare en lat liten dame.

Skrevet
5 minutter siden, Pringle skrev:

Frossenpizza og gulrot, igjen. Men det virker umulig å velge mellom Quattro Formaggi og Pepperoni-Salame. Jeg har like lyst på begge, men jeg er bare en lat liten dame.

Jeg hadde lett går for Pepperoni-Salame, nam! :spise:

I dag tenker jeg å lage laks. Tilbehør blir antakelig brokkolitopper, purre og crème fraiche.

Skrevet
36 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg hadde lett går for Pepperoni-Salame, nam! :spise:

I dag tenker jeg å lage laks. Tilbehør blir antakelig brokkolitopper, purre og crème fraiche.

Akk ja, jeg valgte den andre. Men så blir det pepperoni neste gang.

I morgen skal jeg ha wok med strimlet svinekjøtt, "sobanudler", løk, gul paprika, gulrot og brokkoli.

Skrevet

Gratinerte nachos .

Skrevet

Ble bare tull rundt middagstider i dag, så nå var det sulten som bestemte middagen; tricolor farfalle med grønn pesto, sorte og grønne oliven, hvitløk og ciabatta til. 

Skrevet

I dag blir det biff med brie og asparges til 

Skrevet

Hamburger type lettvint. 

AnonymBruker
Skrevet

Bakt potet.

Anonymkode: 4f8ba...6fb

Skrevet

En slags hjemmelaget kebab, som eeeegentlig ikke er saa veldig hjemmelaget i det hele tatt :laugh: Iskald vannmelon til dessert :alice:

Skrevet

Hvitløkwraps med guac, refried beans, tomat, agurk, løk, mais, tortillachips og salsa. 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Middag: Thaicurry med reker og sei (fra butikken)

Dessert: Lagde clafoutis med ferske kirsebær. Det ser så lekkert ut, mer var egentlig en liten nedtur. Strengt tatt er det ikke mer enn tykke pannekaker med kirsebær. Da foretrekker jeg heller Kaiserschmarrn med varme kirsebær til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...