Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag blir det crispy chicken i tortilla, med masse fefferoni, creme fraiche, habanero, fetaost, salat, agurk, løk og litt lime

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moules frites. :spise:

Anonymous poster hash: 72716...8f7
Skrevet

Fikk øye på noen nydelige ytrefilet av lam i dag på butikken og slo til med sellerirotmos, ovnsbakte søtpotet og gulrøtter i en frisk persillemariade, cherrytomater marinert med hvitløk og fersk rosemarin, samt en kremete rødvinssaus. Hadde salt, pepper, fersk rosemarin og hvitløk på lammestykkene.

Smakene kan ikke beskrives med ord, og kjøttet var helt magisk.

post-39559-470643_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Årets første lammelår med stekte grønnsaker, sellerirot-pommes frites og kantareller :spise:

• Liker 1
Skrevet

Hvit pizza, med grov bunn og strandaskinke. Fyllet var fersk chilli, vårløk, fersk basilikum og creme fraice, samt div krydder.

• Liker 1
Skrevet

Hvit pizza, med grov bunn og strandaskinke. Fyllet var fersk chilli, vårløk, fersk basilikum og creme fraice, samt div krydder.

Yum! :wow:

Skrevet

Yum! :wow:

Var veldig godt :D

Måtte ta meg et kaldt stykke til kvelds isted :)

Osten er forresten ei blanding av jarlsberg og mozarrela, strandaskinka på toppen sånn at den blir crispy under steking.

• Liker 1
Skrevet

Var veldig godt :D

Måtte ta meg et kaldt stykke til kvelds isted :)

Osten er forresten ei blanding av jarlsberg og mozarrela, strandaskinka på toppen sånn at den blir crispy under steking.

Perfekt! :) Og kald pizza er liksom en egen greie, smaker annerledes, og veldig godt! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Perfekt! :) Og kald pizza er liksom en egen greie, smaker annerledes, og veldig godt! :jepp:

Kald pizza er skikkelig tenåringsminne fra da jeg bodde hjemme og kom hjem fra fest om natta, en smule (masse) bedugget og gumlet i meg kald lørdagspizza som nattmat :Nikke:

Skrevet

Kald pizza er skikkelig tenåringsminne fra da jeg bodde hjemme og kom hjem fra fest om natta, en smule (masse) bedugget og gumlet i meg kald lørdagspizza som nattmat :Nikke:

Samme her! :laugh: Eller søndagsfrokost :jepp:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

I dag ble det rester fra middagen i går:

Salat og tagliatelle m/saus av bacon, fersk asparges, gorgonzola og matfløte.

Blandet alle restene til en kald pastasalat ,og jammen var det ikke knasgodt :)

Gorgonzola er alt for lite kjent som en diggbar ost her i landet.

Skrevet

I dag ble det rester fra middagen i går:

Salat og tagliatelle m/saus av bacon, fersk asparges, gorgonzola og matfløte.

Blandet alle restene til en kald pastasalat ,og jammen var det ikke knasgodt :)

Gorgonzola er alt for lite kjent som en diggbar ost her i landet.

Gorgonzola er vel en ganske vanlig ost :klo:

God i pastasaus, på kjeks og i pizzasaus :)

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg liker ikke mange ostetyper, men jeg trodde gorgonzola var en helt vanlig ost som de fleste hadde hjemme

• Liker 2
Skrevet

Idag blir det skikkelig søndagsmiddag ; Kjøttkaker i brunsaus med poteter, gulrøtter, erterstuing og tyttebærsyltetøy. Alt hjemmelaget, t.o.m tyttebærsyltetøyet :)

Skrevet

Her blir det rester av lammelår med stekte grønnsaker og poteter

• Liker 1
Skrevet

Grønnsakslasagne; gulrøtter, søtpotet og flaskehalsgresskar (?, butternut squash på engelsk..) putrer nå for andre timen med hakkede tomater. Legges etterhvert lagvis med pastaplater, cottage cheese og litt kesamrester. Ost på toppen.

Skrevet

Chilikylling-med-chorizo-tomater-og-rotgronnsaker.

Trines matblogg, I :hjerte: U

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...