Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Skal prøve de derre Pizza-fajitasene for første gang. Fyll er jeg ikke sikker på enda, men har en del rester som må brukes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha, litt tykke tortillas altså :)

Hahah, faen. Tortillas selvfølgelig. Aner ikke hvorfor jeg skrev fajitas :P

Endret av Rubies_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det middag på Habibi :) tenker det blir en vegetar mezzeh og en kyllinggryte på deling så vi får spist masse forskjellige. Og ostekake til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår: Ytrefilet av svin med peppersaus, karamelliserte gulrøtter og tagliatelle.

Idag: Skulle egentlig ha Lasagne, men har ikke lasagneplater, så det blir Taco istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve de derre Pizza-fajitasene for første gang. Fyll er jeg ikke sikker på enda, men har en del rester som må brukes. :)

Takk for at du minte meg på det! Kjøpte et par pakker da babyen ble født, for å ha til raske middager, men har helt glemt dem. *Gå og grave frem fra skapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du minte meg på det! Kjøpte et par pakker da babyen ble født, for å ha til raske middager, men har helt glemt dem. *Gå og grave frem fra skapet*

Hihi :) Ja, de var veldig gode altså! Jeg syns det var veldig genialt. Det første jeg ser på er ingredienslista og om det inneholder palmeolje, og det gjør de altså ikke. Og de var gode på smak, enkle å bruke. Så dette blir gjenkjøp, helt klart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Funky Punk

Gyros! Etter å ha blitt fristet her i går :fnise:

Steker kjøttet, steker noen tortillas, serverer med lime/limesaft, agurk, rødløk, vestfoldsalat, ruccola, habanerosaus og fefferoni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig i de pakkene? Er de verdt å kjøpe eller er det like lett å lage selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...