Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag: biffsnadder

Lørdag: pølsegryte med ris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny type pizza med rødløk, kylling og valnøtter.

Skrevet

ovnsstekte karbonader og pølser, potetmos med hvitløk, stekt løk, masse grønnsaker.

dessert: eplekake med is

Skrevet

I dag ble det honningmarinert kyllingfilet med honning og soyaglassert nuddelwok - ufattelig godt og enkelt. Rett og slett hverdagsluksus på studentbudsjett!

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kylling i pita med masse salat :-) enkelt og godt.

Skrevet

I dag blir det mac and cheese:) Skal prøve ut en oppskrift av Jamie Oliver.

Skrevet

Delvis demontert kjøkken i dag. Så da ble det thai-take away på oss.

Skrevet

Tikka masala med ris, naan og soyasaus. Tom for mange chutney.. :(

Skrevet

Pastaerstatning med bacon og tomat-saus.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Rester fra i går: lakseburgere med potetmos, kantareller og småtomater med balsamico.

Skrevet

Brukte restene av kyllingfiletene til å lage kyllingnuggets, og på siden hadde vi urtepoteter, bbq-saus og salat.

Skrevet

Pitabrød med karbonadedeig, salat, mais, tomat, agurk og hjemmelaget rømmedressing.

Gjest blah blah
Skrevet

I dag tenker jeg det blir pizza, siden jeg har litt smått som må bli spist før det blir for gammelt.

Skrevet

Igår var det vafler og idag blir det vanlig Grandiosa. Er syk så da blir maten deretter ;)

Gjest blah blah
Skrevet

I dag tenker jeg det blir pizza, siden jeg har litt smått som må bli spist før det blir for gammelt.

Det ble pizzabunn, creme fraiche med hvitløk og urter, et par skiver med kokt skinke - strimlet, noen baconskiver, noen kjøttboller, løk og jalapenos

Skrevet

Laks stekt med tomater, spinat og fennikel. Rører inn litt creme fraiche. Serveres med pasta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...