Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal prøve de derre Pizza-fajitasene for første gang. Fyll er jeg ikke sikker på enda, men har en del rester som må brukes. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er pizza-fajitas?

Sånn tacolefser som er tykkere enn de vanlige lefsene som man kan bruke som pizzabunn.

Skrevet (endret)

Jaha, litt tykke tortillas altså :)

Hahah, faen. Tortillas selvfølgelig. Aner ikke hvorfor jeg skrev fajitas :P

Endret av Rubies_
Gjest Funky Punk
Skrevet

:)

Syns det virket litt rart ja, med fajitas som pizzafyll

Skrevet

:)

Syns det virket litt rart ja, med fajitas som pizzafyll

Ja det høres bittelitt ekkelt ut... Hehe ;)

Skrevet

raspeballer, kålrotstappe og rester av kokt svineknoke.

• Liker 1
Skrevet

Pasta, med laks, grønnsaker og fløte

Skrevet

I dag blir det middag på Habibi :) tenker det blir en vegetar mezzeh og en kyllinggryte på deling så vi får spist masse forskjellige. Og ostekake til dessert.

Skrevet

Igår: Ytrefilet av svin med peppersaus, karamelliserte gulrøtter og tagliatelle.

Idag: Skulle egentlig ha Lasagne, men har ikke lasagneplater, så det blir Taco istedet.

Skrevet

Skal prøve de derre Pizza-fajitasene for første gang. Fyll er jeg ikke sikker på enda, men har en del rester som må brukes. :)

Takk for at du minte meg på det! Kjøpte et par pakker da babyen ble født, for å ha til raske middager, men har helt glemt dem. *Gå og grave frem fra skapet*

Skrevet

Takk for at du minte meg på det! Kjøpte et par pakker da babyen ble født, for å ha til raske middager, men har helt glemt dem. *Gå og grave frem fra skapet*

Hihi :) Ja, de var veldig gode altså! Jeg syns det var veldig genialt. Det første jeg ser på er ingredienslista og om det inneholder palmeolje, og det gjør de altså ikke. Og de var gode på smak, enkle å bruke. Så dette blir gjenkjøp, helt klart! :)

Skrevet

Så bra! Da blir det nok Tortilla-pizza med restene fra tacoen til middag imårra :danse:

• Liker 1
Skrevet

I dag spiser jeg panert torsk med kokte poteter og grønnsaker.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Gyros! Etter å ha blitt fristet her i går :fnise:

Steker kjøttet, steker noen tortillas, serverer med lime/limesaft, agurk, rødløk, vestfoldsalat, ruccola, habanerosaus og fefferoni

Skrevet

Hva er det egentlig i de pakkene? Er de verdt å kjøpe eller er det like lett å lage selv?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Vanlige tortillas er iallefall veldig enkle å lage, så vil tro det bare er en tykkere variant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...