Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pommes frites, svinekoteletter i soyasaus og bønnesalat til middag.

Nå er det et glass vin og litt snacks som gjelder :vin:

Skrevet

Kjempedigre bakte poteter med skinke, mais, hjemmelaget kryddersmør, agurk, tomat, paprika og soltørket tomat.

Skrevet

Taco/wraps med grønnsaker, hjemmekrydret kjøttdeig, guacamole, ost, rømme og salsa.

Skrevet

Svigermor disket opp med sånn ball (tror enkelte kaller det komle? Er iallefall laget av poteter), med saltkjøtt, kålrabi, gulrøtter, kål og smeltet smør. Ikke min favoritt, men har lært meg å like den litt.

(jeg er oppvokst med annen type ball, nemlig saltfiskball og blandaball..)

Skrevet

Svigermor disket opp med sånn ball (tror enkelte kaller det komle? Er iallefall laget av poteter), med saltkjøtt, kålrabi, gulrøtter, kål og smeltet smør. Ikke min favoritt, men har lært meg å like den litt.

(jeg er oppvokst med annen type ball, nemlig saltfiskball og blandaball..)

Ååh. Det hørtes godt ut! Kaller det potetball jeg ;) Men som deg er jeg mest vant med bl.a. saltfiskball, blandaball o.l. Var først i senere år jeg lærte å spise potetball, dette da mamma har vokst opp i litt andre strøk hvor det var mer vanlig enn ball av fisk.

Skrevet

Ååh. Det hørtes godt ut! Kaller det potetball jeg ;) Men som deg er jeg mest vant med bl.a. saltfiskball, blandaball o.l. Var først i senere år jeg lærte å spise potetball, dette da mamma har vokst opp i litt andre strøk hvor det var mer vanlig enn ball av fisk.

Jeg har lært meg å like det igjennom årene, men ingenting slår skikkelig bail;)

Skrevet

Jeg har lært meg å like det igjennom årene, men ingenting slår skikkelig bail;)

Enig der ;) Utsagn fra revyartist der jeg kommer fra: "Du har ikkje spist nokk baill før du sitt på dejn første"

• Liker 1
Skrevet

Enig der ;) Utsagn fra revyartist der jeg kommer fra: "Du har ikkje spist nokk baill før du sitt på dejn første"

Ha-Ha:D Vi er nok fra ca samme området!

• Liker 1
Skrevet

Kosherya. Egyptisk "gatemat" . Linser, kikerter, makaroni,ris , tomatsaus og stuede bønner med koriander og stekt løk. Slurp!

Anonym poster: 7ab564bb9e7deec4f4e022d6d71feb1a

Skrevet

I går ble det kyllingvinger med jalapenopoppers og hvitløkbrød. I dag blir det nakkekoteletter med sjampinjongsaus og ris.

:heks:

Skrevet

Igår: Hamburger med chips

Idag: Lasagne med salat

Haha, menyen blir usunn når man har vært syk i 3-4 dager uten matlyst ;)

Skrevet

Blir kompe til middag i dag <3

Skrevet

Kalvestek, fløtesaus, broccoli, blomkål og poteter.

Skrevet

Svigermor disket opp med hønsefrikasse:) Var kjempegodt!

Skrevet

Hjemmelaget pizza og svensk kålsalat.

Skrevet

Hjemmelaget pizza; grov bunn og saus med tomat, løk, hvitløk, basilikum og kjøttdeig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...