Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Mann&barn er kjempe fornøyd med at jeg skal jobbe til kl 20 for da får de grandiosa.

Når jeg kommer hjem fra jobb steker jeg laksefilet i ovnen og spiser sammen med en mix av avocado, rødløk, mango og en skvis lime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmelaget pizza. Lagde en med tomatsaus og skinke, og en hvit pizza med pesto og en annen type skinke. Ble skikkelig godt. Dessverre var mozzarellaen blitt grønn så måtte løpe ned på hjørnet å kjøpe gulost :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det å hive i seg litt pizzarester mellom å være på besøk og å få besøk. Også ost og kjeks, og kanskje vin?, til kvelden er planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår laget jeg lasagne som har stått og godgjort seg i kjøleskapet over natta.

Prøvesmaken av sausen lover svært godt.... 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann steller hjemme i ettermiddag/kveld siden jeg har senvakt, og jeg overhørte at de la planer om grandiosa til middag idag..

 

Jeg mekker sammen en tunfisksalat og tar med meg på jobb, så får det bli middagen min idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Form med kylling, penne, squash, gulrøtter, sopp, løk, hermetiske tomater og blåmuggost, toppet med jarlsberg og gratinert i ovnen. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøttkaker i brunsaus med ertestuing, poteter, gulrøtter og tyttebærsyltetøy. Alt hjemmelaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkål, løk, kyllingpølser, makaroni og hvit saus med cheddar. Alt sammen i en form, ost på toppen og stekt i ovnen. Overraskende godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse pizzarester. Har type 2-3 stykker av 3 ulike varianter i frysen, så blir herlig blanding av laksepizza, hvit pizza med spekeskinke, bacon og masse grønnsaker, og kjøttelsker med bacon, skinke, pepperoni og et lass plantevekster. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...