Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gryterett med makaroni, pølser og gullrøtter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggisburger med salat, squash stekt i grillpanne, salsa og rømme.

Skrevet

Kjapt og enkelt med dampede blåskjell og pariserloff.

:heks:

Skrevet

Kjapt og enkelt med dampede blåskjell og pariserloff.

Det hørtes godt ut! Savner virkelig fersk sjømat, det er ikke å få tak i her jeg bor.

Skrevet

Hjemmelagde karbonadekaker med stekte potetskiver og løk :)

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Wienerpølser med hjemmebakte pølsebrød, lompe, hjemmelaget potetgulrotmos, salat, løk, dressing, ketchup og sennep. Litt sånn "ta det du liker best til pølsene" buffet.

Og hjemmelaget prinsessekake til dessert :kokk:

Skrevet

Det hørtes godt ut! Savner virkelig fersk sjømat, det er ikke å få tak i her jeg bor.

Jeg er heldig som har en god Meny som nærbutikk. :)

Skrevet

I går ble det en asiatiskinspirert kyllingwok med nudler, masse ingefær/chili/hvitløk og smakstilsetning noe ala dette :)

Skrevet (endret)

Det er lørdag, og derfor blir det i tråd med tradisjonen, hjemmelaget pizza! :wow: Etterfulgt av mørk sjokolade og film :happy:

Endret av Persille
Skrevet (endret)

Moussaka med gresk salat

Hjemmelaget pizza ble det til slutt ;)

Endret av Rumle
Skrevet

Det blir kyllingvinger på kjæresten og på meg blir det en tunfisk og reke-salat:P Fikk plutselig lyst på^^,

Skrevet

Her hadde vi lille niese på 5 på besøk, så det ble pannekaker av den amerikanske typen. Dessuten forvillet jeg meg inn i konditorfargene og pepperkakeformene, så det ble pepperkaker i form av rosa hjerter, blå blomster, grønne dinosaurer og gule ninjaer. De falt i smak (ninjaene mest hos min samboer)! :lol:

• Liker 3
Skrevet

Bacon og strimlet svinekjøtt, stekt med masse hvitløk. Blomkål-og-brokkolipuré, dampet asparges og fløtepoteter til.

Skrevet

To skiver laksefilet, raspet gulrot og grønt eple som jeg blandet med litt sukker og sitron :)

Kjedelig lørdagsmat, men blir potetgull og sjokolade senere i kveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...