Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kikertcurry med blomkål, aubergin, løk, sopp og hakkede tomater, og masse godt krydder. Serveres med fullkornris. 

Anonymous poster hash: c622e...ad2
Videoannonse
Annonse
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg rydder i kjøleskapet i dag, så i dag blir det pasta med kjøttboller og en saus av hakkede tomater, løk, hvitløk, chili, paprika, squash og litt sitronsaft.

Skrevet

Wok med nudler, squash, løk, paprika, hvitløk, sukkererter, gulrot, brokkoli, egg og reker :)

Skrevet

Kyllinglår, potetmos med mais, tomatsalat

Skrevet (endret)

Mammas fårikål♡

Endret av elvital
Skrevet

I dag ble det sen middag: helstekt svinefilet med søtpotetmos og asparges. Veldig godt :D

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med poteter, rosenkål, brokkoli og gulrøtter. 

Anonymous poster hash: c622e...ad2
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Seriestart i dag, så jeg skal kose meg hjemme alene med hockey på tv og nachos med masse ost, jalapeno og rømme. Og Cola selvfølgelig!

Skrevet

Fiskegrateng med raspede gulrøtter, salatblader m/sitrondressing, kokte poteter og smeltet smør.

Skrevet

Første middag hjemme etter fødselen; rå biff med råstekte poteter, smørdampede aspargesbønner og bearnaise. :spise:

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke nok i går, så det blir rå mørbrad med råstekte poteter, stekt mais og peppersaus i dag. :ler: 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Første middag hjemme etter fødselen; rå biff med råstekte poteter, smørdampede aspargesbønner og bearnaise. :spise:

Gratulerer! :)

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

I dag ble det taco her. Første gangen på en evighet.

Skrevet

Gratulerer med et knøtt!

Mann&barn hadde pizza fra Domino, jeg hadde glutenfrie pitabrød med tacokjøttdeig og ost.

Skrevet

Rustica Pepperoni Calabrese fra Dr. Oetker :plystre: Ikke døm for hardt, jeg er syk i dag, hehe.

Skrevet

Gratulerer! :)

Tusen takk! :biggrin: Til deg også, MarianneE - jeg klarte ikke multisitere på tlf! :)

---

Kjøtt i mørke/sosekjøtt i dag. Med masse sølvløk, potet og gulrøtter. Mm!

Skrevet

Honning og chilimarinert kylling med ovnsbakte rotgrønnsaker til.

Skrevet

Lasagne i går med hvitløksbaguetter.

I dag: Grandiosa (uten noen spesiell unnskyldning!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...