Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kampdag igjen, så det blir tidlig middag i dag. Spagetti med kjøttsaus som vanlig, og så x antall pølser i ishallen senere.

Hvor ofte er det kamp? Noe sier meg at du er lei spaghetti med kjøttsaus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Hvor ofte er det kamp? Noe sier meg at du er lei spaghetti med kjøttsaus..

2-3 ganger i uken. Jepp, jeg er kjempelei og sesongen har nettopp startet... :P Kan jo selvfølgelig lage meg egen middag, men det er så kjedelig å lage to middager.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par uker med reising og hotellmat, buffet , restaurant generelt flere ganger om dagen , blir det hjemmelaget pizza og svensk kålsalat i pysjen foran tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Pannekaker og tomatsuppe. Lagt suppe selv, prøvd litt og har idéer til neste gang. Må ha mer grønt i. Hadde i tomater, bønner, løk og gulrøtter. Det var litt for mye tomater, også.

Sliter med inspirasjonen til i morgen. Skal jo være sunn nå. 😀😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikka masala med kyllingkjøttdeig og brokkoli. 

Edit: Mannen lagde kyllingsuppe til kveldsmat. Namnam

Endret av elvital
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Siden vi nå har spagetti med kjøttsaus to til tre ganger i uken, får jeg lov til å bestemme middagen de resterende dagene. I dag blir det min livrett, fårikål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etiopisk gryte med kål, poteter og gulrøtter, servert med godt brød. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker gulasj men har faktisk ikke spist det på veldig mange år. Har du oppskift du har lyst til å dele eller er det en du har funnet på nettet?

Svaret litt sent, jeg..

Vi har tatt utgangspunkt i denne oppskriften (http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/ungarsk-gulasj/) men koker den i 2-3 timer til kjøttet er helt mørt. Har nok også i litt mer av alt enn det som står - løk, buljong og pepper spesielt. Den er helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Svaret litt sent, jeg..

Vi har tatt utgangspunkt i denne oppskriften (http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/ungarsk-gulasj/) men koker den i 2-3 timer til kjøttet er helt mørt. Har nok også i litt mer av alt enn det som står - løk, buljong og pepper spesielt. Den er helt fantastisk!

Tusen takk, skal absolutt teste den ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...