Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Toro ferdig pannekakerøre.

Er alene med ungen, så skulle gjøre det enkelt ved å steke pannekaker som han er så glad i. Det er de verste pannekakene jeg noen gang har smakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knorr chicken curry med soyasaus og mango chutney. Hadde så mye på agendaen at vi ikke rakk middag før 20.30 i dag, så da ble det noe veldig raskt og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det finnbiff, og i dag blir det komper :D Er endelig i hjembyen og da må jeg spise så mye av det som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, venter besøk senere og det blir enten en hjemmelaget pastarett, lapskaus, en ovnsbakt fiskerett, eller hjemmelaget pizza. Har ikke handlet inn og må se hva jeg har i skapene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det wok med svinestrimler, broccoli, gulrot, minimais, bambusskudd og bønnespirer. Med fullkornsris og sweet chilisaus til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å overtale min kjære om at sushi er en god idé. han er ikke helt overbevist. selv ikke etter at jeg sendte ham dette bildet

med et "væææær så snill?" over

Dog-on-Your-Leg-in-the-Rain-e1332849173795.jpg

makan, altså.

Endret av Pingting
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget pizza, men tiden strakk ikke helt til å lage skikkelig saus så jeg brukte et sånt ferdigglass med pastasaus. Det var med Pecorino i. Litt sært med pecorinopizza synes jeg, mens mannen og treåringen digget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...